Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 -peliapu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Siellä asevalikossa on yksi sniper, johon saa ostettua äänenvaimentimen.

Itselläni ei tuota asetta ollut, mutta kyllä se Mosinillakin meni helposti. Mulla oli facecamo päällä ja makoilin maassa suurimman osan ajasta. Lähimmät frogit tainnutin. Muutaman kerran joutui silti lataamaan alertin takia tilanteen uudestaan, mutta suht helposti se sitten meni kun sai vähän tuntumaa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Joo no ratkasinki ongelman jo ite, jäin vaa makoilee sen auton alle:D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

itehän koitan ilman alertteja & tappoja nyt helpoimmalla tasolla, mut jäin jumiin tohon act 1 :D aina jotenki JOSTAIN joku mut näkee, vaikka ketään ei oo lähelläkään. eikä oo parvekkeitakaan missä ne ukot vois piileskellä. kymmenen uudelleen latausta ja sit petti hermot :mad:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

itehän koitan ilman alertteja & tappoja nyt helpoimmalla tasolla, mut jäin jumiin tohon act 1 :D aina jotenki JOSTAIN joku mut näkee, vaikka ketään ei oo lähelläkään. eikä oo parvekkeitakaan missä ne ukot vois piileskellä. kymmenen uudelleen latausta ja sit petti hermot :mad:
missäs kohdassa olette? voin kenties auttaa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

itehän koitan ilman alertteja & tappoja nyt helpoimmalla tasolla, mut jäin jumiin tohon act 1 :D aina jotenki JOSTAIN joku mut näkee, vaikka ketään ei oo lähelläkään. eikä oo parvekkeitakaan missä ne ukot vois piileskellä. kymmenen uudelleen latausta ja sit petti hermot :mad:

missäs kohdassa olette? voin kenties auttaa.

Luulen et toi on se kohta mis mullakin jumitti! Laitoin itelle villasukat jalkaa ja sit ne ei håkannu mua? Meni varmaan tsäkällä se kohta.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Luulen et toi on se kohta mis mullakin jumitti! Laitoin itelle villasukat jalkaa ja sit ne ei håkannu mua? Meni varmaan tsäkällä se kohta.
kyllähän minäkin pelasin helpoin tasolla hankitakseen bandanan ja stealth tavaran, eikä ole jumittanut mihinkään. Päivässä se kyllä meni minulla läpi :rolleyes:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

No voi hitto, oon tässä pari tuntia tainnuttamalla niitä jaloista yrittänyt edetä pako kohdassa... noh. kiitti..
"robotit" voi tappaa niin paljon kuin huvittaa ei niitä lasketa kills listaan :) (näin voit aina seurata oletko vahingossa tappanut jonkun)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Tässä aloitin alusta pelaan ja koitan olla tappamatta ketään, joten kohta tulisi kohta missä ollaan Drebinin panssariauton päällä ja Gekkoja tulee mutta jos ammut Gekon nii lasketaanko se tapoksi? joten miten pelaan kyseisen kohdan.. voiko gekkoja nukuttaa tai mitään?.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Tässä aloitin alusta pelaan ja koitan olla tappamatta ketään, joten kohta tulisi kohta missä ollaan Drebinin panssariauton päällä ja Gekkoja tulee mutta jos ammut Gekon nii lasketaanko se tapoksi? joten miten pelaan kyseisen kohdan.. voiko gekkoja nukuttaa tai mitään?.

lyhyesti sanoen itse eka tainutin alussa ihmiset siis ensimmäisessä chekpointissa ja kun tuli gekkoja ne sai ampua mut kannattaa varoa ihmisiä. ei lasketa tapoiksi jos gekkoja ampuu


korjatkkaa jos olen väärässä
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

lyhyesti sanoen itse eka tainutin alussa ihmiset siis ensimmäisessä chekpointissa ja kun tuli gekkoja ne sai ampua mut kannattaa varoa ihmisiä. ei lasketa tapoiksi jos gekkoja ampuu


korjatkkaa jos olen väärässä
ammu vaan nopeasti sillä konekivaarillä (pansarin päällä) kyllä gekkoja kaatuu mukavasti sillä :cool:. Ja on totta että robottien tapot eivät laske siihen tappoihin. (se on tuhoamista)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

ammu vaan nopeasti sillä konekivaarillä (pansarin päällä) kyllä gekkoja kaatuu mukavasti sillä :cool:. Ja on totta että robottien tapot eivät laske siihen tappoihin. (se on tuhoamista)

ookke.. Kiitos HateCrewille ja aleksille.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

"Middle East militia disguise: Go to the Middle East militia safe house."

Missä toi safehouse on? O.O
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Pyydän heti anteeksi, jos tämä on ollut aikaisemmin, mutta en ole uskaltanut spoilereiden takia lukea ketjua pahemmin...

Miten Snake kierii ryömintäasennossa? Selälleenmeno on jo löytynyt...
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Pyydän heti anteeksi, jos tämä on ollut aikaisemmin, mutta en ole uskaltanut spoilereiden takia lukea ketjua pahemmin...

Miten Snake kierii ryömintäasennossa? Selälleenmeno on jo löytynyt...

Tuotatuota... Otapa ohjekirja kauniiseen käteen ja.. hmm.. lue sieltä.

Toinen vaihtoehto on itse pelin pause valikosta löytyvät, maailman selkeimmät, jopa demonstroidut ohjeet joka ikiselle liikkeelle.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

"Middle East militia disguise: Go to the Middle East militia safe house."

Missä toi safehouse on? O.O

Se maanalainen tunneli, jonka läpi kuljetaan melkein heti Mk II:n saamisen jälkeen. Löytyy pukukaapista eräästä umpikujasta.

Tosiaan noita no kill/alert runeja varten voi tallennuksesta tarkistaa kesken actin onko tappoja tai alertteja tullut, lataamalla kyseisen tallennuksen briefing-valikon kautta, jolloin briefingin monikuva-tilan aikana ruudun keskellä juoksee talousuutiset-tyyliin tapot/alertit/continuet yms. Nopein briefing taitaa olla 5 actissa, jossa menee jotain minuutti tilastojen näkemisen alkuun.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

"Middle East militia disguise: Go to the Middle East militia safe house."

Missä toi safehouse on? O.O
se paikka on heti kun tapaat mk II robotin jälkeen, kun menet maan alle. Se on sitten safehouse. ja sen puvun löydät siellä lopussa yhdessä huoneessa, jossa on kaappeja. Se on siinä kaapeissa sitten.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Tuotatuota... Otapa ohjekirja kauniiseen käteen ja.. hmm.. lue sieltä.

Toinen vaihtoehto on itse pelin pause valikosta löytyvät, maailman selkeimmät, jopa demonstroidut ohjeet joka ikiselle liikkeelle.

En ole löytänyt nopealla selailulla tarkoittamaani manööveriin apua, joten ajattelin täältä kysyä. Nyt löysin vahingossa painelemalla joten homma OK.

Jos on tarkoitus vittuilla, niin laita mielummin privaa ens kerralla, ettei tule offtopicia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

dodii elikkä nyt ollaan siinä kohdassa missä ammuttaan panssariauton päältä.. mutta entäs nuo rakettireppu hyypiöt? saako niitä ampua?.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

dodii elikkä nyt ollaan siinä kohdassa missä ammuttaan panssariauton päältä.. mutta entäs nuo rakettireppu hyypiöt? saako niitä ampua?.

Jos yrität peliä mennä läpi 0 tapolla niin niitä EI saa tappaa. Sinun pitää vain odottaa että Drepin ajaa siitä läpi.
 
Ylös Bottom