Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 3 kokemukset

Vastaus: Metal Gear Solid 3 kokemukset

Aivan pelin loppupuolesta:
On kyllä onnistunut tekemään The Bossista niin turhauttavan vastuksen ettei toista. Vaikka kuinka koittaa päästä selkään niin silti Boss saa aina heitettyä vaikka pääsisikin ensiksi yllättämään. Tunnelmaltaan ja audiovisuaalisesti upea finaali pelille, mutta... :mad:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 kokemukset

JuRka sanoi:
Aivan pelin loppupuolesta:
On kyllä onnistunut tekemään The Bossista niin turhauttavan vastuksen ettei toista. Vaikka kuinka koittaa päästä selkään niin silti Boss saa aina heitettyä vaikka pääsisikin ensiksi yllättämään. Tunnelmaltaan ja audiovisuaalisesti upea finaali pelille, mutta... :mad:

Juju on siinä että Boss blokkaa kaikki CQC yritykset 100%. Sitä ei saa yllätettyä tai kaadettua aloittamalla hyökkäyksen itse vaikka kuinka yrittäisi. Ainoa tapa hakata se CQC:llä on odottaa että Boss iskee ensin ja counteroida se nopeasti.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 kokemukset

Onko MGS 3 samanlaista demo teatteri juttua niinkuin MGS 2, että voit korvata videoiden alkuperäiset hahmot muilla hahmoilla.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 kokemukset

En uskalla juonikeskustelu threadiin pistää koska en ole viellä läpi vetäissyt..
Ensin olin jo siinä uskossa, että EVA = The Boss.
Mutta sitten päästiin niitten tukikohtaan jossa välidemossa näytettiin niitä sen kenkii..
Huumori todellakin on juuri osuvaa paikkoin :D
Ja myös heti alussa olin "ei helvetti taaskaan ei pelata snakella" kunnes se otti naamarin pois :p
Hyvin osaa Kojima vedättää ihmisiä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 kokemukset

Toisen kerran jo pelasin itsekin läpi, paranee joka kerta, kerrassaan hätkähdyttävä kokemus taasen kerran.

Siitä demo teatterista:
Ei minun tietääkseni pysty tekemän samalla tavalla kuin kakkosessa/ tai tiedän että ei pysty
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 kokemukset

Nyt on noin 10 tuntia peliä takana. Hienohan se on, ainoastaan tähän surullisen kuuluisaan kameraan menee ajoittain hermot. Lisäksi luolaosuus oli syvältä. En tiedä miksi, mutta jostain syystä vihaan peleissä kaikenlaisia luolia/labyrintteja. Onneksi osuus ei ollut pitkä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 kokemukset

Cavalera sanoi:
Nyt on noin 10 tuntia peliä takana. Hienohan se on, ainoastaan tähän surullisen kuuluisaan kameraan menee ajoittain hermot. Lisäksi luolaosuus oli syvältä. En tiedä miksi, mutta jostain syystä vihaan peleissä kaikenlaisia luolia/labyrintteja. Onneksi osuus ei ollut pitkä.

Itse taas pidin tuosta osuudesta, sillä se ei ollut erityisen pitkä. Lisäksi se toi vaihtelua viidakolle, joka alkoi melkein jo kyllästyttää. Ja onhan se lopun luola hieno paikka.

Sen sijaan vuorien alkuosuus on tylsä ympäristöltään. :(
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 kokemukset

Noniin, toisen kerran läpi.

Ensin sain ajaksi sen 18.50, mutta nyt menin puolessa ajassa läpi. 9.31 oli toisella kerralla, että ei tämä nyt niin pitkä peli todellakaan ole. Pitempi olisi saanut olla.

The Boss meni nyt ekalla kerralla läpi ja aikaakaan ei mennyt kuin alle 2min. Helppo todellakin, kun toisen kerran pelasi.

Kolmatta kerttaa en jaksa ainakaan toistaiseksi, pitää pitää parin päivän tauko. Sitten tuleekin konsolinetistä paketti viikonlopuksi. Resident Evil 4 parissa tulee varmaan seuravat viikon vietettyä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 kokemukset

Tänää sain pelin ja olen vasta siinä silta kohdassa siel viidakossa :p
Saako niiltä vartijoilta jotenkin otettua sen aseen?
Sit viel pitää sanoa, että aluksi kyllä tuntuu vaikealta peliltä, mutta eiköhän tossa opi pelaamaan ajan myötä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 kokemukset

[FIN]Scorpion sanoi:
Tänää sain pelin ja olen vasta siinä silta kohdassa siel viidakossa :p
Saako niiltä vartijoilta jotenkin otettua sen aseen?
Sit viel pitää sanoa, että aluksi kyllä tuntuu vaikealta peliltä, mutta eiköhän tossa opi pelaamaan ajan myötä.

Asetta ei saa.

Osaatko hiipiä?
Nuolinäppäimillä aika lähelle vihollista ja osoitat sitä aseella. Äijä nostaa kädet ylös. Sen jälkeen älä ammu, ota puukko käyttääsi ja paina todella vähän HILJAA palloa (paint siis hiljaa ja pidät hiljaa pohjassa). Snake ottaa ukon otteeseen ja sen jälkeen voit tattia paibnalamma kuulustella vankia. Puheiden jälkeen paina ympyrä pohjaa ja saat asiat kuntoon.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 kokemukset

Mac41 sanoi:
Asetta ei saa.

