Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Joitain toiveita MGS3:een. Jos/Kun se nyt tulee:
Tässä mun uber vaativa listaus joistain pienistä (joo) "korjauksista" mitä mä uudistaisin. (Kauhee meteli nousee kuitenkin)
Kommentteja kommenteistasi
- Totta, vaikkakin lyhyt pelisessio jollain toisella hahmollakin toimii, mutta MGS2:ssa hahmot oli ns. "väärin päin"
- Mielestäni MGS2:ssa ei niin hirveästi ollut juonenkäänteitä, mutta muutamia todella tyhmiä sellaisia loppuolella (Shadow Moses-simulaatio, Feikki "Valkoisessa talossa syntynyt tietoisuus" Colonel)
- Joo yhdyn, vaikka aika vaikea keksiä kyllä itse mitään erikoisempaa. MGS2:ssa jäin kaipaamaan ykkösen lopun tapaista autolla kaahailua (MGS3:ssa vaikka veneillä, tai jopa parilla Metal Gearilla?)
- Amen! Keksiikö kukaan lisää tapoja?
- Pahiksista oikeastaan mainitsemasi Vamp, Harrier ja MG Rayt ovat mieleeni, joten totta MGS3 kaipaisi enemmän kunnon pomoja. Myös mahdollisesti palaavia hahmoja (Solidus ja Vamp) voisi kehittää hiukan lisää, varsinkin edellistä. Vamp oli mielestäni kakkosen Liquid monella tavalla, varsinkin karismaattisuutensa osalta
- Vamp-sanahan tarkoittaa suomeksi viettelijätärtä, joten miehen seksielämän perusteellahan nimi on tullut, kuten Snakekin pelissä mainitsi. Hassu nimihän se on, mutta kornimpana pidin itse Fatmania. Fox-Hound, Gray Fox ja Shadow Moses minun puolestani voitaisiin kokonaan unohtaa tarinassa. Fox-Hound on perustettu jo pariin otteeseen uudelleen, joten antakaa levätä rauhassa. Gray Fox saa mielestäni R.I.P. ja Shadow Mosesin tapahtumista oli tarpeeksi jo kahdessa pelissä. Kolmas MGS back to the Jungle!
Jokaisella olkoon oma mielipiteensä pelistä kuin pelistä, joten en ryhdy kommentoimaan loppua. Itse pidän kuitenkin MGS2:ta edellisen osan veroisena, joka hiukan latistuu juonen kannalta. Itse pelityyli ja toteutushan on huippuluokkaa. Eli yhdyn osaan noista kommenteista, osaan en