Tähän väliin on pakko kysyä, että ketä kiinnostaa resoluutiot jos peli näyttää hyvältä? Halo 3:kin on vain skaalattu, mutta silti viime vuoden pelatuin peli ainakin minun koneessani. Lisäksi lähes kaikki pelit skaalataan joka tapauksessa. Koska useimmilla pelaajista ei ole FullHD-telkkaria vaan HD Ready, jonka resoluutio on lähes varmasti 1366x768, joudutaan esimerkiksi natiivitkin 720p-pelit skaalata siihen. Noita FullHD-pelejäkään ei taida aivan hirveän monta olla, joten 1080p-omistajatkin joutuvat skaalailemaan. Minulla on tällä hetkellä Xbox 360 vga-kaapelilla kiinni ja se skaalaa kaikki pelit raudalla ja laatu on aivan uskomaton. Ainoastaan kirkkaan punainen mustaa vasten skaalautuu hiukan huonommin.
Minun puolestani MGS 4 saa olla vaikka 480p, jos se ei haittaa pelaamista ja peli näyttää hyvältä. Trailereiden perusteella näyttääkin. Muita mielipiteitä saa ja pitääkin kertoa.
Onko kukaan katsonut Gametrailersin
uusinta Bonus roundia? Siinä on jotain MGS4:n tekijöitä haastattelussa, mutta sisältääkö isoja spoilereita? Ja kannattaako ylipäänsä katsoa?