Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 -peliapu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

The Boss Extremen tahkojille:

nextgenwalkthroughs.com pitää sisällään täyden video-oppaan, jossa peli hoidetaan läpi The Boss Extreme -vaikeustasolla ilman tappoja, hälytyksiä, rationeita ja puhtaalla savella. Mielenkiinnosta tullut katsottua joitain pätkiä ja puntaroinut pitäisikö tuo urakka viimein aloittaa.

Niin, ja mainittakoon että videolistaus voi ekaa kertaa pelaaville pitää sisällään spoilereita.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

ACT3 alku. Minne pitää mennä, kun kartalla ei näy mitään määränpäätä. Oon harhaillut kaupungissa, eikä löydy mitään paikkaa?

Ukko näyttää vain juoksevan edestakaisin ja kaikenlisäksi ampuvan? Miten sen ukon kanssa pitää toima. Ei onnistu! Kiitos vihjeistä etukäteen
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Sen vastarintaliikkeen tyypin ei pitäisi nähdä sinua jos pidät Octocamoa ja maskia päällä ja makaat tai ryömit maassa. Jos huomaat, että jannu pysähtyy johonkin kulmaan pitkäksi aikaa, on lähistöllä luultavasti PMC-sotilas joka sinun pitää nukuttaa/tappaa, jotta tyyppi jatkaisi matkaansa.

Tuolta tliljan linkittämältä saitilta löytyy läpipeluuohje videomuodossa.

Tässä Act 3:n alku: http://www.nextgenwalkthroughs.com/systems/ps3/mgs4/guide/vid042.php

Tässä koko pelin läpipeluuvideot: http://www.nextgenwalkthroughs.com/systems/ps3/mgs4/index.php
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Itse olen mennyt läpi Guide Bookin avulla, ja se sujui melko mallikkaasti.
Nyt harmittaa etten ole aiemmin löytänyt noita video walktrougheja....
Pitää koittaa Big Bossia sitten noilla.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Tää voi olla vähä off the topic mut millon se metal gear online tulee erikseen pakattuna ilman mgs4. (vai tuleeko?). Kun tossa vähä aika se mgs4 levy meni rikki ja ei viittis ostaa sitä mgs4 uuestaan ku on niin kallis ja oon siihe yksinpeliinki jo kyllästyny. Nii että onko jotain luotettavaa tietoa tai linkkejä aiheesta. :confused:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Tuli mielenkiintoinen homma vastaan.

Taitaa olla yhdeksäs läpipeluukerta menossa, taistelu Mantisia vastaan.
Normaalisti olen pistänyt ruiskun kaulaan, tehnyt saman Merylille ja sen jälkeen pistänyt joukot matalaksi CQC:llä. Nyt jostain syystä joukkoja ei saa millään CQC:llä heitettyä maihin, eli suomeksi sanottuna ei tee edes grabbia.

Olenko ehtinyt unohtaa jotain oleellista, vai ovatko taidot ruostuneet?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Tää voi olla vähä off the topic mut millon se metal gear online tulee erikseen pakattuna ilman mgs4. (vai tuleeko?). Kun tossa vähä aika se mgs4 levy meni rikki ja ei viittis ostaa sitä mgs4 uuestaan ku on niin kallis ja oon siihe yksinpeliinki jo kyllästyny. Nii että onko jotain luotettavaa tietoa tai linkkejä aiheesta. :confused:


voipi olla, että jossain vaiheessa ilmestyy PS storeen. Ainakin nyt jouluksi siitä on demo tulossa koko kansalle... Tästä voisi päätellä, että itse pelinkin saisi jossain vaiheessa vielä storesta, mutta en mene takuuseen. Ei mitään hajua paljonko mgo veisi tilaa kovolla esim.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

voipi olla, että jossain vaiheessa ilmestyy PS storeen. Ainakin nyt jouluksi siitä on demo tulossa koko kansalle... Tästä voisi päätellä, että itse pelinkin saisi jossain vaiheessa vielä storesta, mutta en mene takuuseen. Ei mitään hajua paljonko mgo veisi tilaa kovolla esim.

