Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]
Samaa mieltä.
minun mielestä ne kaikki oli mielenkiintoisia.
Samaa mieltä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
minun mielestä ne kaikki oli mielenkiintoisia.
Nelonen on tullu alotettua alusta taas jälleen kerran
Joo iteki tuli tämä viikonloppuna pelattua viimein läpi. Yhtä juttua en vaan ymmärrä aina kun näitä MGS -aiheisia ketjuja lukee, että miksi sakki pitää tuota MGS2:sta niin paljo noita muita huonompana? Se nimittäin oli mun lempiosani näistä ennen tätä MGS4:sta.
Kakkosessa ei sinänsä muuta vikaa ole kuin huono päähenkilö ja totaalinen lopun hajoaminen hysteerisen huonoon käsikirjoitukseen. Sen jälkeen tosin sarja parani kolmannella, ja parhaalla, pelillä, jonka jälkeen vajosi jälleen urpoiluun nelosen parissa.
Kakkosessa ei sinänsä muuta vikaa ole kuin huono päähenkilö ja totaalinen lopun hajoaminen hysteerisen huonoon käsikirjoitukseen.
Juu, tässä nyt ollaan menossa ilman Mk22:sta, Drebins shoppia, parannusesineitä tai Facecamoa. Pakottaa kivasti käyttämään muita keinoja etenemiseen, kun ei viiti hirveesti tappaakaan. Erityisesti kaikennäkösiä ansavirityksiä, harhautuksia ja CQC:tä tulee käytettyä.
Muutenkin MGS4:n läpi pelattuaan tuli semmonen fiilis, että haluaa pelata niitä muita MGS:a läpi uudestaan, eikä "mä haluan pelata tämän läpi" uudestaan niinkö kaikkien muiden MGS:n kanssa.
Kaikkien kannattaa tarkistaa mm. Pleikkarin ilmoittama NAT-tyyppi ja varmistaa, että kaikki pelin vaatimat portit on avattu jne. Lisäapuja PS3 Verkko-FAQissa.Tätä ongelmaa taas ei ole esim fifa09:ssä kellään meistä..vaan toimii oikein moitteetta. Osaisko joku vähä vinkata, mistä lähtee etsimään vikaa?
Kaikkien kannattaa tarkistaa mm. Pleikkarin ilmoittama NAT-tyyppi ja varmistaa, että kaikki pelin vaatimat portit on avattu jne. Lisäapuja PS3 Verkko-FAQissa.
Kiitos jo tuosta. Itsellä on NAT2 ja tietääkseni muilla myös. Jos se olis NATISTA kii, nii eikös sen pitäs sit myös olla toimimatta fifa09:ssä? :O Toi tuota, öö..mitkä portit tuo mgs4 sitten vaatii avattavaksi?? mä oon avannu ainoastaan sen portin, minkä se näyttää siinä port kohdassa (olikohan mun tapauksessa 5730). Kun en tiennyt avatako tuolle tcp vai udp..nii avasin kummatkin. No siitä seuras se, että nykyää pystyn tekemään itse servun, mutta mikki ei vaa toimi vieläkä. Sais ees oman toimimaan, nii pystyn sitte neuvomaa frendejä.
Enää ei pienintäkä hajua, missä vika voisi olla. Kaikki toimii muuten vallan mainiosti, mutta MGS4:ssa ei vaan mikki pelitä??? Onko siihe olemas joku trick miten sitä käytetää siinä - en kyllä usko siihe, ettei toimis iha vaa äänen aktivoimana. Peli fiilikset iha nolla, ku ei saa toimimaan Oon tarkastanu kaikki portit mitä vaan oon forumeilt löytäny ja kaikki on avattu. Eikös jo NAT2 kerro sen, että pitäs olla ok - vaan eipä ole.
Act 4:ssa jumissa.
Olen kohdassa jossa Raiden ja Vamp matsaa veitsillä, ja Snake hoitelee sillä välin itsemurha Gekkoja.
Riittääkö että Gekkoja ampuu yläruumiiseen, vai pitääkö tähdätä siihen puolipalloon (tutka vai mikä lie) yläruumiin päällä?
Onko jotain taktiikkavinkkiä?
Konamin osavuosikatsauksen mukaan MGS4 on myynyt maailmanlaajuisesti jo 4,5 miljoonaa kappaletta, joista viimeiset puoli miljoonaa edellisvuoden viimeisellä neljänneksellä. Kiinteä Käärme onkin siis ollut suuri osasyy Konamin liikevaihdon (2,56 miljardia dollaria) ja voiton (195 miljoonaa dollaria) kasvuun.