Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 3 [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiltsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Junnnngggle!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Everlast
MGS3 trailerin paras kohta on kyllä ehdottomasti se, missä prätkäjäk dumaa Snaken. Jälkimmäinen yrittää kaapata pyörää sotilaltaa, joka toteaa että "this is no grand theft auto" ..ja paras läppä on kun sotilas toteaa japaniksi "this is the jungle" ..jungle sana vääntyy todella viekkaasti :)
Tuo huumoripläjäyshän tehtiin vartavasten E3 -traileria varten,
loppullisessa tuotteessa ei ilmeisesti huumori kuki... :)
 
Re: Re: Junnnngggle!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paolo
Tuo huumoripläjäyshän tehtiin vartavasten E3 -traileria varten,
loppullisessa tuotteessa ei ilmeisesti huumori kuki... :)

No ihan varmasti kukkii, jos Hideo Kojimaa yhtään tuntee.
Mieleeni tulee MGS1:n taistelu Psycho Mantista vastaan.
MGS2:ssa oli huumoria vieläkin enemmän. Siinä kohdasssa kun Snakella pitää ottaa kuvia Metal Gear Raystä, niin otapa kuvia niistä naisista tai siitä miehen rinnasta, mitkä löytyvät niistä vaatelokeroista.
MGS3:ssa tulee varmasti olemaan tälläisiä läppiä hyvin paljon ja niistä minä ainakin sain hupia.
 
Voisko joku viisaampi selittää tosta BIG bossista jotai ku mä en tiiä siitä muuta ku et kaikki Snaket on kloonattu bigbossista...:rolleyes:

Hmm... Onks se muute varmaa et pelissä pelataan bigbossilla? ...Ettei Hideolla olis taas ässää hihassa;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Whilshu
Voisko joku viisaampi selittää tosta BIG bossista jotai ku mä en tiiä siitä muuta ku et kaikki Snaket on kloonattu bigbossista...:rolleyes:

Hmm... Onks se muute varmaa et pelissä pelataan bigbossilla? ...Ettei Hideolla olis taas ässää hihassa;)
Hm..mitenhän sen selittäisi yksinkertaisesti.Itsekään en ole enään aivan varma miten se juttu menee, mutta MGS1:ä kerrottiin jotenkin niin,että Big Boss, eli alkuperäinen "Snake" oli kylmän sodan aikainen legendaarinen sotilas, ja se oli niin hyvä, että se,tai joku halus kloonata sen. Sen projektin nimi vilahti jossaki täällä. Noh, sitten Solid Snake ja Liquid Snake kloonattiin tästä Soliduksesta,right? Kakkonen sotkee tätä hieman,kun siinä annetaan big bossille Solidus nimi, joka voisi viitata Liquidus nimisen henkilön olemassa oloon? Mutta mä uskon kuitenkin ettei näin ole, vaan Solid ja Liquid on kloonattu tästä yhdestä henkilöstä joka on siis Big Boss, tai Solidus Snake.
Big Boss menetti toisen silmänsä joskus jossaki..
Solid Snake voitti Big Bossin "hand-to-hand"tappelussa err..joskus jossakin. Ja MGS2 lopussa Raiden voittaa sen miekkailussa, ja se tippuu (oletettavasti) kuolemaan.

Ja mitä MGS3 tulee, sehän sijoittuu yli 30 vuotta MGS1:n tapahtumia edeltävään aikaan. Mun veikkaus olisi,että nyt pelataan The one, The Big Boss, the Original Snakella. Voihan olla että pelattas Solid Snakellakin, vaikka se olisikin kohtuullisen epäloogista juonelliestikin ajatellen :p

Tietääkö joku tästä Outer Heavenistä jotain? Mua se on kiinnostanu MGS1:n "Outer Heaven..Big Boss's dream!!" kohdasta alkaen. Jostaki luin että se oli jonkunäkönen eliittijoukon(lue: pahojen poikien) sotilaallinen järjestö.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Hm..mitenhän sen selittäisi yksinkertaisesti.Itsekään en ole enään aivan varma miten se juttu menee

ja sen huomaa tosta selityksestä, missä ei ole päätä eikä häntää ainakaan suuressa osassa tekstiä.
 
