Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Jos ollaan niin jumalattoman spoileriarkaa, niin miksi lukea edes pelin ketjuja? Itse olen ainakin ensimmäisten juonipaljastusten ilmaantumisen jälkeen pistänyt henk.koht. banniin kyseiset ketjut.

Samaa mietin.. Ja hienosti onnistuvat ihmiset kasaamaan syytteet täysin muiden niskaan. Itsehän he eivät siis näitä spoilertageja availe saatika alkujaan ees avaa koko aihetta..
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Jos ollaan niin jumalattoman spoileriarkaa, niin miksi lukea edes pelin ketjuja? Itse olen ainakin ensimmäisten juonipaljastusten ilmaantumisen jälkeen pistänyt henk.koht. banniin kyseiset ketjut.

Olen osaltani samaa mieltä. Mutta tännekin on tullut viime aikoina paljon hyödyllistä informaatiota pelistä, kuten asiaa SixAxis-tuesta ja tuo japsistoren traileri. Tämmöisiä juttuja minä ainakin täältä haluan selata. Enkä välttämättä halua tuommoisten viestien seasta vahingossa lukea, että kuka pelin lopussa kuolee/ei kuole tai kuka saa pesää/käy kädellä.

Muntulle: Jos kaikki käyttäisivät oikein spoilertageja, ei tähänkään topiciin olisi tullut näin paljoa vihaisia avautumisia.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Olen osaltani samaa mieltä. Mutta tännekin on tullut viime aikoina paljon hyödyllistä informaatiota pelistä, kuten asiaa SixAxis-tuesta ja tuo japsistoren traileri. Tämmöisiä juttuja minä ainakin täältä haluan selata. Enkä välttämättä halua tuommoisten viestien seasta vahingossa lukea, että kuka pelin lopussa kuolee/ei kuole tai kuka saa pesää/käy kädellä.

Aivan näin, kaikki juoni puheet voitaisiin suosiolla sopia käytäväksi VASTA pelin julkaisun jälkeisenä aikana. Eli tarinasta ei täällä enään mainittaisi yhtään mitään niin immeiset voivat rauhassa lueskella tätä. Jätetään nyt ne spekuloinnit ihan omaan uskoonsa tai sitten perustakaa niille oma topickinsa jos on pakko purkaa paineita.

Ai niin, voisi varmaan taas luoda "Saatavuus ja hekumointi" ketjun tällekkin pelille, olen sata varma että GTAIVssa alkanut rumba postimyynnistä etc. alkaa tämänkin pelin kohdalla, aivan näinä päivinä. Välttyisi tämäkin topic turhalta smegmalta.

EDIT: Ja vielä piti kysymäni, monikos teistä pelailee vanhat pelit ennen julkaisua? Täällä alkoi eilen MGS ja tänään pitäisi päästä Sons Of Libertyyn. Loppu viikosta sitten Snake Eater. Mukavaa kullata muistoja ja virkistää muistia, on sitten täysillä bongaamassa kaiken oleellisen ja vähemmän oleellisen uudesta tekeleestä ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Nyt kun ihmiset pelkäävät spoilaantumistaan, niin miten olisi jos perustettaisiin MGS4 spekulointi- ja juoniketju? Siellä sitten voisi keskustella rauhallisesti trailereista ja muista odotuksistaan juonen osalta. Minua ainakin kiinnostaisi arvuutella juonta toisten samanhenkisten kanssa ilman että jokaisesta arvauksesta tulisi monen sivun mittainen haloo tai banneja kenellekään. Julkkariin asti kun vielä pidettäisiin ketju rauhoitettuna oikeilta juonipaljastuksilta, joita joku pelin etukäteen saanut vuotaa. Tai ainakin käytettäisiin oikein niitä spoilitageja.

Tuo TT-2k:n lähettämä linkki 1080p-versioon teahtrical trailerista on ehkä paras video ikinä. GT:stä sd-versiota katsoessani toivoin saavani videon edes 720p-WMV:nä, mutta tämä fhd-mp4 on kuin karkkia taivaalta!

