Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pitääkö tätä pelata netissä sillä Konami ID tunnuksilla jolla pelattiin sillon kun oli beta?Vai voiko pelata tuolla ihan omalla PS3 ID?
No mulla sama juttu, perkele. Noh saatan ehkä hyvällä tuurilla muistaa kun ainakin nimimerkki liitty jotenkin MGS:ään ja salasanaakin ei kovin montaa eriä voi olla.Voi helvetti ku niillä pelataan,itelllä ei oo enää tallessa ees koko nimimerkkiä ja salasanaa.Pitää vissii rekisteröityä uudestaan sinne.
Eikös tässä ole sama juttu kuin betassa, eli ladata voi myös P2P:llä? Eikös silloin ole vaan parempi mitä enemmän porukkaa on lataamassa.MGO kuulemma vaatii suoraan paketista päivityksen versioon 1.01, ja sen lataaminen on ... No, lainaus kertoo tarpeeksi.
Lähde: http://thesixthaxis.com/mgo_requires_update_news_1150_tsa.aspx
Justiin äsken pelasin MGS2:sta Hard-vaikeustasolla ja voinee kokemuksesta sanoa että mikäli ei ole Metal Gear-fani, kannattaa aloittaa Easylla.Millä vaikeustasolla kannattaa alkaa pelata?
Ja kyllä tuo discshop on ollut aina tähän asti ihan luotettava ja tullut tosiaan seuraavana päivänä toimituksesta, koska levyt lähetetään 1.luokan kirjepostina suoraan kotiin.
Arvostelua pukkaa - http://www.gametrailers.com/player/35050.html - Jos joku uskaltaa katsoa voisi valaista että minkä luokan spoileria luvassa, notta uskaltaako tuota katsoa.
Ei siinä mitään suurta paljastettu aika perustietoa pelistä, Paitsi vikalla minuutilla siinä oli sitten semmosia videopätkiä mitä et halua nähä jos et halua spoilaantua. (MINUN MIELIPIDE)
Ei siinä mitään suurta paljastettu aika perustietoa pelistä, Paitsi vikalla minuutilla siinä oli sitten semmosia videopätkiä mitä et halua nähä jos et halua spoilaantua. (MINUN MIELIPIDE)
Mun mielestä taas läpi videon on kyllä paljon sellasta matskua mitä ET ehkä halua nähdä ennen kun olet pelannut läpi.
Itsehän en malttanut olla kuitenkaan katsomatta Duunissa pienet himot päällä, illalla pääsee pelailee.
kumpaa veikkaatte kumpi on parempi peli grand theft auto 4 vai metal gear solid 4