Demo ainakin osui jo silmään joko EU tai US storessa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Kaverin kanssa netissä tarkotus pelata sen tekemällä servulla...Mgs:ää,mutta ei saada headset yhteyttä päälle...Fifa 09 kyl toimii. Osaisiko joku neuvoa missä vika?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Joo tuolta toiselta foorumilta vastauksen jo löysinkin,mut kiitoksia vastauksesta...Jotenkin huonolaatuista toi äänenlaatu tos mikkikeskustelussa Mgs:ssä kun vaikka vertaa fifa 09 jossa ääni on paljon selkeämpää...tiedä sitten mistä johtuu.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

ACT4
Shadow moses: Underground supply tunnel.
kun ollaan matkalla "Metal Gear Rexiin" matkalla kimppuun hyökkää VAMP.
mites tämän örkin saa tapettua? -aina kun saan kerran tapettua, niin se "syntyy uudelleen" joka kerta. (ainakin 5 perättäistä tappoa peräkkäin tehty, mutta ei mitään.)
siis nyt ollaan jumissa, apuja otetaan mielellään vastaan. :)

taidot, taidot, taidot ne ei vain riitä..:D


E: selvisikin jo: http://www.nextgenwalkthroughs.com/systems/ps3/mgs4/guide/vid071.php
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Elikkäs pitkästä aikaa jatkoin tämän pelaamista.
Taitaa olla akti 4.
On lumimyrsky ja olen edennyt hallista läpi jossa oli niitä 3 kätisiä palloja pistooleineen :D
Nyt vastassa on kaksin kappalein näit robotteja, niitä vissii pitää ampua jalkoihin jolloin tipahtaa kenttään. Entäpä sitten?
Tiputtelin niitä vartin ajan eikä ne kuollu vaikka miten räiskin :o

Edit: muuten noi teidän Guide linkit ei toimi ainakaan mulla tällä hetkellä. Mitens on muilla?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Elikkäs pitkästä aikaa jatkoin tämän pelaamista.
Taitaa olla akti 4.
On lumimyrsky ja olen edennyt hallista läpi jossa oli niitä 3 kätisiä palloja pistooleineen :D
Nyt vastassa on kaksin kappalein näit robotteja, niitä vissii pitää ampua jalkoihin jolloin tipahtaa kenttään. Entäpä sitten?
Tiputtelin niitä vartin ajan eikä ne kuollu vaikka miten räiskin :o

Edit: muuten noi teidän Guide linkit ei toimi ainakaan mulla tällä hetkellä. Mitens on muilla?

Silloin kun ne on maassa niin ampuu siihen päällä olevaan "mollukkaan". Toinen tapa on vain ampua ne maihin ja kipitellä ohi piilottelemaan tai suoraan seuraavalle alueelle.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Nyt vastassa on kaksin kappalein näit robotteja, niitä vissii pitää ampua jalkoihin jolloin tipahtaa kenttään. Entäpä sitten?

Ei niitä kannata edes ampua. Solid Eye päälle, jolloin näet tarkalleen, minne Gekot katsovat. Sitten vain ryömit/hiippailet päätyovelle niin, ettet kulje robottien näkökentän (niiden viivojen) läpi.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Ah no sitten jos niitä ei tarvitse teilata :cool: Menenkin nyt kokeilemaan.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Yksi tarkka laaki M82A2:lla Gekkojen "pääosioon" tipauttaa kerrasta, toimii ainakin Solid Normal -vaikeustasoon asti.

Ja tuo kyseinen ase on muuten huomattavasti kätsympi kuin Rail Gun taistelussa Suicide Gekkoja vastaan.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

En ole vielä onnistunut tuhoamaan yhtään gekkoa :eek: Mutta pitääpäs kokeilla tuolla suosittelemallasi aseella :cool:
 
Ylös Bottom