Tarkotitko nyt tossa tekstissä sitä että solid snake ja liguid snake olis kloonattu solidius snakesta??? Ku eiks bigboss oo iha bigboss ja sen kloonien nimet on Solid snake, Liquid snake Ja Solidius snake:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Whilshu
Tarkotitko nyt tossa tekstissä sitä että solid snake ja liguid snake olis kloonattu solidius snakesta??? Ku eiks bigboss oo iha bigboss ja sen kloonien nimet on Solid snake, Liquid snake Ja Solidius snake:(
En tiedä kuka on Solidus. luulin että se ois ollu big boss :)
 
Kai sitä itsekin pitää keskusteluun osallistua, kun aika innoissani olen Kojiman uusimmasta projektista. Videosta huomaa, varsinkin lopun puukolla uhkauskohtauksessa, että olipa kyseessä kuka Snake tahansa, niin ainakin Snake on nuori. Tälläisen hypen lietsontaan on kyllä vähän vaarallista osallistua, kun peli julkaistaan joskus, ties koska. Toivottavasti japsit eivät taas saa peliä vuotta aiemmin haltuunsa kuin eurooppalaiset. Vai onkos tuosta sanottu mitään?
 
Itse en oikein usko, että pelissä pelattaisiin Big Bossilla.

Pelin nimihän on: Metal Gear SOLID 3, eli pelin nimihän jo paljastaa että SOLID SNAKE on ainakin jollain muotoa mukana.

Ja mikähän ihmeen Metal Gear peli se sellainen on, jossa ei ole ollenkaan Metal Gearia? Nimittäin juuri Big Boss kehitti ensimmäisen Metal Gearin alkuperäisessä MG:ssä.

Ja eikös jokaisella Snakella ole eri ääni? Siinä E3 trailerissa kuulostaisi olevan sama ääninäyttelijä kuin MGS2:sen japanilaisella Snakella.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MakenX
Pelin nimihän on: Metal Gear SOLID 3, eli pelin nimihän jo paljastaa että SOLID SNAKE on ainakin jollain muotoa mukana.

Mistä lähtien Final Fantasy on tarkoittanut viimeistä fantasiaa? Game Boy Colorin Metal Gear: Ghost Babel -pelin nimi käännettiin lännessä Metal Gear Solidiksi, koska se on myyvempi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Kai sitä itsekin pitää keskusteluun osallistua, kun aika innoissani olen Kojiman uusimmasta projektista. Videosta huomaa, varsinkin lopun puukolla uhkauskohtauksessa, että olipa kyseessä kuka Snake tahansa, niin ainakin Snake on nuori. Tälläisen hypen lietsontaan on kyllä vähän vaarallista osallistua, kun peli julkaistaan joskus, ties koska. Toivottavasti japsit eivät taas saa peliä vuotta aiemmin haltuunsa kuin eurooppalaiset. Vai onkos tuosta sanottu mitään?

Snake näyttää nuorelta koska on ajanut partansa.Itse uskon että tuo trailerin hahmo on Solid Snake eikä Big Boss koska MG2:Solid Snaken manuaalissa lukee että Big Boss menetti oikean silmänsä 80 luvulla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Saladin
Snake näyttää nuorelta koska on ajanut partansa.Itse uskon että tuo trailerin hahmo on Solid Snake eikä Big Boss koska MG2:Solid Snaken manuaalissa lukee että Big Boss menetti oikean silmänsä 80 luvulla.
Ja tämä pelihän sijoittuu oletettavasti 70-luvulle kylmän sodan kriiseihin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Ja tämä pelihän sijoittuu oletettavasti 70-luvulle kylmän sodan kriiseihin.

Trailerissa vilahtelevat kylläkin vuodet 1961, 1962, 1963 ja 1964. Big Boss toimi palkkasoturina 60-luvulla ja 70-luvun alkupuolella.
 
Ylös Bottom