Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Jos ei aiemmat osat ole tuttuja ni voisin melkein sanoa että ei kannata ostaa.

En ole sarjan aikaisempia osia nähnytkään, mutta äsken kävin hakemassa MGS4:n ja reilun tunnin pelaamisen jälkeen voin kertoa, että (ehkä) paras peli ikinä!

En ainakaan alussa tuntenut olevani juonesta mitenkään pihalla. Kaikki väännetään suht hyvin rautalangasta, jotta tällanen säkissä kasvanutkin pääsee mukaan.

Mun pelaajahistorian aikana mikään peli ei ole ensivaikutelmallaan vakuuttanut yhtä vahvasti kuin tämä. Toivon vaan sormet ristissä että laatu kestää loppuun asti.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

nyt peli on lapi ja on kylla uskomattoman hienosti saatu kaikki asiat laitettua kasaan


En ole sarjan aikaisempia osia nähnytkään, mutta äsken kävin hakemassa MGS4:n ja reilun tunnin pelaamisen jälkeen voin kertoa, että (ehkä) paras peli ikinä!

En ainakaan alussa tuntenut olevani juonesta mitenkään pihalla. Kaikki väännetään suht hyvin rautalangasta, jotta tällanen säkissä kasvanutkin pääsee mukaan.

Mun pelaajahistorian aikana mikään peli ei ole ensivaikutelmallaan vakuuttanut yhtä vahvasti kuin tämä. Toivon vaan sormet ristissä että laatu kestää loppuun asti.


noitten monien flashbackien aikana ei varmaan oikeen tieda vaan mista on kyse
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

En ole aiempia Metal Gear Solideja pelannut, mutta tämä kiinnostaa. Aluksi tämä kiinnosti vain hetkellisesti ja vain etäisesti. Nyt kun luin arvosteluja ja katsoin GameTrailersin videoarvostelun, ei voi muuta sanoa, kuin että pakko-ostos.

Tänään en kerennyt kaupungille, mutta huomenna ostamaan tämä MGS4. Samalla saan hommattua vihdoin sen HDMI-kaapelin, niin pääsee uudessa pelissä nauttimaan HD-resoluutioista (720p).
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Olihan se pakko hakea Konsolinetistä, vaikka mietin jänistäväni julkaisun.. hintakin raapaisi työttömälle opiskelijalle 62.

Huomasiko kukaan tuota ikärajamerkintää? Kannessa on K18 ja levyssä K15, omituista.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Levyssä oleva K15 on BBFC:n eli brittien ikäraja. Varmaankin samoja levyjä tyrkkäävät ympäri Eurooppaa.

Sixaxis-kontrolleista tuli testailtua vähän kaikkea, mutta enpä huomannut muuta toiminnallisuuta kuin sivuttaissuunnassa heilauttamalla
Octocamo resetoituu.
Toimii myös välivideoiden aikana.

Tuo 1.01-päivitys MGO:hon latautui n. minuutissa http-valinnalla, joten paketti ei ole kovinkaan iso.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Joo viitisen tuntia takana ja tässä hyvät ja huonot puolet.

Plussaa on järjetön määrä aseita, tavaroita ja kustomaatiota. Peli on ihan nätti ja ohjaus pelittää kuten pitääkin. Äänimaailma on helvetin kova ja räjähdykset sattuu oikeasti korviin jos on hyvät systeemit kotona. Musat rokkaa ja ipodilla on paljon vanhaa legenda musaa orkesteroituna!

Miinusta tulee jatkuvasta sodasta ja mäkin olen varmaan tappanut jo yli 100 vihollista mikä ei ole ihan niin hauskaa kuin luulisi. Tekoaly on yhtä pöljää kuin ennenkin ja räiskintä muistuttaa enemmän vanhoja Solideja kuin uusia 3rd person räiskintöjä. Nyt alkaa omalta osaltani pelkkä sniikkailu. Graffat ei tenkisesti mitään ihmeellistä, mutta kivalta kaikki näyttää.

No jospa se juoni kohta aukeaa niin pääsee paremmin sisälle tapahtumiin!
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Ihan mielenkiinnosta... milloin aloitit pelin pelaamisen:D
Hän on varmaan saanut mgs 4 jo eilen. :rolleyes:

PS. damn Miika_- ehti ensin :)

Rane^: milläs vaikeustasolla pelasit?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Itse en edes kehtaisi sanoa näin hyvää peliä juosseeni läpi vain siksi että pääsen foorumille hehkuttamaan asiaa. Mutta kai se joillekin tuo mielihyvää näemmä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

ihan kiva video missä laitetaan mgs sarjat oikeeseen järjestykseen

Metal Gear Retrospective Part Six

http://www.gametrailers.com/player/35094.html

Itse en edes kehtaisi sanoa näin hyvää peliä juosseeni läpi vain siksi että pääsen foorumille hehkuttamaan asiaa. Mutta kai se joillekin tuo mielihyvää näemmä.

kukaan ei ole sanonu juosseen peliä läpi ton takia joten ei taas keksitä niitä omia
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

kukaan ei ole sanonu juosseen peliä läpi ton takia joten ei taas keksitä niitä omia

Ei sitä erikseen tarvikaan sanoa, jos julkaisupäivänä kerran sanoo pelanneensa pelin jo läpi. Tuskin tätä pahemmin eilistä ennen on kenelläkään vielä ollut ja 18h tähän hetkeen mennessä on mielestäni aika erikoista hosumista.

Noh, ei siitä sen enempää. Itse hain pelin aamulla kaupasta ja kokolailla siitä asi olen pelannut ja reilun neljän tunnin kohdalla pääsin läpi act1:n. Nyt pidän taukoa ja illalla voisi koittaa act2:sta.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Ei sitä erikseen tarvikaan sanoa, jos julkaisupäivänä kerran sanoo pelanneensa pelin jo läpi. Tuskin tätä pahemmin eilistä ennen on kenelläkään vielä ollut ja 18h tähän hetkeen mennessä on mielestäni aika erikoista hosumista.

Noh, ei siitä sen enempää. Itse hain pelin aamulla kaupasta ja kokolailla siitä asi olen pelannut ja reilun neljän tunnin kohdalla pääsin läpi act1:n. Nyt pidän taukoa ja illalla voisi koittaa act2:sta.

Mulla meni 6 tuntii act 1:seen enkä todellakaan ymmärrä tollasta läpi juoksemista ,kun kyseessä ei kuitenkaan ole mikään suorituspeli vaan metal gear solid.Jos juoksee mgs:n läpi päivässä niin juonesta jää varmaan alle puolet päähän...
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Mulla meni 6 tuntii act 1:seen enkä todellakaan ymmärrä tollasta läpi juoksemista ,kun kyseessä ei kuitenkaan ole mikään suorituspeli vaan metal gear solid.Jos juoksee mgs:n läpi päivässä niin juonesta jää varmaan alle puolet päähän...

Monta actia siinä on?

Enää yksi yö että saan omani
 
Ylös Bottom