Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
kaippa munkin pitää ostaa tuo peli ku sitä nii kehutaa..
Jos ei aiemmat osat ole tuttuja ni voisin melkein sanoa että ei kannata ostaa.
En ole sarjan aikaisempia osia nähnytkään, mutta äsken kävin hakemassa MGS4:n ja reilun tunnin pelaamisen jälkeen voin kertoa, että (ehkä) paras peli ikinä!
En ainakaan alussa tuntenut olevani juonesta mitenkään pihalla. Kaikki väännetään suht hyvin rautalangasta, jotta tällanen säkissä kasvanutkin pääsee mukaan.
Mun pelaajahistorian aikana mikään peli ei ole ensivaikutelmallaan vakuuttanut yhtä vahvasti kuin tämä. Toivon vaan sormet ristissä että laatu kestää loppuun asti.
Läpi on, aikaa meni 18 tuntia...
Ihan mielenkiinnosta... milloin aloitit pelin pelaamisen
Hän on varmaan saanut mgs 4 jo eilen.Ihan mielenkiinnosta... milloin aloitit pelin pelaamisen
Itse en edes kehtaisi sanoa näin hyvää peliä juosseeni läpi vain siksi että pääsen foorumille hehkuttamaan asiaa. Mutta kai se joillekin tuo mielihyvää näemmä.
kukaan ei ole sanonu juosseen peliä läpi ton takia joten ei taas keksitä niitä omia
Ei sitä erikseen tarvikaan sanoa, jos julkaisupäivänä kerran sanoo pelanneensa pelin jo läpi. Tuskin tätä pahemmin eilistä ennen on kenelläkään vielä ollut ja 18h tähän hetkeen mennessä on mielestäni aika erikoista hosumista.
Noh, ei siitä sen enempää. Itse hain pelin aamulla kaupasta ja kokolailla siitä asi olen pelannut ja reilun neljän tunnin kohdalla pääsin läpi act1:n. Nyt pidän taukoa ja illalla voisi koittaa act2:sta.
Mulla meni 6 tuntii act 1:seen enkä todellakaan ymmärrä tollasta läpi juoksemista ,kun kyseessä ei kuitenkaan ole mikään suorituspeli vaan metal gear solid.Jos juoksee mgs:n läpi päivässä niin juonesta jää varmaan alle puolet päähän...
Monta actia siinä on?
Enää yksi yö että saan omani