Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 -peliapu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Paavi

KonsoliFIN Alumni
Laittakkeehan jatkossa eeppisistä eeppisimmät peliapupyynnöt ja vinkit tähän triidiin, niin ne eivät huku tuonne varsinaiseen ketjuun.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

No laitetaan tämä: :rolleyes:

tietääkö kukaan mitään "passwordia" siihen extra ---> password kohtaan? :D

PS. ei ole niitä, jotka sunny laulaa paistatessaan kanamunia... (mitä ne numerot ovat ylinpääntä?) :eek:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

No laitetaan tämä: :rolleyes:

tietääkö kukaan mitään "passwordia" siihen extra ---> password kohtaan? :D

PS. ei ole niitä, jotka sunny laulaa paistatessaan kanamunia... (mitä ne numerot ovat ylinpääntä?) :eek:

En nyt tiedä mistä kohdasta puhut, mutta yhdessä kohdassa piti numerosarja muistaa ja se on;

48273

Ei taida olla kyse kuitenkaan tästä?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

oliks siel joku salasana juttuki :D

meitti vaa meni sinne ja pistin latauksee yhen downloadattavan skinin
ei siel muuta näkyny?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

En nyt tiedä mistä kohdasta puhut,
Ei taida olla kyse kuitenkaan tästä?
päävalikossa alhaalla on extra kohta ja sen jälkeen ilmestyy kansia/network ja sitten password, joka ilmestyy pelin läpäisyn jälkeen. :rolleyes:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

aika lopussa näkyi otagonin läppärissä numerosarja demojen aikana..mietin että pitäiskö ottaa ylös, mutta en sitten ottanut..olisikohan tuo se..
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

No laitetaan tämä: :rolleyes:

tietääkö kukaan mitään "passwordia" siihen extra ---> password kohtaan? :D

PS. ei ole niitä, jotka sunny laulaa paistatessaan kanamunia... (mitä ne numerot ovat ylinpääntä?) :eek:

Mietin, että voisivat olla piin desimaaleja tai jotain muuta matematiikkaan liittyvää, mutta enpä ole tätä teoriaa ehtinyt tarkistamaan, kun en niihin numeroihin sen kummemmin huomiota kiinnittänyt.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Hei,

Voisiko joku tarkalleen neuvoa kuinka Vamppiin pistetään syringe?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Hei,

Voisiko joku tarkalleen neuvoa kuinka Vamppiin pistetään syringe?

Lämmitä Vamppia aluksi ampumalla tätä, sen jälkeen ota kaveri syleilyyn CQCllä ja pistä piikkiä persuksiin(ei kirjaimellisesti).

sitä minäkin kyselen mutta netistäkään ei löydy mitään :p

Tämä on kyllä pienoinen mysteeri, itse en (nyt toisella kierroksella) taaskaan muistanut ottaa lukua ylös. Mutta pistin salasanaksi Drebinin Codec numeron ja sain 10000 Drebin pointsia. Olisi kiva tietää mitä sillä oikealla salasanalla saa?

EDIT: Niin ja onko kukaan teistä törmännyt omituisiin koordinaatteihin tuossa Act 2sen jäljittämis tehtävässä? Koordinaatit löytyy suurehkosta kivestä heti ylitettyäsi sen ensimmäisen sillan. Olin näkevinäni Raidenin jalanjäljet samassa kohdassa, tiedä sitten onko koordinaateilla edes suurta merkitystä..
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Kuinka pystyy myydä aseita drebinille? Se mun mielestä sano et se ostaa mitä mä en tartte. Ja kuinka niitä Drebin pointseja saa? Osaan ostaa aseita...customoida aseita... poistaa ID lukkoja aseista...mutta aseiden myyminen on epäselvää.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Kuinka pystyy myydä aseita drebinille? Se mun mielestä sano et se ostaa mitä mä en tartte. Ja kuinka niitä Drebin pointseja saa?

Kaikki tapahtuu automaattisesti otettuasi aseen/tavaran maasta, riippuen onko sinulla jo tuotetta se menee myyntiin tai omaan taskuun.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Kaikki tapahtuu automaattisesti otettuasi aseen/tavaran maasta, riippuen onko sinulla jo tuotetta se menee myyntiin tai omaan taskuun.

eli siis... jos mulla ei oo sen aseen ID lukko auki...niin ne menee Drebinille...mun mielestä järkevämpää ois jos ase menee joka tapauksessa Drebinille ja sit ostaa myöhemmin panoksia siltä...tai koko aseen....en siis voi myydä asetta jonka jo omistan...
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

eli siis... jos mulla ei oo sen aseen ID lukko auki...niin ne menee Drebinille...mun mielestä järkevämpää ois jos ase menee joka tapauksessa Drebinille ja sit ostaa myöhemmin panoksia siltä...tai koko aseen....en siis voi myydä asetta jonka jo omistan...

Nope, gotta catch em all !

Itselläni vähän hämäränpeitossa että lasketaanko pomo matseissa olevat alertit sinne lopputaulukkoon ? Tai esim. Mustekalan tilanteessa jos FROGsit näkevät sinut, niin lasketaanko se alertiksi ?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

eli siis... jos mulla ei oo sen aseen ID lukko auki...niin ne menee Drebinille...mun mielestä järkevämpää ois jos ase menee joka tapauksessa Drebinille ja sit ostaa myöhemmin panoksia siltä...tai koko aseen....en siis voi myydä asetta jonka jo omistan...

Kaikki menee mun mielestä Drebinille. Nehän näkyy siinä ruudun oikeassa alareunassa, silmät käteen nyt.

Pisteitä saa pelaamalla peliä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Jep,

Ohjekirjassa on R1, mutta en ole onnistunut siinä eli tarkalleen miten se onnistuu ? En ole aikaisemmin pelissä käyttänyt otetta.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Jep,

Ohjekirjassa on R1, mutta en ole onnistunut siinä eli tarkalleen miten se onnistuu ? En ole aikaisemmin pelissä käyttänyt otetta.

Sitä varten pelissä on Virtual Range, sinne vain harjottelemaan, tarkat ohjeet kaikista otteista.
 
Ylös Bottom