Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 -peliapu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Miten te pääsitte sen act 3 moottoripyörä kohdan kun olen siinä kohdassa missä ekan kerran tulee lentävät koneet

eikös ollutkin silleen että niitä lentäviä koneita sai tuhota ettei tule tappoihin merkintää?


ja viellä yks kysymys saako vaikeemalla vaikeuasteella solar guniin ammuksia?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Miten te pääsitte sen act 3 moottoripyörä kohdan kun olen siinä kohdassa missä ekan kerran tulee lentävät koneet

eikös ollutkin silleen että niitä lentäviä koneita sai tuhota ettei tule tappoihin merkintää?


ja viellä yks kysymys saako vaikeemalla vaikeuasteella solar guniin ammuksia?
ei solor guniin voi ostaa ammuksia... Sen pitää ladata vain auringon valossa (ulkona vain) :cool:

PS. ne lentävä vekottimet ovat vain "kauko-ohjattavia" ei ole ihmisiä eli ei laske tappoihin.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Miten te pääsitte sen act 3 moottoripyörä kohdan kun olen siinä kohdassa missä ekan kerran tulee lentävät koneet

eikös ollutkin silleen että niitä lentäviä koneita sai tuhota ettei tule tappoihin merkintää?

Juu. Lentävät koneet saa tuhota. Minä tuhosin Bizonilla, koska siinä on riittävästi potkua, on nopea ja eniten kuteja lippaassa. Ukot hoitelin tainnutuspistoolilla ja anest luodeilla. Solar gunilla menis varmaan vähän helpommin, jos on semmonen käytettävissä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Hmm.. Vielä kyselisin vähän infoa tosta Solar Gunista... Se siis ei ole tappava vai? Ja minkäsmoista ääntä pitää? Onko missään kentässä tullut ongelmia sen latailemisessa?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Hmm.. Vielä kyselisin vähän infoa tosta Solar Gunista... Se siis ei ole tappava vai? Ja minkäsmoista ääntä pitää? Onko missään kentässä tullut ongelmia sen latailemisessa?
- ei ole tappava, tainuttaa vain ja tiputtaa samalla sotilalta kaikki tavarat mitä hänellä on hallussa. (jos lataat täyteen ja ammut silloin tiputtaa yhdellä kerralla kaiken, myös on taloudellisesti kannattava, kun se käyttää vain saman verran energiaa mitä yhden pikkuiseen menee.
- äännestä on vaikea kuvailla, mutta ihan kuin ampuisi laser pyssyä vaikka :D.
- laitailuun tarvitset auringon voimaa esim. act 3, act 4 et voi mitenkään lataa, kun on niin pimeää. ja voi vain lataa ulkotiloissa esim siätiloissa missä auringon valo paistaa ei voi ladata.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Onkos se solar gun muuten saman näkönen kuin Djangolla oli Boktaissa? :) Jos joku tietäis pelin.

Jos ette tiedä peliä niin se on Kojiman tekemä toiminta-hiippailupeli Nintendon käsikonsoleille, jossa tuohon aseeseen oikeasti pitää kerätä energiaa oikeasta auringosta. :D (Semmonen aurinkosensori tököttää siitä pelistä ^^)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Juu. Lentävät koneet saa tuhota. Minä tuhosin Bizonilla, koska siinä on riittävästi potkua, on nopea ja eniten kuteja lippaassa. Ukot hoitelin tainnutuspistoolilla ja anest luodeilla. Solar gunilla menis varmaan vähän helpommin, jos on semmonen käytettävissä.

vai niin, ite pistin ohjaimen pöydälle act3:ssa, tainnutin vaan ne pari pakollista äijää, hyvin se iso mamma ajeli karkuun vaik ei niitä tuhonnutkaan :p



ja nyt oon jumissa act4 jossain huoneessa, täys noita kädellisiä palloja eikä oo chaffeja :s tuhosin jo puolet viskomalla granaattei mihin sattuu mut sit tuliki jo hälytys. pallot räjähti hienolla domino efektillä :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Miten tapan Mantisin ? Kertokaa joku ? Luodit ei tehoa keneenkään ja ketä pitää edes ampua ?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

et tapa yhtään frog soldierii / haven trooperia. oisko act2 ko joudut merylin rat patrollin kans selviytymään pihalle siit rakennuksesta, ni tainnutat kaikki ukot, ni statue ilmestyy autotalliin missä meryl ja tiimi lähtee.

mitenkäs toi patteri minkä mission briefingin aikana saa sielt nomadist? montako niitä saa kerättyä? mulla taitaa olla jo kolme :o kohta pystyy juoksee pelin läpi NV päällä! :P

ah unohtu sekin, mikä toi pätkä MGS1:tä on tossa act4 alussa ko mennään shadow mosesiin? lasketaanko ne tapot ja alertit?