EDIT: Ja vielä piti kysymäni, monikos teistä pelailee vanhat pelit ennen julkaisua? Täällä alkoi eilen MGS ja tänään pitäisi päästä Sons Of Libertyyn. Loppu viikosta sitten Snake Eater. Mukavaa kullata muistoja ja virkistää muistia, on sitten täysillä bongaamassa kaiken oleellisen ja vähemmän oleellisen uudesta tekeleestä ;)

Minä pelailin kaikki pelit aiemmin keväällä läpi ja nyt on vielä PSP:n Portable Ops kesken. Tein varmaan täysin toisin kuin kaikki muut, kun pelasin järjestyksessä 2, MGS, 3, PO. Lisäksi pelasin kaikki pelit eri koneilla (2 Xboxilla, MGS Cubella, 3 PS2:lla ja PO PSP:llä). Pelasin väärässä järjestyksessä siksi, että ensimmäistä kertaa pelatessani sarjaa pelasin juuri tuossa järjestyksessä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Minä pelailin kaikki pelit aiemmin keväällä läpi ja nyt on vielä PSP:n Portable Ops kesken. Tein varmaan täysin toisin kuin kaikki muut, kun pelasin järjestyksessä 2, MGS, 3, PO. Lisäksi pelasin kaikki pelit eri koneilla (2 Xboxilla, MGS Cubella, 3 PS2:lla ja PO PSP:llä). Pelasin väärässä järjestyksessä siksi, että ensimmäistä kertaa pelatessani sarjaa pelasin juuri tuossa järjestyksessä.

Itseä harmittaa ettei tuota Portable Opsia pääse pelamaan, taitaa kuitenkin olla tarinaltaan yksi tärkeimmistä osista? Mutta kronologinen järjestys olisi tosiaan paras tapa pelata sarja, siis: Snake Eater, Metal Gear Solid ja Sons Of Liberty. Ja jos oikeen haluaa virittäytyä niin pelaisi SE ja MGSn välissä vielä ne ihan alkuperäiset kaksi Metal Gearia.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Onko kukaan testannu miten hyvin toimii Metal Gear Solid: Substense PS3:lla? Sehän sisältää MGS 1-3 niin aattelin vetästä ne kaikki läpi tuossa kun kesäloma alkaa. 1&2 oon pelannu läpi vuonna kukka ja keppi niin eihän niistä paljo muista...
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Onko kukaan testannu miten hyvin toimii Metal Gear Solid: Substense PS3:lla? Sehän sisältää MGS 1-3 niin aattelin vetästä ne kaikki läpi tuossa kun kesäloma alkaa. 1&2 oon pelannu läpi vuonna kukka ja keppi niin eihän niistä paljo muista...

Subsistence sisältää MGS3:n ja Metal Gear 1 & 2, ei siis MGS 1& 2. MG:t on julkaistu MSX-tietokoneelle vuonna kivi ja dinosaurus. Toimivuudesta en tiedä...
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Subsistence sisältää MGS3:n ja Metal Gear 1 & 2, ei siis MGS 1& 2. MG:t on julkaistu MSX-tietokoneelle vuonna kivi ja dinosaurus. Toimivuudesta en tiedä...

No voi perze... Pitää varmaan ostaa sitten Snake Eater (pitäis toimia PS3:lla OK) ja vetää se läpi ennen MGS4.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Onko kukaan testannu miten hyvin toimii Metal Gear Solid: Substense PS3:lla? Sehän sisältää MGS 1-3 niin aattelin vetästä ne kaikki läpi tuossa kun kesäloma alkaa. 1&2 oon pelannu läpi vuonna kukka ja keppi niin eihän niistä paljo muista...

Juu, hyvin toimii tuo Subsistance ainakin minun mielestäni. Kerran olen sen tuolla koneella pelannut läpi ja toista kertaa alotellut european extremellä. Joissakin harvoissa kohdissa saattaa hieman hidastaa mutta ei mitenkään häiritsevästi.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

No voi perze... Pitää varmaan ostaa sitten Snake Eater (pitäis toimia PS3:lla OK) ja vetää se läpi ennen MGS4.

Minulla Snake Eater jäätyili paljon enemmän kuin Subsistence kun pelasin niitä PS3:lla. Joissakin paikoissa pelissä on tosiaan havaittavissa hidastelua ja on jopa yksi paikka jossa framerate putoaa todella alas, mutta on kuitenkin juuri ja juuri pelattavissa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Kannattaako ostaa, kun en ole aikaisempia osia pelannut, eli juonesta en tiedä mitään.. eikä ne videot kiinnosta.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Kannattaako ostaa, kun en ole aikaisempia osia pelannut, eli juonesta en tiedä mitään.. eikä ne videot kiinnosta.

