Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 3 [Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiltsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

Gamemastah sanoi:
Nöyh... Koin tämän vuoden kovimman järkytyksen, kun näin ton Ruotsi-maalauksen. Ja järkytys kasvaa entisestään, koska voin 98,74% varmuudella sanoa, että Suomen lippua ei siitä tule löytymään. :(

Onhan se harmillista jos Suomen lippua ei löydy. Tuo vaan on kovin "naiivia" sanoa tuota Ruotsi-maalausta järkytykseksi. Tulee vaan heti mieleen, että: Keimo, oletko rasisti?
No offence.

werty sanoi:
Onhan se harmillista jos Suomen lippua ei löydy. Tuo vaan on kovin "naiivia" sanoa tuota Ruotsi-maalausta järkytykseksi. Tulee vaan heti mieleen, että: Keimo, oletko rasisti?
No offence.
Tulee vaan heti mieleen, että: werty, oletko tosikko? ;)

Rasisti-heitto no offencen kanssa on aina yhtä hauska yhdistelmä.

Välillä tuntuu, että 90% ihmisistä ei tiedä, mitä rasisti tarkoittaa.

Hex sanoi:
että: werty, oletko tosikko?
Rasisti-heitto no offencen kanssa on aina yhtä hauska yhdistelmä.

Juu sama juttu siinä, että nimimerkki Hex kysyy joltain onko tämä tosikko. Aina yhtä hauska yhdistelmä
:D (tai siis ainakin nyt ensimmäisen kerran hauska yhdistelmä:D)

Joo siis tämä oli puoliksi läppä ja puoliksi asiaa ;)

Tosin vähän off-topicia, sori siitä

Cyrus1 sanoi:
Juu sama juttu siinä, että nimimerkki Hex kysyy joltain onko tämä tosikko. Aina yhtä hauska yhdistelmä
:D (tai siis ainakin nyt ensimmäisen kerran hauska yhdistelmä:D)

Joo siis tämä oli puoliksi läppä ja puoliksi asiaa
Tuliko minusta pellen lisäksi tosikko siinä vaiheessa kun poltit päreesi Final Fantasy-kommenteistani? :p

Hex sanoi:
Tuliko minusta pellen lisäksi tosikko siinä vaiheessa kun poltit päreesi Final Fantasy-kommenteistani?

Arvasin, että heität tuon
:D Ei sinusta siinä vaiheessa tosikkoa tullut. En ollut vielä edes niin kauaa foorumeilla ollut, joten en "tuntenut" sinua kovinkaan paljoa. Sen jälkeen olen kyllä ehtinyt nähdä, ketkä täällä tosikkoja ovat ja ketkä eivät. Tai no et sinäkään ehkä tosikko ole, mutta ainakin pelkästään asialinjalla pysyvä, joka ehkä saa sinut vaikuttamaan sellaiselta. Sitä paitsi en muuten polttanut päreitäni silloin(kaan), kuten sanoinkin. Se oli kyllä koomista miten paha väärinkäsitys tuli siitä, että olin juuri kuullut Zen Cafen kappaleen :D

Jos jotain topicista, niin sanotaan vaikka että tiedän jo nyt, että MGS3 on yksi parhaita ellei paras peli koskaan, vaikken ole sitä vielä edes pelannut :cool:

Sarine sanoi:
Järkytystä kannattaa sillä lieventää että eihän niitä ole pakko käyttää ;)
Mutta olisihan se ollut hauskaa vedellä viidakossa Suomi-maalaukset kasvoilla talvi- ja jatkosodan hengessä. (Vaikka ei sieltä viidakosta paljoa taida lunta löytyä) :D

EDIT: Ja Wertylle vielä, että toi mun koko viesti oli ihan läpällä heitetty eli ei kannata ottaa kaikkee todesta. ;)

Eikö noita voisi millään hoitaa privassa? Tai no kyllähän mua tietenkin kiinnostaa, loukkaantuuko Cyrys, tai keksiikö Hex uuden heiton.

Nyt on kyllä eksytty aiheesta mutta minäpä palautan tilanteen!!! Elikkäs itelläni on MGS3 USA versio ja se on TODELLA MAHTAVA peli! :cool: . Kojima on jälleen ylittänyt itsensä! Heti kun eurooppaan rantautuu niin jonottakaa tätä peliä, suosittelen tooodella lämpimästi.

rubiini sanoi:
Nyt on kyllä eksytty aiheesta mutta minäpä palautan tilanteen!!! Elikkäs itelläni on MGS3 USA versio ja se on TODELLA MAHTAVA peli! :cool: . Kojima on jälleen ylittänyt itsensä! Heti kun eurooppaan rantautuu niin jonottakaa tätä peliä, suosittelen tooodella lämpimästi.

En nyt teidä kuka tässä on eksynyt ja mihin, mutta täällä on ihan toinenkin ketju kokemuksille.

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=24273

Siis ei vois meikäläinen enää onnellisempi olla, Judas Priest 2.3 ja sen jälkeen alkaa hiihtoloma ja metalgear tulee!! parhautta, silkkaa kiimaa!

Jossain oli puhe tämän pelin PC käännöksestä. Onko tästä tullut lisää informaatiota? Tai onko edes käännöksistä muille konsoleille?

Tosiaan, olen katsellut videopätkiä ja screenshotteja tästä pelistä ja pitää sanoa, että olen melkein kateellinen PS2:n omistajille. Melkein.

Muistaakseni tämän on luvattu olevan tällä kertaa TÄYSIN eksklusiivinen ps2:lle. Tosin niinhän ne monista muistakin peleistä väittää.

Olihan Sons of Libertykin ainoastaan PS2:lle, mutta sitten siitä tehtiin se "Substance" versio, joka taas tuli x-boxille ja PC:lle. Eli kai odotettavissa on jokin versio myös muille koneille (toivottavasti).

Playerone: Ennakkotilaajille Snake Eater trailer DVD kaupan päälle !

Mitähän tuo mahtaa sisältää? (trailereita itse pelistä? O_o)

zacharia sanoi:
Playerone: Ennakkotilaajille Snake Eater trailer DVD kaupan päälle !

Mitähän tuo mahtaa sisältää? (trailereita itse pelistä? O_o)

Jaa, ottaen huomioon että muut eivät tälläistä mukaan laita, ei se voi mikään vallankumouksellinen lisä olla. Lisäksi hinta on aivan sikamainen, olisi sitten mikä spesiaalilevy tahansa, 42:n MGS3:n tilaustani en peru. ;)

Tulee mieleen playeronen San Andreaksen yllätyslahja.

Sormusaave sanoi:
Jaa, ottaen huomioon että muut eivät tälläistä mukaan laita, ei se voi mikään vallankumouksellinen lisä olla. Lisäksi hinta on aivan sikamainen, olisi sitten mikä spesiaalilevy tahansa, 42:n MGS3:n tilaustani en peru. ;)

Tulee mieleen playeronen San Andreaksen yllätyslahja.

mikäs se oli? :O

Sormusaave sanoi:
Juttujen mukaan yksi sai San Andreas-liinan ja loput jotkin helkkarin hikinauhat. :D

Joku huivi se oli. Tosin toimii nyt bannerina tossa seinällä :p mitään hikinauhoja saanu :o

Ylös Bottom