U.Turhapuro
New Member
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu
Kiitos vihjeestä. Täytyy yrittää päästä läpi
Kiitos vihjeestä. Täytyy yrittää päästä läpi
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
ACT3 alku. Minne pitää mennä, kun kartalla ei näy mitään määränpäätä. Oon harhaillut kaupungissa, eikä löydy mitään paikkaa?
Tää voi olla vähä off the topic mut millon se metal gear online tulee erikseen pakattuna ilman mgs4. (vai tuleeko?). Kun tossa vähä aika se mgs4 levy meni rikki ja ei viittis ostaa sitä mgs4 uuestaan ku on niin kallis ja oon siihe yksinpeliinki jo kyllästyny. Nii että onko jotain luotettavaa tietoa tai linkkejä aiheesta.
voipi olla, että jossain vaiheessa ilmestyy PS storeen. Ainakin nyt jouluksi siitä on demo tulossa koko kansalle... Tästä voisi päätellä, että itse pelinkin saisi jossain vaiheessa vielä storesta, mutta en mene takuuseen. Ei mitään hajua paljonko mgo veisi tilaa kovolla esim.
Elikkäs pitkästä aikaa jatkoin tämän pelaamista.
Taitaa olla akti 4.
On lumimyrsky ja olen edennyt hallista läpi jossa oli niitä 3 kätisiä palloja pistooleineen
Nyt vastassa on kaksin kappalein näit robotteja, niitä vissii pitää ampua jalkoihin jolloin tipahtaa kenttään. Entäpä sitten?
Tiputtelin niitä vartin ajan eikä ne kuollu vaikka miten räiskin
Edit: muuten noi teidän Guide linkit ei toimi ainakaan mulla tällä hetkellä. Mitens on muilla?
Nyt vastassa on kaksin kappalein näit robotteja, niitä vissii pitää ampua jalkoihin jolloin tipahtaa kenttään. Entäpä sitten?