Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Minkä takia piti kertoa?! Siihen meni sekin yllätys...Ymmärrätkö, että kaikille ei ole vielä lehteä tullut??? :mad:

Kerroit vielä julisteesta, josta minulla ei ollut mitään tietoa. Taidan lopettaa Pelaajan tilaamisen.

Ei Pelaajalehdessä ole juonta jota spoilata, ja kaikille ei lehteä tule niin kerroinpa tässä arvosanan. Kyllä jos noin arka iho on spoilereille niin kannattaa lukea pelien
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Ei Pelaajalehdessä ole juonta jota spoilata, ja kaikille ei lehteä tule niin kerroinpa tässä arvosanan. Kyllä jos noin arka iho on spoilereille niin kannattaa lukea pelien


No hard feelings. :)

Tässä tulee vain vainoharhaiseksi, kun spoilereita tuntuu olevan joka foorumilla. Haluaisin silti keskustella pelistä, mutta täytyy ilm. olla keskustelematta...
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Ei kannata välittää muutaman arvostelijan subjektiivisista arvioista, vaan ehkä enemmänkin katsoa sitä kokonaisarvosanaa. Ja jos olet MGS- fani ei sillä arvosanalla mitään väliä ole.

Kyllähän MGS3:kin onnistui muutamalta "subjektiiviselta" naamalta nappaista 50/100 yms.

Eiköhän sieltä ole taattua MGS kamaa tulossa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Aika hassua kun kiistellään toisten ihmisten antamista arvosanoista, koska kuten joku jo sanoi toisen kasi on toisen kymppi tai jotain. Ite oon aina ostanu pelit sillä periaatteella mikä kiinnostaa itseäni ja mikä mielyttää silmää. Olisi aika outoa jos pelejä ostettaisiin toisen ihmisen mielipiteen pohjilta.

Sitte itse peliin. Odotan todella kovasti peliä ja aina kun katsoo tai kuulee uusia juttuja pelistä, nousee omat fiilarit kattoon. Nuo Bonus Roundit ovat aika asiallisia ja onnistuvat nostattamaan odotusta (pelkkä Snaken ääni vetää kananlihalle :D tai no ei nyt ihan mut kuiteski). Mua ei haittaa pätkääkään tollaiset asennukset kunhan peli vaan toimii ja pitkät videot on myös nannaa. Joku kyseli kannattaako peli ostaa jos ei ole pelannut aikaisempia osia, niin sanoisin, että kannattaa, mutta jos aikaa löytyy, niin youtubesta löytää jokaisen pelin läpikulut ja välivideot. Noita katsoessa tuntuu kuin olisit elokuvassa. Ei mun mielestä ole huono juttu jos pelit hakevat elokuvamaisuutta, koska pelejähän ja leffojahan katsotaan viihteen takia. Tosin jos 90min tulisi putkeen pelissä videota jossa ei voisi itse pelata, olisi se silloin hieman liikaa.

Metal Gearit ovat ainakin mulle enemmän kuin pelkkä peli, koska jokaisella hahmolla on niin tarkkaan mietitty tarina ja kaikki on vaan niin hyvin tehty, että pitkissä codec keskusteluissakaan ei ole tylsää :p. Toivon ainakin että Solidin Snaken tarina saataisiin päätökseen tässä "pelissä". Uutta käärmettä odotellessa... (hope so)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

En jaksa kyllä perhana ootta enää hetkeäkään!

Nyt tuli tuo varmistus vielä, että K18 peli, niin varmasti pelissä vielä vähän enemmän syvällistä sisältöä kuin aikaisemmissa!

Ehdottomasti vuodenpeli 2008 :D!
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Odotukset vaan kasvaa kun on arvosteluita lukenut. Ongelmaksi tässä nyt vain muodostuu se, että ajattelin tilata pelin videogameplussasta eli jenkki version.Niin mitenkäs on, että toimiiko netti peli ja kaikki muukin samalla tavalla kuin PAL versio. Siis tiedän kyllä, että ps3 pelit on aluekoodittomia. Olen vain kuullut juttua ongelmista nettipelien kanssa noin yleisesti ulkomailta ostetuissa PS3 peleissä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Niin mitenkäs on, että toimiiko netti peli ja kaikki muukin samalla tavalla kuin PAL versio. Siis tiedän kyllä, että ps3 pelit on aluekoodittomia. Olen vain kuullut juttua ongelmista nettipelien kanssa noin yleisesti ulkomailta ostetuissa PS3 peleissä.
Metal Gear Online on aluerajoitettu, eli MGS4:n jenkkiversiolla pääset pelaamaan vain toisia jenkkiversiolla pelaavia vastaan. Varsinaisen yksinpelin suhteen mitään ongelmia ei ole kuitenkaan.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Ei Pelaajalehdessä ole juonta jota spoilata, ja kaikille ei lehteä tule niin kerroinpa tässä arvosanan. Kyllä jos noin arka iho on spoilereille niin kannattaa lukea pelien

Hmm pitääkin lukea arvostelu tavallista huolellisemmin. Kyseessä meinaan pelisarja jota en ole pelannut, eikä aikomuksena ole ennen alelaaria ostaa kyseistä peliä. Jumalpeli, ei tosin minulle.

