Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Vissiin väsyttää kun rupesin miettimään tätä heeboa suomiversiossa Snaken äänenä. Nyt on naurattanut jo jonkin aikaa...

http://www.youtube.com/watch?v=z-Trmnt7G7o&feature=related

Olisihan toi tyhjää parempi lokalisointi:D Lontoo on kielenä kyllä aika vahva ja hyvin hallussa, mutta kun näin fiilistelläkseni viiden päivän päästä tapahtuvaa mgs4 julkaisua kertailin mgs-saagan juonisotkua, huomasin että olin missannut aika paljon yksityiskohtia matalan kielimuurin takia. Täytyy vain toivoa paremman pelikokemuksen saamiseksi että ne tekstit olisi peliin ympätty, vaikka ei kyseessä sonyn oma peli olekaan.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

" Metal keari ! Ei voi olla totta ! "

Kyllähän tälläiset ajatukset vetää hiljaiseksi :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Ja uusin Bonus Round 3/4 herrasväelle: http://www.gametrailers.com/bonusround.php?ep=22&pt=3 - itse en ole vielä katsonut joten spoilereista en tiedä.

EDIT: Ja todella isona varoituksena nyt kaikille, Wiips 360 antama linkki johtaa youtubeen jossa pyörii nyt todella paljon spoileri videoita, etenkin lopusta tuntuu löytävän jo pelkällä Metal Gear hakusanalla lukuisia videoita. Itse sain jo hyvän varoituksen sivulta kun silmääni iski "END SPOILERS" etc otsikkoja kantavia videoita, olin todella lähellä spoilaantumista ja nämä siis iskivät silmään Wiipsin linkistä. Välttäkää youtubea!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Ja uusin Bonus Round 3/4 herrasväelle: http://www.gametrailers.com/bonusround.php?ep=22&pt=3 - itse en ole vielä katsonut joten spoilereista en tiedä.

EDIT: Ja todella isona varoituksena nyt kaikille, Wiips 360 antama linkki johtaa youtubeen jossa pyörii nyt todella paljon spoileri videoita, etenkin lopusta tuntuu löytävän jo pelkällä Metal Gear hakusanalla lukuisia videoita. Itse sain jo hyvän varoituksen sivulta kun silmääni iski "END SPOILERS" etc otsikkoja kantavia videoita, olin todella lähellä spoilaantumista ja nämä siis iskivät silmään Wiipsin linkistä. Välttäkää youtubea!!


Huoh...Enää ei spoilata pelkästään elokuvateatterissa. Internet on kyllä aika perseestä! Kaipaan vuotta 1999(MGS)...Ei nettiä.

EDIT: Lähettikö Wiips 360 siis jonkun spoileri-linkin? En näe sellaista viestiä...poistettu?! Jos näin on, niin aika ilkeää! Vahinkoa ei saa laittaa kiertämään. Ei se oloa helpota...Kannattaa asennoitua oikein ja ajatella muuta. Itse muistaakseni spoilasin aikanaan Sithin Koston. Ei se silti paljon haitannut. Niin, ja pelasin Metal Gear Solidin läpi 2:sen jälkeen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Ja uusin Bonus Round 3/4 herrasväelle: http://www.gametrailers.com/bonusround.php?ep=22&pt=3 - itse en ole vielä katsonut joten spoilereista en tiedä.]

Videon loppupuolella saattaa olla todella heikkohermoisille pientä spoileria. Pelistä otetut clipit on vanhoista trailereista, joten jos ne on nähnyt eikä pelkää tuota pientä, erittäin harmitonta (siis ihan oikeasti erittäin harmitonta) paljastusta pelin lopusta kannattaa tämä kyllä katsoa. Ihan hyvää settiä oli jälleen :)

Hieman offtopiccia vielä. Tuli pelattua MGS kolmonenkin ekaa kertaa vihdoin läpi. Menin aikoinaan myymään pleikkarini ennen kolmosen tuloa ja se jäi pitkäksi aikaa pelaamatta. Lainailin nyt sitten kaverin pleikkaria ja itse peliä ja taoin viikonlopussa läpi. Laatupeli ja ollakseen ps2 peli myös paikoitellen melko nätin näkönen. Nykypelejä pelanneena kontrollit tuntuivat kyllä ontuvan melko pahasti (lähinnä kamera oli aivan hirveä). Onneksi sekin on neloseen korjattu, enää pari päivää.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Videon loppupuolella saattaa olla todella heikkohermoisille pientä spoileria. Pelistä otetut clipit on vanhoista trailereista, joten jos ne on nähnyt eikä pelkää tuota pientä, erittäin harmitonta (siis ihan oikeasti erittäin harmitonta) paljastusta pelin lopusta kannattaa tämä kyllä katsoa. Ihan hyvää settiä oli jälleen :)

Hieman offtopiccia vielä. Tuli pelattua MGS kolmonenkin ekaa kertaa vihdoin läpi. Menin aikoinaan myymään pleikkarini ennen kolmosen tuloa ja se jäi pitkäksi aikaa pelaamatta. Lainailin nyt sitten kaverin pleikkaria ja itse peliä ja taoin viikonlopussa läpi. Laatupeli ja ollakseen ps2 peli myös paikoitellen melko nätin näkönen. Nykypelejä pelanneena kontrollit tuntuivat kyllä ontuvan melko pahasti (lähinnä kamera oli aivan hirveä). Onneksi sekin on neloseen korjattu, enää pari päivää.

