Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No laitetaan tämä:
tietääkö kukaan mitään "passwordia" siihen extra ---> password kohtaan?
PS. ei ole niitä, jotka sunny laulaa paistatessaan kanamunia... (mitä ne numerot ovat ylinpääntä?)
päävalikossa alhaalla on extra kohta ja sen jälkeen ilmestyy kansia/network ja sitten password, joka ilmestyy pelin läpäisyn jälkeen.En nyt tiedä mistä kohdasta puhut,
Ei taida olla kyse kuitenkaan tästä?
No laitetaan tämä:
tietääkö kukaan mitään "passwordia" siihen extra ---> password kohtaan?
PS. ei ole niitä, jotka sunny laulaa paistatessaan kanamunia... (mitä ne numerot ovat ylinpääntä?)
sitä minäkin kyselen mutta netistäkään ei löydy mitäänMikähän tämä salasana-kohta on?!
Hei,
Voisiko joku tarkalleen neuvoa kuinka Vamppiin pistetään syringe?
sitä minäkin kyselen mutta netistäkään ei löydy mitään
Kuinka pystyy myydä aseita drebinille? Se mun mielestä sano et se ostaa mitä mä en tartte. Ja kuinka niitä Drebin pointseja saa?
Hei,
Miten se CQC-ote tehdään ?
Kaikki tapahtuu automaattisesti otettuasi aseen/tavaran maasta, riippuen onko sinulla jo tuotetta se menee myyntiin tai omaan taskuun.
eli siis... jos mulla ei oo sen aseen ID lukko auki...niin ne menee Drebinille...mun mielestä järkevämpää ois jos ase menee joka tapauksessa Drebinille ja sit ostaa myöhemmin panoksia siltä...tai koko aseen....en siis voi myydä asetta jonka jo omistan...
eli siis... jos mulla ei oo sen aseen ID lukko auki...niin ne menee Drebinille...mun mielestä järkevämpää ois jos ase menee joka tapauksessa Drebinille ja sit ostaa myöhemmin panoksia siltä...tai koko aseen....en siis voi myydä asetta jonka jo omistan...
Jep,
Ohjekirjassa on R1, mutta en ole onnistunut siinä eli tarkalleen miten se onnistuu ? En ole aikaisemmin pelissä käyttänyt otetta.