Täytyy myöntää että juliste on ISO sen lisäksi seon todella tyylikäs.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

nyt loppui muuten mgs4-pätkien katteleminen tubesta. Muutamia otsikolla "supersupersuper spoiler" tai vastaavaa niin ei uskalla kurkistaa mihinkään
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Ja jos joku ei vielä jostain ole kuullut niint MGS4+PS3 bundlea ei tiettävästi ole tulossa suomeen ollenkaan. Asiasta kertoi maahantuoja:

Maahantuoja kertoili juuri ettei Suomeen tule kyseistä pakettia ollenkaan. Suomeen siis tarkoittaa Suomalaisiin kauppoihin tai niihin myymäliin jotka ottavat tavaransa Suomen Sonyn kautta. Tarkoittaen että joissain ulkomaalaisista yrityksistä voi löytyä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Kaikki arvostelut jotka olen lukenut ovat haukkuneet peliä siitä että katsotaan liikaa elokuvaa, pelataan liian vähän. Siis tämähän on aina ollut MGS meininki, ja hyvä niin, itse ainakin tykkään katsella niitä, ja nyt kun viimeinkin on mahdollisuus pistää " leffa " paussille niin voiko enää paremmaksi mennä ? :p
Täytyy muuten arvosteluidenkin lukeminen lopettaa, joissain vähän liian paljastavaa tekstiä, mutta haluankin toisaalta olla täydessä pimennossa joten pienetkin paljastukset tuntuvat isoilta :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Kannattaa lukea pelaajalehden arvostelu... Lueskelin äsken myös artikkelin, jossa mielenkiintoista juttua MGS4:stä. Jos joku ei halua tietää yhtikäs mitään pelistä, niin laitoin varmuuden vuoksi spoileriin, vaikkei tossa mitään kovin merkittävää kerrota. Itse asiassa siinä mainitaan vaan, että...
...Raiden kuolee Metal Gearin kynsiin
...Meryl tappaa Snaken kuoltua Naomi Hunterin
...Big Boss esiintyy myös MGS4:ssä



Lähde

EDIT: Se spoileri kantsii sit kattoo tarkkaa... ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Jos joku ei halua tietää yhtikäs mitään pelistä, niin laitoin varmuuden vuoksi spoileriin, vaikkei tossa mitään kovin merkittävää kerrota. Itse asiassa siinä mainitaan vaan, että...

Ei tekisi pahaa vähän miettiä ennen tällaisten viestien postausta. Jos nuo listaamasi jutut ovat totta, niin eivät kyllä tasan ole mitään merkityksettömiä spoilereita juonen kannalta. On äärimmäisen paheksuttavaa laittaa tuollaisia heittoja tageihin ja sitten väittää niitä kuitenkin merkityksettömiksi.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Ei tekisi pahaa vähän miettiä ennen tällaisten viestien postausta. Jos nuo listaamasi jutut ovat totta, niin eivät kyllä tasan ole mitään merkityksettömiä spoilereita juonen kannalta. On äärimmäisen paheksuttavaa laittaa tuollaisia heittoja tageihin ja sitten väittää niitä kuitenkin merkityksettömiksi.

No joo-o, meni kyllä vähän fiilikset.
Toisaalta Wiips on fani, joten epäilen että hän nyt olisi itseään hölmönä mennyt spoilaamaan ja tuo oli huono yritys vitsistä. Ja nyt ei mitään vastauksia oliko se vitsi vai ei, se oli vitsi minulle 12. päivään asti ja nyt pakotan aivoni unohtamaan nuo pari lausetta.
Jub jub.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

No joo-o, meni kyllä vähän fiilikset.
Toisaalta Wiips on fani, joten epäilen että hän nyt olisi itseään hölmönä mennyt spoilaamaan ja tuo oli huono yritys vitsistä. Ja nyt ei mitään vastauksia oliko se vitsi vai ei, se oli vitsi minulle 12. päivään asti ja nyt pakotan aivoni unohtamaan nuo pari lausetta.
Jub jub.

Ekanakin kaikkien kannattaa kattoa toi spoileri, siinä ei menetä mitään. Toisena sitä kannattaa katsoa vähän pidempään. En mää nyt teiltä oikeasti kehtaisi pilata sarjan viimisimmän osan juonta, vaikken tällä hetkellä ihan selvin päin ookaan. :D Se, kuka tajus ton spoilerin idean ymmärs varmaan myös, että se on pelkästään sarkasmia meitä MGS faneja kohtaan.
 
Ylös Bottom