Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 3 [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja wiltsu
  • Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Whilshu
Kuha tulis kaikki vastaukset mitä on jäänyt auki, niin olis hyvä:eek:
Mun puolesta se saisi sitten olla vaikka viimeinen. Ei olisi muutenkaa hyvä jos mgs:stä tulis NHL tyyppinen joka vuoden uusi päivitys:eek:
Mitäs pahaa hyvissä peleissä on, kunhan ne tehdään vaan kunnolla ja uusia ideoita riittää. Onhan Marioakin tehty jo kohta 20 vuotta ja aina sitä kumminkin odotetaan kuin kuuta nousevaa, eikä ihme, sillä ovathan ne loistavia pelejä. Onhan Metal Gearkin sarjana vanha, mutta piti vain tuossa 90-luvulla hieman sapattia. Mutta totta on, että jos niitä joka vuosi aletaan julkaisemaan, niin kyllähän siitä menee nopeasti maku koko hommasta. Kolmen vuoden välein olisi hyvä aikaväli jukaista aina uusi osa, niin ei ala maistumaan puulta, niin kuin asia olikin MGS:n ja MGS2:n välillä.
 
Hmm..kolmen vuoden välillä niitä ehtisi ehkä 2 joka pleikkarille ;D Jos ne julkaistaan 5-6:n vuoden välein.
 
MGS 3 pitäisi julkaista vasta PS3:lle. Mariokin tekee comebackin aina vasta seuraavan sukupolven koneella. Okei, riittää vertaukset Marioon. MGS3:sta olisi paljon suuremmat ennakko odotukset, jos se tulisi vasta seuraavan polven koneelle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
MGS 3 pitäisi julkaista vasta PS3:lle. Mariokin tekee comebackin aina vasta seuraavan sukupolven koneella. Okei, riittää vertaukset Marioon. MGS3:sta olisi paljon suuremmat ennakko odotukset, jos se tulisi vasta seuraavan polven koneelle.

Mario kyllä tekee comebakin Gamecubelle!!
Projekti nimella Mario 128
 
Siis ihan uusi mario-peli tulossa Cubelle Sunshinen seuraksi! Cubefinissähän oli jo uutista.

Now, back to the topic, please?:)
 
MGS 3:n toivoisin Solid Snake, enkä Raidenia enää. Raiden voisi olla pelissä mukana, mutta pelattavaksi hahmoksi Solid Snake.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
MGS 3:n toivoisin Solid Snake, enkä Raidenia enää. Raiden voisi olla pelissä mukana, mutta pelattavaksi hahmoksi Solid Snake.

Kojimahan laittoi alun perin Raidenin sen takia, että halusi ihmisten näkevän Snaken eri kannalta. Tässä tapauksessa esikoisen (kenttäkokemuksen suhteen). Snakehan vaikutti vielä ammattimaisemmalta, kun joutui pelaamaan räsynukke Raidenilla, joka vaan meni minne sanottiin, eikä juuri epäröinyt mitään ja otti kaiken esim. Colonelin antamat käskyt ja tiedot naiivisti ja mukisematta.

Luulenpa, että saamme Snaken takaisin, ellei sitten Kojima halua meidän näkevän Snakea naisen silmin... :rolleyes:
 
Siis Kojiman idea pääsi vasta ihan lopussa siihen, mihkä todennäköisesti oli tarkoituskin. Kaikki varmaan muistaa, mitä tapahtui kun Raiden sai kuteet takas. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit
Siis Kojiman idea pääsi vasta ihan lopussa siihen, mihkä todennäköisesti oli tarkoituskin. Kaikki varmaan muistaa, mitä tapahtui kun Raiden sai kuteet takas. :D

Joo... Pelin paras kohta :)

Ja muute olin varma jo siitä ku olin menny aikojasitte pelin läpi ni lopputekstien jälkeen tulee semmone vuoropuhelu kaikki varmaa tietää.... Ni se vihjas vähä liikaki pelin jatko-osasta.:cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Whilshu
Joo... Pelin paras kohta :)

Ja muute olin varma jo siitä ku olin menny aikojasitte pelin läpi ni lopputekstien jälkeen tulee semmone vuoropuhelu kaikki varmaa tietää.... Ni se vihjas vähä liikaki pelin jatko-osasta.:cool:
Siis MGS2:n lopussa vuoropuheluita?
 
Ilman muuta kolmosessa paljastuu että Massimo onkin raidenin isä kun se sohaisee sillä miekallaan itseään patsaan tipahdettua niskaan hyllystä ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Ilman muuta kolmosessa paljastuu että Massimo onkin raidenin isä kun se sohaisee sillä miekallaan itseään patsaan tipahdettua niskaan hyllystä ;)

Hmm... Something´s going on here...
;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Ilman muuta kolmosessa paljastuu että Massimo onkin raidenin isä kun se sohaisee sillä miekallaan itseään patsaan tipahdettua niskaan hyllystä ;)

HEHE! No joku ainakin on kauniita ja rohkeita seurannu, hyvä! :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Blaxor
Helvekko,Pakko hommata MGS 2 Kun ei ole muuta kuin MGS 1. :D

No ei sua hirtetä jos kakkosen jätät hankkimatta. Minä tykkäsin enemmän ensimmäisestä Metal Gear Solidista. Tosin onhan kakkonen pelinä luonnollisesti parempi!!

Mut mun teoria on se, että Kojima & kumppanit tarkotuksella matki ykköstä koko juonen osalta, kenties mielikuvituksen puutteen johdosta. Ei uskallettu poiketa rahaa tuottaneesta kaavasta! Eli kaikki ykkösosan olennaiset elementit löytyy kakkosestakin. Sit jossain vaiheessa pojat huomas että on liian läpinäkyvää touhua, ja päätti "korjata" asian tekemällä sen pienen juonikoukeron sinne loppuun. Koulutusta - niin varmaan...

Mut ei se vähennä mun kohdalla MGS2:n arvostusta. Yks videopelihistorian monumentti/kulmakivi joka tapauksessa, vaikken oo pelannutkaan läpi kun kerran.

Ja tiedän, tiedän...tää on MGS3-threadi. Mut näin siinä välillä käy. :)
 
Ylös Bottom