Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 -peliapu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Missäs ihme paikassa on Mantisin Doll? Ei löydy mistään. Vai eikö sitä saa, jos käyttää punaista dollia?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

tota, pitäs johonkin rankkiin kuristaa vihollisia, pystyykö noita ollenkaan tappamaan kuristamalla vai lähteekö niiltä aina vaan taju? act 1, tappoja 450+, alertteja 60+ ja reco itemeitä 20+ :P
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

tota, pitäs johonkin rankkiin kuristaa vihollisia, pystyykö noita ollenkaan tappamaan kuristamalla vai lähteekö niiltä aina vaan taju? act 1, tappoja 450+, alertteja 60+ ja reco itemeitä 20+ :P
jos kuristaa siltä vain lähtee taju kankaalle.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Kyllä kuristamalla lähtee henkikin kun pitää jotain 15 sekuntia sitä nappia tiukasti pohjassa.
Muutenhan bear emblem olisi mahdoton.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Se oli kiva tietää :p

PS. tapan aina aukasemalla heidän kurkunsa :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

no niin big boss läpäsin äskettä tuli viellä bandana, joku thor ase ja se desser eagle vai vai mikä se olikaan ja type 17 pistol mukana


piti tehä varaksi toine save kun jos sattuisi tulemaan saavutuksia
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Nyt sylettää.

Oon menossa Act 2:ssa ja pitää paeta Drebinin tankilla Gekkoja ja ehtiä helikopteriin. Kaiken tämän jälkeen tulee tappoihin 1. En ole tappanut ketään ja olen jo 2 kertaa vetänyt tuon kohdan, mutta 1 siellä möllöttää. Vielä viime kertasessa tilastossa oli se pyöreä 0 siellä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Nyt sylettää.

Oon menossa Act 2:ssa ja pitää paeta Drebinin tankilla Gekkoja ja ehtiä helikopteriin. Kaiken tämän jälkeen tulee tappoihin 1. En ole tappanut ketään ja olen jo 2 kertaa vetänyt tuon kohdan, mutta 1 siellä möllöttää. Vielä viime kertasessa tilastossa oli se pyöreä 0 siellä.
tiedän kenet tapoit :D kenties heti alussa jossa jouduit odottamaan hetken ja tulee raketti heppuja ja satuit tappamaan yhden niistä? :)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Tai siinä kohtaa kun ekan kerran tulee gekkoja...kömpii yksi mies tykin ja gekkojen väliin. joten ol tarkkana
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Jos ammun rage bulletin viholliseen, ja vihollinen tappaa kavereitaan, lasketaanko se minun tapoksi?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Mä en ymmärrä, miten tämän pelin voi päästä läpi tappamatta edes POMOJA? :eek:

Voiko joku kertoa, vaikka spoilerlaatikossa?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Sun täytyy tainnuttaa ne bossit. ;)

lisäilen sen että ensimmäiset muodot saa tuhota ihan millä vain ja seuraavat muodot eli naiset ketkä kävelevät kohti ne pitää tainutta

aika sekavaa tekstiä kirjoitin toivottavasti saatte selkoa
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

lisäilen sen että ensimmäiset muodot saa tuhota ihan millä vain ja seuraavat muodot eli naiset ketkä kävelevät kohti ne pitää tainutta

aika sekavaa tekstiä kirjoitin toivottavasti saatte selkoa


Taisit jo tietääkin, mutta
Jos ne kaikki eka muodotkin tainnuttaa niin saa bonusta....
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

mitä noi special itemit oikeen on? yhtään en oo viel näköjään käyttänyt. kertokaas
 
Ylös Bottom