Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo jo spoilereita]

Pitääkö tätä pelata netissä sillä Konami ID tunnuksilla jolla pelattiin sillon kun oli beta?Vai voiko pelata tuolla ihan omalla PS3 ID?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo jo spoilereita]

Pitääkö tätä pelata netissä sillä Konami ID tunnuksilla jolla pelattiin sillon kun oli beta?Vai voiko pelata tuolla ihan omalla PS3 ID?

Kyllä niillä Konami IDeillä pelataan tässäkin.

Mietiskelenpä tässä että milloin ostaisin tämän pelin kun bäfä tulee myös tässä kuussa ja ensi kuussa synttärit ja saan vain yhden pelin. No kaipa ennen kirjoituksia tulee kuitenkin ostettua.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo jo spoilereita]

Voi helvetti ku niillä pelataan,itelllä ei oo enää tallessa ees koko nimimerkkiä ja salasanaa.Pitää vissii rekisteröityä uudestaan sinne.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo jo spoilereita]

Voi helvetti ku niillä pelataan,itelllä ei oo enää tallessa ees koko nimimerkkiä ja salasanaa.Pitää vissii rekisteröityä uudestaan sinne.
No mulla sama juttu, perkele.:( Noh saatan ehkä hyvällä tuurilla muistaa kun ainakin nimimerkki liitty jotenkin MGS:ään ja salasanaakin ei kovin montaa eriä voi olla.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo jo spoilereita]

Jaaahas!
Pääsin just kotiin töistä.
Pitää mennä tohon ps3:sen viereen ja laittaa MGS4 sisään nyt! :)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo jo spoilereita]

Arvostelua pukkaa - http://www.gametrailers.com/player/35050.html - Jos joku uskaltaa katsoa voisi valaista että minkä luokan spoileria luvassa, notta uskaltaako tuota katsoa.

Ja kyllä tuo discshop on ollut aina tähän asti ihan luotettava ja tullut tosiaan seuraavana päivänä toimituksesta, koska levyt lähetetään 1.luokan kirjepostina suoraan kotiin.

Kerran on aikaisemmin Discshop tehnyt itsellekkin tuon ettei saapunut seuraavana päivänä, tiedä sitten mistä johtuu. Itsellä myös tulossa peli DSstä joten katsotaan löytääkö paketti tiensä turkuun.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo jo spoilereita]

Arvostelua pukkaa - http://www.gametrailers.com/player/35050.html - Jos joku uskaltaa katsoa voisi valaista että minkä luokan spoileria luvassa, notta uskaltaako tuota katsoa.

Ei siinä mitään suurta paljastettu aika perustietoa pelistä, Paitsi vikalla minuutilla siinä oli sitten semmosia videopätkiä mitä et halua nähä jos et halua spoilaantua. (MINUN MIELIPIDE)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo jo spoilereita]

Ei siinä mitään suurta paljastettu aika perustietoa pelistä, Paitsi vikalla minuutilla siinä oli sitten semmosia videopätkiä mitä et halua nähä jos et halua spoilaantua. (MINUN MIELIPIDE)

Oi kiitos, hyvä tietää - hirveästi nimittäin himottaisi katsoa mutta katsotaankin vasta kun peli on läpäisty, kiitoksia vielä :)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo jo spoilereita]

Ei siinä mitään suurta paljastettu aika perustietoa pelistä, Paitsi vikalla minuutilla siinä oli sitten semmosia videopätkiä mitä et halua nähä jos et halua spoilaantua. (MINUN MIELIPIDE)

Mun mielestä taas läpi videon on kyllä paljon sellasta matskua mitä ET ehkä halua nähdä ennen kun olet pelannut läpi.

Itsehän en malttanut olla kuitenkaan katsomatta :D Duunissa pienet himot päällä, illalla pääsee pelailee.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo jo spoilereita]

Mun mielestä taas läpi videon on kyllä paljon sellasta matskua mitä ET ehkä halua nähdä ennen kun olet pelannut läpi.

Itsehän en malttanut olla kuitenkaan katsomatta :D Duunissa pienet himot päällä, illalla pääsee pelailee.

Samaa mieltä siitä että EI kannata kattoa ennen kuin on vetänyt läpi jos ei halua spoilaantua ollenkaan.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Ensimmäiset minuutit:
Siis ekat 8min :D Snake vetelee ketjussa tupakkia ja kaikenlaisia varoituksia ja neuvoja peliin lukee vieressä. Sneikki näyttää niin karismaattiselta että hype nousee jo pelkästä lataus ruudun katselemisesta :D
97% mennään :rolleyes:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Noh, odotapa, kun alkuvalikko pärähtää näkyviin ja musiikit alkaa soimaan.:) Kylmiä väreitä.

Pari tuntia ehdin pelaamaan ja loistava alku pelillä heti. Töihin ei malttaisi lähteä. :( Sniikkailu on oikeasti helvetin viihdyttävää ja toisaalta jos haluaa räiskiä, siihenkin on mahdollisuus. Noh.. illalla jatkuu.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Joo ja taas on asiaa. Mä en silloin kun se beta tuli niin jaksanut ladata koko homma. Joten jätin väliin, koska tiesin että hyvä peli oli tulossa. Joten en siis ole rekisteröitynyt sinne jonnekkin niin voiko joku kertoa siitä tarkemmin jos pelin mukana ei siitä omia ohjeita tule?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

kumpaa veikkaatte kumpi on parempi peli grand theft auto 4 vai metal gear solid 4:confused:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Nyt on hetki pelattu ja kyllä voi jo tämän perusteella sanoa että paras peli tähän päivään asti.
Hiiviskely on vaan toteutettu niin mahtavasti ja kun on jonkin verran varaa valita se reittikin niin voi Fisherin nulikka mennä varjoon istuskelemaan ihan rauhassa :D
 
Ylös Bottom