Youtubessa saatta spoilaantua katsomalla mukamas esim. elokuvatrailerin. Sen sijaan näkeekin lopun MGS4:stä. Huh!

Muistuttaa jo Harry Potter kirjojen spoileri-aaltoa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

EDIT: Lähettikö Wiips 360 siis jonkun spoileri-linkin? En näe sellaista viestiä...poistettu?! Jos näin on, niin aika ilkeää! Vahinkoa ei saa laittaa kiertämään. Ei se oloa helpota...Kannattaa asennoitua oikein ja ajatella muuta. Itse muistaakseni spoilasin aikanaan Sithin Koston. Ei se silti paljon haitannut. Niin, ja pelasin Metal Gear Solidin läpi 2:sen jälkeen.

Ei Wiips:n postauksen videossa ollut spoilausta missään määrin, ofm meinas niitä muita Tubessa pyöriviä videoita.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Katselin tästä playlististä eilen koko MGS2:n juonen kertaukseksi ja suosittelenkin sitä muillekin ennen nelosen pelaamista. Perhana miten noin paljon asioita voi unohtua. Kolmosen juonen pelailen nyt varmaan läpi tässä 3 päivässä, tai sitten katson sen juonipätkän lisädevulta. Tuli kyllä jo aloitettua pelaaminen ja tykitettyä 2h30min, niin saatan mennä pelaamalla loppuun asti.

EDIT: Ajatelkaa, muutama päivä jäljellä tähän vuosia odotettuun spektaakkeliin!!! :eek::eek::eek:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

EDIT: Ajatelkaa, muutama päivä jäljellä tähän vuosia odotettuun spektaakkeliin!!! :eek::eek::eek:

Keskiviikkona 12.6 julkaisu, eikö vaan? Kaksi päivää tää mukaan lukien..:) Tosin, itse hommaan pelin yksinpelin takia, netissä ei ehkä mua ehkä tulla näkemään. Saas nährä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Keskiviikkona 12.6 julkaisu, eikö vaan? Kaksi päivää tää mukaan lukien..:) Tosin, itse hommaan pelin yksinpelin takia, netissä ei ehkä mua ehkä tulla näkemään. Saas nährä.
Viilataan vähän pilkkua. Torstai on 12. päivä, ei keskiviikko ;)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Tosin, itse hommaan pelin yksinpelin takia, netissä ei ehkä mua ehkä tulla näkemään. Saas nährä.

Eiköhän noin 99,99% ihmisistä osta tämän yksinpelin takia ;)
Nettipeli on loistava sivutuote, mutta itse en sitä tule pelaamaan ohjauskonfiguraatioiden puutteen takia.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Joo-o, uus töllö, kajarit ja pleikkari nyt tätä paskaa varten ostettu ja enää muutama päivä tosiaankin jäljellä. Spoilerien väistelyäkin on nyt tässä jo yli vuosi harrastettu, eli täydelliset lähtökohdat pelirupeamaan löytyy.

Aina se pikkuhiljaa unohtuu mitä parhautta tämä sarja on, mutta kun se levy lennähtää asemaan ja matsku pärähtää silmille niin silloin mennään eikä meinata.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Itellenikin saapui uudet kajarit juuri sopivasti ennen pelin ilmestymistä. Ah ihanuutta :p
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

On se kumma kun tällä kertaa ei ole sitä ihmeellistä fiilistä että ollaan täpinöissä jo viikko/ja ennen julkaisua. Itselleni tämä on tosin parempi, kun sen sitten saa pleikkaan sisälle ( ja odotetaan 8min :rolleyes: ) niin se on sitten menoa.
Enkä olisi yllättänyt jos koukuttaisi niin pahasti että vedän yhdeltä istumalta pelin läpi :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Joo en ole itsekään mitenkään "kärsinyt" odotuksesta, ja se johtuu varmaankin juuri siitä, etten ole katsonut videoita tai kuvia enää pitkään aikaan. Kaikki tämä kuitenkin palvelee pelikokemusta. Snake Eater vaikka maailman kovin peli olikin, hieman vesittyi kun oli nähnyt kaikki avainkohdat jo trailereissa...
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Enään kolme päivää =). Tässä ollaan trailereita kateltu ja Youtubea vältelty siellä näyttäisi noita Spoileri videoita olevan ja PALJON!.
 
Ylös Bottom