Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

jollet huomannut niin nuo on in-game shotteja eivätkä siitä trailerista.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Kun ajattelee että nuo on huonolaatuisia ja huonosta kulmasta otettuja kuvia, ja silti näyttää niin pirun hienolta, niin mahtaa sitten omasta TV:stä katseltuna olla aika mahtava kokemus..
Ainoa homma mikä mietityttää on animaatio, MGS ei ole oikein ikinä ollut siinä vahvoilla.

Joka tapauksessa, parista suttuisesta kuvasta olen tullut siihen päätökseen että hienoin peli mitä olen nähnyt :cool:

E: http://www.meristation.com/EPORTAL_...ationPremiere/IMG2-cw46a4aea32fd01/inicio.JPG
Perskale jos tuo on se huhuiltu uusi kuvakulma, niin näyttää jo liian hyvältä :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Kyllä näyttää hyvältä tekisi mieli päästä jo pelaamaan tuota.:D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

http://ps3.ign.com/articles/807/807587p1.html

" You're going to buy Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. You might have passed up Metal Gear Solid on the PlayStation, poo-poo'd Metal Gear Solid 2's wonky storyline and cringed at eating serpents in Metal Gear Solid 3, but you're going to buy Metal Gear Solid 4. "

Näin se homma etenee :D

Olenko muuten yksistään tämän ajatuksen kanssa, että mielestäni gameplay näytti paremmalta kuin trailerit ? :eek:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

MGS on yksi iso sarja muiden joukossa jonka olen jättänyt lähes kokonaan pelaamatta, vaan enpä jätä enää. Olipas aikamoista touhua. Hiukan edelleen naurattaa että kaveri nappaa peltitynnyrin takataskusta ja menee piiloon mutta ei kaiken tarvitse olla realistista. Tuolla videolla saa jo paljon anteeksi, niin miksi ei yhtä tynnyriä :) Kerrassaan upeaa menoa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

samuel6 sanoi:
MGS on yksi iso sarja muiden joukossa jonka olen jättänyt lähes kokonaan pelaamatta, vaan enpä jätä enää. Olipas aikamoista touhua. Hiukan edelleen naurattaa että kaveri nappaa peltitynnyrin takataskusta ja menee piiloon mutta ei kaiken tarvitse olla realistista. Tuolla videolla saa jo paljon anteeksi, niin miksi ei yhtä tynnyriä :) Kerrassaan upeaa menoa.
Vauhdilla kauppaan siitä hakemaan MGS1-3 !
Ei tuollaisia helmiä voi jättää pelaamatta, ja jos aiot suoraan hypätä MGS4:n pariin, niin veikkaisin että sinulla tulee ongelmia juonen kanssa :D
Ja hyvät vitsitkin menevät ohi ;)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Snigge sanoi:
Vauhdilla kauppaan siitä hakemaan MGS1-3 !
Ei tuollaisia helmiä voi jättää pelaamatta, ja jos aiot suoraan hypätä MGS4:n pariin, niin veikkaisin että sinulla tulee ongelmia juonen kanssa :D
Ja hyvät vitsitkin menevät ohi ;)

huom. lähes kokonaan :] ajattelin näillä pohjilla hypätä neljänteen osaan, liiaksi jo nyt pelattavaa että ehtisi vanhoja kertaamaan
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Snigge sanoi:
Ja hyvät vitsitkin menevät ohi ;)

Jep, tynnyri taskustahan on nimenomaan MGS:n maailmassa suorastaan legenda, tosin ennen tynnyrin tilalla oli pahvilaatikko. Jos tuota "liikettä" ei olisi nelosessa, ei peli itse asiassa olisi niin realistinen, MGS-maailmassa nimittäin. Sehän kuuluu mukaan. :D

Huhhuh, sellaista menoa ettei rajaa. Kojima = God. Ihan mieletön tunnelma ja siellä olon tuntu koko ajan ja äänet tulevat olemaan jotain jumalaista lopullisessa pelissä. Aivan mieletöntä kamaa!
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

samuel6 sanoi:
huom. lähes kokonaan :] ajattelin näillä pohjilla hypätä neljänteen osaan, liiaksi jo nyt pelattavaa että ehtisi vanhoja kertaamaan

Juoni tulee menemään sulta 100% ohi.

Ja tuosta gameplay-footagesta: Helvetin HOT. Ei ole hetkeen onnistunut minkään pelin in game matsku aiheuttamaan instant boneria.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Mä oon onnistunu myös kuin ihmeen kaupalla säästymään MGS:ltä, ainoastaan Metal Gear aikoinaan Nintendolla vedetty läpi ja sitten MGS1:n demoa tahkottu pleikalla :) Huomenna pitäisi saapua postissa MGS1, ja sitten pitää vielä ehtiä pelaamaan 2 ja 3 ennen syksyn pelivyöryä ;) Eli kiirettä tulee olemaan pelirintamalla pitkän aikaa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

hide sanoi:
Juoni tulee menemään sulta 100% ohi.

Ja tuosta gameplay-footagesta: Helvetin HOT. Ei ole hetkeen onnistunut minkään pelin in game matsku aiheuttamaan instant boneria.

No edelleen, ei sentään kaikki osat ole pelaamatta :rolleyes: Udellaan sitten juonenkäänteitä pelin ilmestyessä täältä jos putoan kärryiltä :)
 
Ylös Bottom