Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Oon 5 viikkoa kesätöissä ja arvatkaa mitä teen työrahoilla?

Anttilaan / Giganttiin -----> peliosasto ------> MGS 4 bundle + hdmi kaapeli ------> kassalle ----> kotia
---> 24/7 pelaamista
:D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Samat suunnitelmat oli mullakin kyl^^ kesätöistä rahat mut mulla on jo valmiiks sen verra rahaa et saan sen heti 12.6 ku se julkastaa mut nappaan kans kainaloon Ninja Gaiden Sigman pelannu Xboxilla kamulla sitä ja on sen verran hyvä peli et ku siit on tullu se PS3 versio ostan sen mut MGS4 pääostos<3
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Oon 5 viikkoa kesätöissä ja arvatkaa mitä teen työrahoilla?

Anttilaan / Giganttiin -----> peliosasto ------> MGS 4 bundle + hdmi kaapeli ------> kassalle ----> kotia
---> 24/7 pelaamista
:D

ite kerkesin käydä 6päivää töissä ja tienata 500.. oikeestaan menin töihi että saisin ostettua MGS4 mutta piti senki romun osto perua ja ottaa rennosti =) elikkä kalijaa ja käärmeille terraario. Ja tottakai noita Blu-ray leffoja pitää tilata!!!.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Jumalauta kun sai mut sanattomaksi tuo traileri, jonka latasin storesta. Ilmeisen vanha pätkä mutta itselleni täysin uusi. En saanut sanaa suustani sen katsottuani. Järkyttävän komeaa katseltavaa kaikin puolin. Kaksi viikkoa ....
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Lukekaa ne tekstit ennen whinetystä. Tosin Eurogamerin tekstissä on kuulemma SPOILEREITA.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Hävittiin GTA IV:lle eli aika paska peli ilmeisesti tulossa.

Jos ajattelee suoraan noin, niin todellakin. GTA IV on skeida ja se sai kympin, niin eihän hyvää peliä ole vielä edes tehty :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

joo onhan tässä tosiaan syytä olla aika rauhassa noitten arvostelujen kanssa... nekin nyt on vaan jotain mitä lie hypetyksiä. Varmaan arvostelijoiden keskuudessa paljon porukkaa jotka suhtautuvat koko MG-saagaan eri tavalla, on sen verran paljon mielipiteitä jakava pelisarja.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Oletan että tossa Eurogamerin arvostelussa on vähän samaa makua kun Ninja Gaiden 2 arvosteluissa. Ainoa huono puoli pelissää oli se että se oli liian vaikea -.- saattaa myös johtuu siit et eivaan osaa^^. on se kuitenkin aika iso harppaus kku pelannu Fitness Wii pelejä ja sit rupee arvostelee Ninja Gadenia tai jtn vastaavaa ja saattaa olla myös siitä että arvostelija ei ehkä ole mikään kauheen suuri MG-sarjan fani ja on oikein etsimällä etsinyt asioita joista vois arvostelussa vinkua ja rokottaa arvosanaa emt... :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Itse en ole pelistä kiinnostunut lainkaan enkä sitä aio ostaa. Siitä syystä en ainakaan itse ikinä kirjoittaisi siitä mitään arvostelua. Ihmettelen suuresti jos arvostelijoiden joukossa on ihmisiä ketkä eivät ole ikinä tätä sarjaa pelanneet. Sama kuin joku entinen lätkävalmentaja ryhtyisi taitoluistelutuomariksi.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Itse en ole pelistä kiinnostunut lainkaan enkä sitä aio ostaa. Siitä syystä en ainakaan itse ikinä kirjoittaisi siitä mitään arvostelua. Ihmettelen suuresti jos arvostelijoiden joukossa on ihmisiä ketkä eivät ole ikinä tätä sarjaa pelanneet. Sama kuin joku entinen lätkävalmentaja ryhtyisi taitoluistelutuomariksi.

no ihan hyvin sielä arvostelijoissa voi olla myös ihmisiä kuten sinä joita ei peli ole vain kiinostanu ja vasta 4 osan myötä tulee pelattua jos pitää arvostella
 
Ylös Bottom