Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 -peliapu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Kaikki menee mun mielestä Drebinille. Nehän näkyy siinä ruudun oikeassa alareunassa, silmät käteen nyt.

Pisteitä saa pelaamalla peliä.

Huomasin kyllä että siellä näkyy mitä sai...mutta luulin että siinä lukee vain panosten määrä ja mihin aseeseen... mutta pikkasen pienellä on ja nopeesti häippää kuvasta... mutta saa kai sitä kysyä vähän tyhmempiäkin....kiitos silti vastauksesta:)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

nyt pitäisi metsästää näitä salaisia lisäkkeitä pelille. :D

esim. nämät

Oh my... Big Boss saaminen onkin vähän haastavampi :)

Miten Bandana voi saada, jos vaatimuksena on tappamatta ketään koko pelin aikana (ei koske pomoja) esim. big manma pyörä kohtauksessa joutuu suojella sitä pekettiautoa siinähän on pakko tappaa, jos joku eksyy katolle. :rolleyes:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Hei,

Nyt olen jumiutunut act 5 mantis, enkä ole pääsyt alkua pidemälle eli yhtään ei ole mantisin life vähentynyt, miten edetä :(
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Hei,

Nyt olen jumiutunut act 5 mantis, enkä ole pääsyt alkua pidemälle eli yhtään ei ole mantisin life vähentynyt, miten edetä :(

Tainnutat ne kaikki apurit ja sen jälkeen isket Snakeen syringeä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Tainnutat ne kaikki apurit ja sen jälkeen isket Snakeen syringeä.
minä kyllä ensin iskisin sitä lääkettä. Sitten metsästä niitä nukkeja mantis vasemman ja oikea puolella. joku 3-4 kertaa osuma se nukke tippuaa, kun olet saanut punaisen mantiksen tähtää siihen pomoon ja ammu. sen jälkeen kun olet osunnut heiluta sitä ohjainta niin olet voittanut neidin. :D

PS. paina L2 pohjaan ja siirrä siihen lääkkeeseen ja paina O nappia.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Hei,

Tarkoitatko tainnuttamisella (ovatko apurit kivettyneet foxit) nukutusaseilla ampumista ja miten snake pistää itseensä syringeä.:confused:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Nope, gotta catch em all !

Itselläni vähän hämäränpeitossa että lasketaanko pomo matseissa olevat alertit sinne lopputaulukkoon ? Tai esim. Mustekalan tilanteessa jos FROGsit näkevät sinut, niin lasketaanko se alertiksi ?

Kyllä ainakin luulisin että ne lasketaan, kun kerta alert tulee ja kaikki. Ei niitä ole niinkään vaikea piilotella ja jos tarpeeksi nopeaa tappaa tai tainnuttaa niin välttämättä ei tule hälytystä. Eli peli ei laske kuinka monta kertaa sinut on nähty, vaan kuinka monta ALERT tilaa olet saanut aikaiseksi.
Mitä vähemmän sitä parempi tietysti.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

nyt pitäisi metsästää näitä salaisia lisäkkeitä pelille. :D

esim. nämät

Oh my... Big Boss saaminen onkin vähän haastavampi :)

Miten Bandana voi saada, jos vaatimuksena on tappamatta ketään koko pelin aikana (ei koske pomoja) esim. big manma pyörä kohtauksessa joutuu suojella sitä pekettiautoa siinähän on pakko tappaa, jos joku eksyy katolle. :rolleyes:

En tiedä kohtaa...mutta kaikissa aiemmissa Metal Geareissa ja Metal Gear Solideissa ei ole ollut pakko tappaa ketään... voi vain olla hankala päästä läpi sitä tekemättä...joten en luule että tämäkään peli on mahdoton läpäistä ilman tappamisia...pelissä on muutama nukutusase...kytä niitä
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Hei,

Tarkoitatko tainnuttamisella (ovatko apurit kivettyneet foxit) nukutusaseilla ampumista ja miten snake pistää itseensä syringeä.:confused:
mainitsin jo edellisessä viestissäni:
"PS. paina L2 pohjaan ja siirrä siihen lääkkeeseen ja paina O nappia." eli pidä se L2 pohjassa kun painat O nappia niin se käytttää sen lääke itselleen ihan kuin käytät rationii tai muuta selllaista.

tässä on video sitten miten pelataan se, jos on tarvetta:
MGS4-Screaming Mantis (1of2)
MGS4-Screaming Mantis (2of2)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Mietin, että voisivat olla piin desimaaleja tai jotain muuta matematiikkaan liittyvää, mutta enpä ole tätä teoriaa ehtinyt tarkistamaan, kun en niihin numeroihin sen kummemmin huomiota kiinnittänyt.