En puhunut patsaasta, kyllä minulla solargun nyt on ollut jo aika päiviä. Vaan Frog on yksi 40:stä pelin läpäisyn jälkeen avautuvasta merkistä.

23. Frog
Requirements-
Jump to the side 200 times.

Hold down L1, then tap X and tilt the left stick left or right to do a side
roll.

This is extremely boring unless it's one of your moves to avoid enemy contact.

ainakin seisovalteen pomppiessa ne lasketaan eteenpäin meneviksi rolleiksi briefingissä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Tuli vedettyä just tämäkin peli läpi...sain arvosanaksi Hawk...se taitaa olla 14 paras arvosana...nyt vaan Special Itemejä hankkimaan...mitä salasanoja/passwordejä te tiedätte ja mitä niillä saa?...
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Ei kukaan viittis kertoo et miten ton psyko mantisin saan tapettua ?

Ensin nappaat syringeä, ja sitten rupeet ampumaan niitää nukkeja mitkä roikkuu sen vieressä. Kun se nukke tippuu käyt nappaamassa sen ja käytät sitä mantisia vastaan yksinkertasuudessaan näin. En nyt muista minkä niminene se nukke oli jolla sen sai tapettua, tais olla se vasemmanpuoleinen kun katot mantisia.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Tuli vedettyä just tämäkin peli läpi...sain arvosanaksi Hawk...se taitaa olla 14 paras arvosana...nyt vaan Special Itemejä hankkimaan...mitä salasanoja/passwordejä te tiedätte ja mitä niillä saa?...

Tämä varmaan auttaa sua jos tätä tarkoitit. KLICK
En ole tosin vielä ehtinyt testata niitä itse:o
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Ensin nappaat syringeä, ja sitten rupeet ampumaan niitää nukkeja mitkä roikkuu sen vieressä. Kun se nukke tippuu käyt nappaamassa sen ja käytät sitä mantisia vastaan yksinkertasuudessaan näin. En nyt muista minkä niminene se nukke oli jolla sen sai tapettua, tais olla se vasemmanpuoleinen kun katot mantisia.

Huoletta voit tappaa sen punaisella etkä sinisellä nukella... Mantisilta lähtee Psyyke ennen Healthia vaikka ase todellisuudessa tappaa ja tainnuttaa
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Ei kukaan viittis kertoo et miten ton psyko mantisin saan tapettua ?
Ei ;)

No okei, kerrotaan sitten... Ylipäätäänkin joka kohtaan saat neuvon Otaconilta kun vain jaksat soittaa sille riittävän monta kertaa.

Mantista tapettaessa sun täytyy ensin vapautua sen otteesta pistämällä itteäs syringellä. Voit vapauttaa muitakin cqc-otteella tms. Se ei ole tosin välttämätöntä. Kun olet vapautunut otteesta, niin ammu toista niistä mantiksen nukeista. Muistaakseni sorrow-nukkea. Osuessasi se huutaa jotain "Sorrow, my doll!" tjsp. Ammu sitä nukkea kunnes se putoaa ja kerää se talteen. Jos sait sinisen nuken, niin sinulla on väärä nukke. Ammu siis se toinenkin nukke alas ja kerää talteen. Kun saat punaisen nuken, niin käytä sitä mantikseen. Osuman jälkeen heiluttele ohjainta kunnes mantis kuolee. Jos mantis saa sinut jossain välissä uudestaan otteeseen, niin käytä vain syringeä uudestaan. Tapon jälkeen muista etsiä vielä mantis doll ja kerätä se talteen.

Edit: Oho. Olipas monta vastausta kerennyt väliin. Ei tainnut mulla ihan päivittyä ketju oikein :o
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Eli jos sillä punaisella hoitaa niin sitä ei lasketa tapoksi?:o
Koettaa nyt saada sitä Bandagea;)

Mitään beast-muodon "tappamista" ei lasketa tapoksi. Beast-muodon tainnuttamisesta bonuksena on vain se nukke, mutta mantiksen tapauksessa sen nukenkin saa joka kerta.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

jee, peli läpi ilman tappoja, alertteja tai continuee! octopus ranking, #8
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

No nii nyt pääsin act 5 alkuun saan nähdä pääsenkö sen noin 1h 40 min jäljellä
 
Ylös Bottom