Luulen että pelissä on jonkin sortin muistelo osuus vanhoista tapahtumista. Mutta joo, en usko että kannattaa jos ei välivideot kiinosta, koska ne ovat suuri osa Metal Gear-kokemusta.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Itse pelailen tässä juuri Snake Eateria, pistin viime kahden viikon aikana MGS1:n ja 2:n läpi muistin virkistykseksi.

Vähän syö tunnelmaa cutsceneistä kyllä että juuri NE tökkivät PS3:lla. Itse peliosioissa ei ole tähän mennessä ollut minkäänlaista ongelmaa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Luulen että pelissä on jonkin sortin muistelo osuus vanhoista tapahtumista. Mutta joo, en usko että kannattaa jos ei välivideot kiinosta, koska ne ovat suuri osa Metal Gear-kokemusta.

Arvosteluista poimittua tähän liittyen:
Itse ainakin saanut sen käsityksen etä eivät nuo muistelu osuudet paljoa avaa peliä jos ei ole niitä ennen pelannut, että lähinnä faneille tarkoitettu tekelehän tämä on :)

Ja jos ei ne välivideot kiinnosta, niin voisin sanoa että turha sitten edes ostaa koko peliä, puhutaan nyt kuitenkin MGS-sarjasta ja videot on se juttu näissä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

one-free-man:
Ja vielä piti kysymäni, monikos teistä pelailee vanhat pelit ennen julkaisua?

Tuli aikoinaan tahkottua noita edellisiä osia siinä mittakaavassa, ettei ole ollut tarvetta pelata niitä ainakaan toistaiseksi. Lähinnä on tullut kuunneltua tuota Snake Eater:in soundtrackkiä. Siinä on kaikki mitä tarvitsen muistin virkistämiseksi.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Lähinnä on tullut kuunneltua tuota Snake Eater:in soundtrackkiä. Siinä on kaikki mitä tarvitsen muistin virkistämiseksi.

Suosittelen muuten suuresti myös tuota Guns Of The Patriots OSTtä, ehdottomasti parasta Gregson-Williamsia ja parasta MGSää ikinä. Todella yllätyksenä tuli se että melkein kaikki trailereissa kuullut biisit on myös tässä mukana, osa niistä ihan uskomattomia. Biisien nimet eivät niinkään spoilaa, muutamat herättävät vain kysymyksiä ja spekulointeja - riippuen omasta tulkinnasta :D

Suosittelen todella, Play-Asiasta hommasin omani mutta eiköhän tuotakin esmes iTunes storesta vielä kiireisille löydy.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

HUOMIO!

Älkää ihmiset todellakaan menkö Youtubeen ja kirjoittako MGS4, siellä näyttäisi olevan jo ENDING SCENE pelistä.. Itse ajattelin vielä katsoa trailereita hypen nostamiseksi, niin tuollainen pamahtaa heti naamarille ( en onneksi katsonut), mutta kuvaus kertoi jo jonkin verran.........................

Pitää nyt jumalauta varmaan iskeä netti poikki ennenkuin saa tuon pelin, eihän täällä pysty olemaan spoilaantumatta..
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

HUOMIO!

Älkää ihmiset todellakaan menkö Youtubeen ja kirjoittako MGS4, siellä näyttäisi olevan jo ENDING SCENE pelistä.. Itse ajattelin vielä katsoa trailereita hypen nostamiseksi, niin tuollainen pamahtaa heti naamarille ( en onneksi katsonut), mutta kuvaus kertoi jo jonkin verran.........................

Lataileppa PS Storesta noita trailereiden HD mättöjä, jos jokin niin ne virittää tunnelmaan, etenkin jos omistat HD töllön.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Lataileppa PS Storesta noita trailereiden HD mättöjä, jos jokin niin ne virittää tunnelmaan, etenkin jos omistat HD töllön.

Onhan mulla ne jo ladattu(ja hd töllö:rolleyes:, mutta ajattelin pikaisesti käydä katsomassa youtubesta ton theatrical trailerin, en jaksanu pleikkarin sen takia käynnistää.. :p

Sen verran vielä edittiä, että voihan toi toki feikkikin olla, mutta jotenkin en usko... Onhan joku arvostelija sen voinut tuonne hyvinkin laittaa, kun on jo sen pelin omistanut pari kuukautta (?)
 
Ylös Bottom