Jos ne piin desimaaleja on...niin ulkomuistista...IHAN OIKEESTI... 3.1415926535...enempää en muista
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

En tiedä kohtaa...mutta kaikissa aiemmissa Metal Geareissa ja Metal Gear Solideissa ei ole ollut pakko tappaa ketään... voi vain olla hankala päästä läpi sitä tekemättä...joten en luule että tämäkään peli on mahdoton läpäistä ilman tappamisia...pelissä on muutama nukutusase...kytä niitä
no nyt sait ratkottuu sen, mutta entä sitten Rex kohta jossa pitää päästä ulos kuolematta? :D Siinähän on laumattain gekkoja miten sitten ollaan tappammatta niitä, jos itse pitää selvitä elossa ulos? :rolleyes:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

no nyt sait ratkottuu sen, mutta entä sitten Rex kohta jossa pitää päästä ulos kuolematta? :D Siinähän on laumattain gekkoja miten sitten ollaan tappammatta niitä, jos itse pitää selvitä elossa ulos? :rolleyes:

En ole vielä pitkälläkään pelissä...koska haluan tutkia kaikki mahdolliset paikat ennen etenemistä....mutta kyllä se on mahdollista....kai....Metal Gear Solid 3:ssa oli yks moottoripyörä
jota ajaa nimeltään silloin EVA nykyisin BIG MAMA
siinä piti olla kyydissä ja ampuu rutosti vihuja...mut kyl mä ainakin sen oon nukuttamalla saanut mentyä
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

En ole vielä pitkälläkään pelissä...koska haluan tutkia kaikki mahdolliset paikat ennen etenemistä....mutta kyllä se on mahdollista....kai....Metal Gear Solid 3:ssa oli yks moottoripyörä
jota ajaa nimeltään silloin EVA nykyisin BIG MAMA
siinä piti olla kyydissä ja ampuu rutosti vihuja...mut kyl mä ainakin sen oon nukuttamalla saanut mentyä
voihan joku muukin vastata siihen, jotka ovat jo saaneet sen bandana/Stealth :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

no nyt sait ratkottuu sen, mutta entä sitten Rex kohta jossa pitää päästä ulos kuolematta? :D Siinähän on laumattain gekkoja miten sitten ollaan tappammatta niitä, jos itse pitää selvitä elossa ulos? :rolleyes:

Gekkoja ei lasketa, eli niitä voit surutta ampua.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

ai niinkö :)

Kerro toki lisää mitä vielä saa tappaa :D

PS. miten oikein saa sen Altair puvun?

Ei niitä tapeta, ne tuhotaan :b ihan miten haluat.

Assassin
Kill more than 50 enemies with the knife, have 50 or more CQC holds, and get discovered less than 25 times. You will also be rewarded the Altair Disguise. Yes, that Altair.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Ei niitä tapeta, ne tuhotaan :b ihan miten haluat.

Assassin
Kill more than 50 enemies with the knife, have 50 or more CQC holds, and get discovered less than 25 times. You will also be rewarded the Altair Disguise. Yes, that Altair.
voihan sitä taitaa jäädä ensi kierokselle, kun aloitin jo kolmmannen kierroksen jossa aion hankkia bandanan ja Stealth tavaran :rolleyes: eli ensimmäinen yli 50 tappaminen ei oikein onnistu :p

PS. bandanan hankkiminen on tappamatta ketään laskematta pomoja ja gekkoja onko vielä muita lisäksi?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

pysyykö kaikki aseet ja customointiosat kun rupeaa vetämään peliä toista kertaa? ja mitä muita pukuja pelissä saa ja kuinka kuin Octocamon
 
Ylös Bottom