Osaatko hiipiä?
Nuolinäppäimillä aika lähelle vihollista ja osoitat sitä aseella. Äijä nostaa kädet ylös. Sen jälkeen älä ammu, ota puukko käyttääsi ja paina todella vähän HILJAA palloa (paint siis hiljaa ja pidät hiljaa pohjassa). Snake ottaa ukon otteeseen ja sen jälkeen voit tattia paibnalamma kuulustella vankia. Puheiden jälkeen paina ympyrä pohjaa ja saat asiat kuntoon.

Itseasiassa ei tarvitse edes uhkailla ensin aseella. Paremmin toimii kun hiivit jonkun aseen kanssa, jossa lukee CQC vihollisen taakse ja painat ympyrää, niin se ottaa kiinni samalla tavalla.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 kokemukset

Laquna sanoi:
Itseasiassa ei tarvitse edes uhkailla ensin aseella. Paremmin toimii kun hiivit jonkun aseen kanssa, jossa lukee CQC vihollisen taakse ja painat ympyrää, niin se ottaa kiinni samalla tavalla.

Ja itse asiassa ainakin normal-vaikeusasteella mitään hiiviskelyä ei edes tarvitse. Sen kun juokset vartijan taakse, ja vaikka kaveri huomaakin tulosi ehdit helposti ympyrää painamalla saada hänet otteeseen ilman hälytystä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 kokemukset

Siis kaikki sanovat, että kolmos osassa on vähemmän välipätkiä...
Ehkä ne vähenevät lopussa, mutta ainakin minusta tossa alku vaiheilla tuli aika pitkiäkin välipätkiä ja ne radio puhelutkin kestävät aika pitkään, joten skippaan niitä välillä, kun en jaksa kaikkea kuunnella mitä ne sanoo. :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 kokemukset

On tämä vaan outo peli, kamalan kliseinen ja korni mutta kuitenkin niin mahdottoman kiehtova että ei voi olla pitämättä! Kertaalleen olen läpäissyt, normaalilla pelailin, joka olikin juuri sopiva vaikeusaste; vain joissakin pomotaistelussa piti yrittää useampaan kertaan. Alussa vanhasta tottumuksesta (edellisiä osia muistellen) yritin parhaani mukaan hiiviskellä ja hälytyksen tullessa resetoin tms. ja aloitin edellisestä talletuksesta, kunnes huomasin että hälytyksestä selviää mainiosti hengissä ja räiskiminen onkin nyt helpompaa kuin hiiviskeleminen. Ote vähän lipesi sittemmin, pitkissä kentissä aina jossain välissä tuli hälytys kun huomio herpaantui, ja aseet lauloivat usein.

Arvonimeksi sain "shark", paljon hälytyksiä, iso kasa kuolleita, ties miten paljon syötyjä otuksia, mielenkiintoinen sairaushistoria ynnä muuta... Vähän päälle 37 tuntia sain kulutettua kaikennäköiseen tutkimiseen, turhaan hullutteluun ja taustajoukoille soittelemiseen. Kaikkea eteen sattuvaa piti tietysti pyydystää ja kokeilla miltä ne maistuvat, myös myrkyllisiä, ja siitähän riemu repesi kun Para-medic neuvoi miten oksennetaan. Kun olin leikkinyt bulimikkoa vähän aikaa, alkoi kuulua pelottavaa murinaa ja luulin että metsässä piileksii ihmissyöjäkarhu, kunnes älysin että sankarin vatsa kurnii nälästä... :)

Kaiken kaikkiaan mieleenpainuva pelikokemus. The Boss on mielestäni yksi parhaimmista hahmoista peleissä pitkään aikaan.
Ei ehkä spoileri, mutta varmuuden vuoksi:

Myös Oselot jäi erityisesti mieleen, miten niin kirkasotsaisesta nuoresta miehestä voikin tulla myöhemmin niin paha?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 kokemukset

Itselle peli tuli eilen ja tässä on nyt about 6 tuntia kulutettu pelaamiseen. Alussa oli kyllä melko tuskaa kun tutkaa ei ollut,tänään sitten alkoi pelaaminen luonnistua :)

Muistelen,että jossain trailerissa Snakella oli silmälappu..? Minkähän takia itse pelissä sitä ei ole vaikka kannessakin se on?

Pistän spoilereihin seuraavat:

Nämä juonikuviot ovat sekoittaneet pääni nyt ihan täysin, joku sanoi muistaakseni,että pelaajan hahmo oli The Boss? Mutta kuitenkin se nainen näyttää olevan se.. Eli onko tämä meidän sankarimme sitten se Naked Snake pelkästään,eikä mikään The Pomo? Ja minäkun luulin,että The Boss olisi ollut mies :DD

Mitenkä te saitte sen riippusillan putoamaan? Itseltä loppui juuri aseesta panokset niin jäi kaivelemaan tuo.. Tarvitseeko sen yli mennä enää sen jälkeen kun on aloittanut pelaamisen "alkuintron" jälkeen? Joten sen voisi pudottaa alas huoletta?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 kokemukset

Sil veitsellä saa katkottua niitä naruja ku otat sen silmistä katotun kuvan ja painat neliötä.
En tiedä kyl miten sen sillan saa kokonaan putoamaan.. ja sit ku katkon narui nii ite meinasin aina vaa pudota sillalta, mutta vartijat kävelivät sen ihan normaalisti eikä yksikään pudonnut :rolleyes:

siitä sillasta mennään kyllä viellä sen alkuintro jutunki jälkeen muistaakseni
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 kokemukset

Niin siis tarkotin,että olen jo aloittanut varsinaisen pelin. Eli sillan yli on menty jo yhteensä 2 kertaa. Mutta tuskin tarvitsee noin alkuun palata enää.
 
Ylös Bottom