Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 3 [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja wiltsu
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Olenkin jo tätä lykkäyspäätöstä odottanut ja vähän toivonutkin, koska tämän vuoden aikana ei olisi oikein ollut luultavasti varaa koko peliin...nyt saa hieman hengähdysaikaa, MGS3 kun on pakko ostaa heti julkaisupäivänä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

LMR sanoi:
Olenkin jo tätä lykkäyspäätöstä odottanut ja vähän toivonutkin, koska tämän vuoden aikana ei olisi oikein ollut luultavasti varaa koko peliin...nyt saa hieman hengähdysaikaa, MGS3 kun on pakko ostaa heti julkaisupäivänä.
Aivan, jos vaikka hankkis PS2:n joululahjaksi itselleen ;)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Mitähän?

Release Data
Metal Gear Solid 3: Snake Eater Konami 11/01/04 NA
Metal Gear Solid 3: Snake Eater Konami 12/31/04 JP
Metal Gear Solid 3: Snake Eater Konami 12/31/04 EU

Sielt se tulee :)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Monet lähteet viittaavat pelin julkaisun tapahtuvan ensi vuoden puolella Europpassa, osa taas sinnikkäästi veikkailee kuluvan vuoden loppusuoraa. Täysin virallista ilmoitusta Konamilta en ole ainakaan nähnyt missään, joten aika ilmassa tuo minusta tuntuu yhä olevan.

En kyllä malttaisi odottaa. Mielenkiinto peliä kohtaan on kasvanut traileri trailerilta - ilman, että tuntisin itseni spoilatuksi tarinan suhteen. Tietenkin pieniä jyväsiä on ripoteltu sinne ja tänne, mutta kuitenkin huomattavasti vähemmän kuin MGS2: Sons of Libertyn tapauksessa, siitäkin huolimatta, että se suurin paukku jäikin tuolloin jonkun random-importtaajan paljastettavaksi...

Hungry for some Snake? Definitely.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Eikös jo aikoja sitten käynyt jossain ilmi että pelattava hahmo on Big Boss.
Miten se voisi olla Solidus koska solidus menettää silmänsä vasta MGS2 ajalta.
MGS3 kumminkin sijoittuu menneisyyteen...
mutta hideo osaa nämä juonen hämmentämiset että en ihmettelisi vaikka tämä olisi joku simulaattori snakelle ja siinä kuvassa snakella on joku juttu silmässä... vaikka joku hi-tec lämpökamera...
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

MGS3:ssa pelataan big bossilla eli siillä hemmolla josta kloonataan sitten
nämä kolme tuttua snakea. Näin mä olen sen käsittäny. Mutta sitten hän
me nähdään mitä tapahtuu kun peli ilmestyy.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Kiitti decoder. Opettele spoiler-tagin käyttö, jookoskookos?

Näillä foorumeilla on vaikea tehdä kanssakäyttäjille isompaa kiusaa kuin spoilata leffojen tai pelien juonia.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Karma sanoi:
Kiitti decoder. Opettele spoiler-tagin käyttö, jookoskookos?

Näillä foorumeilla on vaikea tehdä kanssakäyttäjille isompaa kiusaa kuin spoilata leffojen tai pelien juonia.

monestikkohan tuo on jo kerrottu tassa threadissa ja nyt vasta karma huomaa sen :rolleyes:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

frozen9999 sanoi:
monestikkohan tuo on jo kerrottu tassa threadissa ja nyt vasta karma huomaa sen :rolleyes:
No monesti? En ole lukenut koko threadia - enkä luekaan jos on enemmänkin spoilereita.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Karma sanoi:
No monesti? En ole lukenut koko threadia - enkä luekaan jos on enemmänkin spoilereita.
Jos et välitä siitä, onko ruuti jo keksitty, miksi tahdot tulla mukaan kilpavarusteluun? Suurin osa tästä topicista pyörii kysymyksen "Onko se Big Boss?" ympärillä. Elikkäs teidän kummankin kommentit oli aikas turhia.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

zacharia sanoi:
Jos et välitä siitä, onko ruuti jo keksitty, miksi tahdot tulla mukaan kilpavarusteluun?
Todella heikko analogia. Luin viestin koska topic on "Metal Gear Solid 3" ja mua kiinnostaa Metal Gear Solid 3, Mr. Ruudinkeksijä. Ketjussa oli uusi viesti mutta mistään en voinut tietää että viestissä on spoileri. Aika yksinkertaista.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Ei MGS3:sta puhuttaessa välttämättä edes ole spoilereita. Kaikki on vain isoa spekulaatiota, Kojima kun on melko mestari kusettamaan pelaajia. Paitsi tietysti se minun esittämäni spoileri, joka sai aika mielenkiintoisen vastaanoton :D Sehän on siis ihan oikea spoileri :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Cyrus1 sanoi:
Ei MGS3:sta puhuttaessa välttämättä edes ole spoilereita. Kaikki on vain isoa spekulaatiota, Kojima kun on melko mestari kusettamaan pelaajia. Paitsi tietysti se minun esittämäni spoileri, joka sai aika mielenkiintoisen vastaanoton :D Sehän on siis ihan oikea spoileri :D

Jep, se on kusettamisen mestari tod.

Esim. ostin joskus vuosi pari sitten jonkun uk-ps2 magazinen jne. missä oli tietty iso juttu MGS3:sta ja siinä oli mitä vihjeitä kojima oli mm. piiolotellut sinne "bootthiin" eli sinne niiden omalle mestalle kuten semmoinen kyltti johon oli piilotettu teksit "big boss" ovelaa eikö :rolleyes:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Cyrus1 sanoi:
Ei MGS3:sta puhuttaessa välttämättä edes ole spoilereita. Kaikki on vain isoa spekulaatiota, Kojima kun on melko mestari kusettamaan pelaajia. Paitsi tietysti se minun esittämäni spoileri, joka sai aika mielenkiintoisen vastaanoton :D Sehän on siis ihan oikea spoileri :D

Niin, Kojima -san on varmasti tietoinen, että monet pilasivat MGS2 -pelikokemuksensa selvittämällä ennakkoon paljastuksia hahmoista ja juonista (plz, bonus-DVD:lläkin). Tämän takia veikkaisin, että MGS3:sta paljastatetaan tarkoituksella erilaisia, merkittäviltä vaikuttavia yksityiskohtia, mutta jotka ovatkin sitten itse pelissä melko merkityksettömiä. Eli älkää uskoko kaikkea, mitä netissä lukee - vaikka se olisi itse herra Kojiman kirjoittamaa.

Muuten siis, näinkö juttu menee: MGS3:ssa, 1960-luvulla, Big Boss -arvonimen omaava henkilö on se naisratsastaja. Sama, joka sitten myöhemmin erään trailerin selostuksen mukaan vaihtaa puolta ja vie pari ydinkärkeä mukanaan. MGS3:ssa Snake -arvonimellä kommandoi tuleva Big Boss, Jack oikealta nimeltään. Tästähän se juttu kehkeytyy :p
 
NewsFlash

Snake goes Ape Escape 26.09.2004

Konami on ilmoittanut Metal Gear Solid 3: Snake Eaterin sisältävän pelimuodon, jossa Snaken tehtävänä on pyydystää Sonyn Ape Escape -peleistä tuttuja pahatapaisia apinoita. Peliyhtiöiden tekemän sopimuksen mukaan tullaan Snake vastaavasti näkemään seuraavassa Ape Escape -pelissä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom