Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Äärettömän upea peli tulossa kuten aina ennenkin, jos ihminen ymmärrä tämän päälle niin ei tiedä mitään hyvää, toki amerikkalaistyyliset ihmiset jotka haluavat aivot narikkaan ammuskelua eivät voi tämän kaltaista ainutlaatuista pelisarjaa ymmärtää.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Ank_ka sanoi:
Äärettömän upea peli tulossa kuten aina ennenkin, jos ihminen ymmärrä tämän päälle niin ei tiedä mitään hyvää, toki amerikkalaistyyliset ihmiset jotka haluavat aivot narikkaan ammuskelua eivät voi tämän kaltaista ainutlaatuista pelisarjaa ymmärtää.
En nyt ihan noinkaan sanoisi. Toisilla ihmisillä on vain eri mielenkiinnon kohteet.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Saas nähdä. Tämmöiselle ovat saksalaisviranomaiset kuitenkin myöntäneet ikärajan:

Metal Gear Solid 4 Special (GC-Trailer)
Freigegeben ab 16 Jahren gemäß § 14 JuSchG​

GC=Games Convention, ei GameCube ;)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Kojima on sitten mennyt lupailemaan pelikuvaa Tokyo Game Show'n MGS4-traileriin. Tosin kamerakulmat ovat samalla tavalla tyyliteltyjä kuten MGS2:n ja MGS3:n trailereiden gameplay-kohtauksissa. Itse asiassa Kojima esittelee traileria tuoreimmassa Hidechan-radioshow'ssaan, ja miehen ympärillä olevien katsojien kommenttien perusteella hahmojen liikkeet ilmeisesti näyttävät uskottavilta. Kielikäännösten mukaan kuvaa luultiinkin ensin välivideoksi, kunnes Kojima kertoi kyseessä olevan gameplay-matskua :cool:

Noh, perjantainahan se selviää sitten, kun messut pärähtää käyntiin. Itse olen tapani mukaan ylihypettynyt Kojima-sensein aikaansaannoksista ja kumarran ennen nukkumaanmenoa kohti itää ;)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Guardian Viper sanoi:
Kojima on sitten mennyt lupailemaan pelikuvaa Tokyo Game Show'n MGS4-traileriin. Tosin kamerakulmat ovat samalla tavalla tyyliteltyjä kuten MGS2:n ja MGS3:n trailereiden gameplay-kohtauksissa. Itse asiassa Kojima esittelee traileria tuoreimmassa Hidechan-radioshow'ssaan, ja miehen ympärillä olevien katsojien kommenttien perusteella hahmojen liikkeet ilmeisesti näyttävät uskottavilta. Kielikäännösten mukaan kuvaa luultiinkin ensin välivideoksi, kunnes Kojima kertoi kyseessä olevan gameplay-matskua :cool:

Noh, perjantainahan se selviää sitten, kun messut pärähtää käyntiin. Itse olen tapani mukaan ylihypettynyt Kojima-sensein aikaansaannoksista ja kumarran ennen nukkumaanmenoa kohti itää ;)
Toisaalta MGS2 gameplaytäkin luultiin välivideoksi. Hieman surettaa tällainen äärimmäinen odotus ja hypetys..mikä peli maailmassa sellaisen voi lunastaa?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Jeh, ei enää kauan, kun pääsee uutta matskua ihmettelemään.:cool:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Näyttää mahtavalta! Ja pelisysteemi vaikuttaa helvetin mielenkiintoselta, näköjään muuttuu aika paljonkin.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Mitäköhän ihmettä ne tuolla muualla kohisee, että tämä ilmestyy vasta ensi vuoden lopussa?
Jos nyt on toukokuisen E3-videon nähnyt, niin luulisi sen "hienoisen" vihjailun jo selventäneen asian. Tai sitten joillekin taas vaan pitää vääntää asioita rautalangasta ja varmuudeksi piirtää paperille. :rolleyes:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Mitäköhän tämä tuolta tekstistä meinaa
"And the third aspect is that while MGS has always been a sneaking mission, FPS shooting is a trend and i really wanted to give players that freedom this time."

MGS3: Subsistencessakin pystyy pelaamaan jo 1st personissa kun on paikoillaan, mutta kun tekee tuollaisen erityismaininnan, pystyyköhän tuossa pelaamaan jo liikkuessaankin 1stissä :o
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Kuka tuo mies tuossa trailerin lopussa?? Onko se Snake? JA NUORENA????
 
Ylös Bottom