Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 3 [Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiltsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

werty sanoi:
Joku huivi se oli. Tosin toimii nyt bannerina tossa seinällä :p mitään hikinauhoja saanu :o

Ainakin boardeilla suurin osa sai jonkin vielä mitättömämmän lahjan, kuin tuon huivin. En vain muista nimeä.

Käytännössä koska itse joudun tämä ostamaan Suomesta niin ei kai tuosta extra levysta haittaakaan ole? ehkä pari lisäuroa joutuu pulittamaan, mutta mitäpä jos se on sen arvoista? Ei sillä sen väliä n. 60 siitä joutuu kumminkin itse maksamaan.

werty sanoi:
Käytännössä koska itse joudun tämä ostamaan Suomesta niin ei kai tuosta extra levysta haittaakaan ole? ehkä pari lisäuroa joutuu pulittamaan, mutta mitäpä jos se on sen arvoista? Ei sillä sen väliä n. 60 siitä joutuu kumminkin itse maksamaan.
Jep. Ja jostain marketeista kun ostaa, niin ei saa mitään extraa ja joutuu pulittaan jopa enemmän.

Suomalaiset kaupat eivät valitettavasti pysty kilpailemaan halpojen ulkomaisten nettikauppojen kanssa. Mielummin ostaisi Suomesta mutta 20 on aika iso raha kuitenkin..

Odottamisen tuska on havaittavissa, enää ei tosin ole pitkäaika. Onkos tuossa ajeltavana joitain kulkuneuvoja? Kun trailereita katselin, niin huomasin jotain.

Ei ole kulkuneuvoja ajeltavana. Ainoana poikkeuksena voi miehittää tykkejä, joilla voi vähemmän hiljaisesti päästellä solttuja päiviltä.

Mistä nettikaupasta Snake lähtee halvimmin mukaan?

Tässä muutema joita listailin, mutta kertokaa jos löytyy jostain halvemmalla:

Puolenkuun Pelit 59.90
CDOn.com 55.95
Dose 59,80
Konsolinet 59,00

Aika tasasta on...
CDon:sta ei voi ostaa sillä näin merkittävässä pelissä ei voi olla ruottikansia :P
Onko kellään tietoa gigantin hintatasosta? 3. päivä pitäisi päästä tietty jo pelailemaan
niin ei taida play:sta ehtiä enää tulemaan?

Joissakin kaupoissa peli on jo laitettu hyllyille, esimerkiksi Järvenpään Megaswap kuulemma myi peliä jo eilen. Paljon myös puhutaan julkaisupäivästä 3.3. Puolenkuun peleistä kuulemma on alkanut jo tänään satamaan MGS3:sia postiluukkuihin.

Omistan, omistan, ooomistan.......Illalla pelaamaan...

itse kävin äsken porin playcityssa kysymässä ja sielläkäin on peli ollut lauantaista asti jo mutta ei prkle myy kun vasta torstaina.

mikä järki,kuka hyötyy että pelit on kauppiailla viikkoa ennen julkaisua mutta ei saa myydä.

Minulla peli on ollut eilisestä lähtien ja tässä par'aikaa pelailen.
Ensivaikutelma on että Normal-tasolla peli on TODELLA paljon vaikeampi kuin MGS2. Tämä johtuu varmaankin perinteisen tutkan puuttumisesta.
Camouflaget ovat erittäin näppäriä, saisi kyllä olla olemassa jonkinmoinen preset-systeemi mihin voisi laittaa valmiita yhdistelmiä ja niitä sitten vaihtaa pikanäppäimillä, nyt nimittäin menee valikoissa selailuun hieman liikaa aikaa. Noh, kai tällä tavalla edes hieman hankitaan realistisuutta, että vaatteiden ja maalien vaihtoon menee aikaa.

Noniin, vähemmän lätinää ja enemmän pelaamista. Takaisin viidakkoon.

Aattelin tässä, että pitää se MGS 3:kin ennakkotilata, sitten huomasin, että 3. päivä onkin jo kohta, joten pistin tilauksen heti menemään. Saas nyt nähä milloin se tulee. Mukana joku Traileri DVD... trailereitahan netistä voi katsoa..

Juonesta olen joten kuten kiinni.. Pelasin aikoinaan ykkösosaa melko pitkälle ja satunnaisesti demoja tesmannu. Toivottavasti nyt tähän kolmososaan joten kuten kiinni pääsee ettei tartte toisia osia ruveta läpi vetämään. Tosin voisihan nekin ostaa, kun halvallakin taitavat lähteä.

Ja seuraava nyt varsinaisesti spoilaa mitään, mutta ettei joku suutu. PELIT -lehden arvostelun tulokset vain
Sai PELIT -lehdeltä kehut. :) 92-pistettä sekä PELIT -suosittelee

Swhat sanoi:
Juonesta olen joten kuten kiinni.. Pelasin aikoinaan ykkösosaa melko pitkälle ja satunnaisesti demoja tesmannu. Toivottavasti nyt tähän kolmososaan joten kuten kiinni pääsee ettei tartte toisia osia ruveta läpi vetämään. Tosin voisihan nekin ostaa, kun halvallakin taitavat lähteä.
On suositeltavaa että nuo kaksi edellistä MGS:ää on läpäissyt kun tätä rupeaa pelaamaan, aukee nimittäin henkilöhahmot ja yleiset läpät paljon paremmin, vaikka ei ole vielä mitään täydellistä sisäpiiriheittoja tullut.

Play.comin tilaus on tänään tullut posted - statukseen.
Hyvin mahdollisesti vois saada jo tällä viikolla...

Tässä nyt sitä kutkutellaan ,että millon napsahtaa paketti postiluukusta. Se voi olla mikä tahansa päivä :eek:

Hah

VPD tuon pelin sai jo tänään jos sen oli sinne ennakko tilannut

Eli Metal Gear Solid 3 on aivan uskomattoman upea peli.

En voi muuta totea kuin ETTÄ SE ON MYÖS VAIKEA.

Eli tuommoinen Spoil hommeli tuli tuohon

Vaikea ratkaisu edessä

3 Konami peliä

Neo Contra
Suikoden IV
Metal Gear Solid 3

Tuli vaan tässä mieleen kun netissä surffailun aikana sattui yksi pieni teksti silmään. Niin että jossakin päin maailmaa tuli MGS3:n mukana sellaista dvd:tä kuin First Bite tai jotain vastaavaa. En tiedä minkä mukana tuli mutta kumminkin mitä jos playeronen kylkiäinen olisikin kyseinen dvd? kun kerta luulisi että se jotain virallista mgs3 kamaa kumminkin on.

Ei ole

Mutta pitäisi tulla joku
joskus

Metal Gear Solid 3 Camouflage DVD

werty sanoi:
Tässä nyt sitä kutkutellaan ,että millon napsahtaa paketti postiluukusta. Se voi olla mikä tahansa päivä :eek:
Playerone ilmoitti tänään (keskiviikkona 2.3) lähettäneen sen. Joten tulee varsin tiivis ja vähäuninen viikonloppu :>

Ylös Bottom