Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

siis MGS pelit ovat, minusta, järjestyksessä:

MGS 10/10
SoL 7/10
Snake Eater 8/10
Portable Ops 7/10

viimeisimmät 9/10 mitä muistan pelanneeni olivat Shadow of Colossus ja Twilight Princess. Täyttä kymppiä saa hakea niinkin pitkältä kuin FF7, Breath of Fire 3 ja Link to the Past.

Omasta mielestä MGS sarja kyllä vähintään yhtä hyvä, kun Zeldat ja Final Fantasyt. Tietenkin vaan mielipide, mutta aika harvat pelit tarjoavat yhtä paljon valinnanmahdollisuuksia, kun esim MGO:n beta tarjosi itselle.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Vituttaa nyt rajusti! Heti kun heräsin ajoin gamestoppiin ennakkotilamaan siinä toivossa että saisin paidan & dvd.n ja kuten arvasin mitään eivät antaneet......vittu tää on paskamaa&kauppa
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

vain nopeat ja vahvat elävät :cool:

Haha, aamen ;) Ihme ruikutusta kyllä tavaroiden saatavuudesta etc. peli se on se tärkein, oheis sälä vaan mukava plussa. Ei se elämä siihen kaadu jos toiset saa Dvdtä ja figua, odottakaa itse PELIÄ! :cool:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Haha, aamen ;) Ihme ruikutusta kyllä tavaroiden saatavuudesta etc. peli se on se tärkein, oheis sälä vaan mukava plussa. Ei se elämä siihen kaadu jos toiset saa Dvdtä ja figua, odottakaa itse PELIÄ! :cool:

ja luulisi tosiaan että DVD:n sisältö löytyisi tubestakin aika nopeasti
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Lähettivät tuolta Pelaamaan.comista tänään sähköpostia. Koska Special Editionin tilanneet eivät siis tule sitä saamaan, tarjosivat perusversiota alennettuun 49,95 hintaan. Vaihtoehtoisesti voi jäädä odottelemaan special editionia, jota saattavat saada pienen erän joskus julkaisun jälkeen.

Tyydyin perusversioon. Itse peli se kuitenkin on tärkein.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Ei paha tulos, pelaajalehti läimäisi pelille 10/10:stä. Nykyisem vähän ankaramman arvostelu tyylinsä perusteella ei mikään huono tulos.

lykkäsivät vielä mukaan kookkaan julisteen :3 nyt tarttis varmaan jostain prismasta tai muualta hakea kehykset moiselle.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Ei paha tulos, pelaajalehti läimäisi pelille 10/10:stä. Nykyisem vähän ankaramman arvostelu tyylinsä perusteella ei mikään huono tulos.

lykkäsivät vielä mukaan kookkaan julisteen :3 nyt tarttis varmaan jostain prismasta tai muualta hakea kehykset moiselle.


Minkä takia piti kertoa?! Siihen meni sekin yllätys...Ymmärrätkö, että kaikille ei ole vielä lehteä tullut??? :mad:

Kerroit vielä julisteesta, josta minulla ei ollut mitään tietoa. Taidan lopettaa Pelaajan tilaamisen.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Minkä takia piti kertoa?! Siihen meni sekin yllätys...Ymmärrätkö, että kaikille ei ole vielä lehteä tullut??? :mad:

Kerroit vielä julisteesta, josta minulla ei ollut mitään tietoa. Taidan lopettaa Pelaajan tilaamisen.

Yhyy... Jos on näinkin spoileriarka, niin ei kannata varmaan lukea tätä ketjua.
Ja lopeta ihmeessä tilaus. Paska lehti.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Lähettivät tuolta Pelaamaan.comista tänään sähköpostia. Koska Special Editionin tilanneet eivät siis tule sitä saamaan, tarjosivat perusversiota alennettuun 49,95 hintaan. Vaihtoehtoisesti voi jäädä odottelemaan special editionia, jota saattavat saada pienen erän joskus julkaisun jälkeen.

Tyydyin perusversioon. Itse peli se kuitenkin on tärkein.


PKP:stä ei ole tullut ainakaan vielä mitään lisätietoa. :rolleyes:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Mä voin heti listata kymmenen kohtaa miks MGS on enemmänkin seiskan kun kympin peli. Niinkun useimmat teistä pystyy kertomaan siitä kuinka GTA IV on sarjan huonoin peli. Mielipiteitä pojat, mielipiteitä... Joku saattaa pitää siitä että peli itsessään ei ole kehittynyt juuri ollenkaan vuosien varrella, joku tyytyy siihen että cutscenet ovat nätimpiä kun disneyn animaatiot.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Niin onko tämä taas nyt arvostelupohdinta kejtu? Eikö voitaisi keskittyä siihen peliin?
 
Ylös Bottom