Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]
Minusta välinäytökset olivat mahtavia! en kyllästynyt kertaakaan muuta ko Big maman kohtauksessa.

Jeah, peli läpäisty. Hitto että nuo animaatiot syö miestä. 29 tuntia tuli mittariin, siitä varmasti 9 tuntia animaatioita. Hienojahan ne on, mutta pitääkö jokainen asia vääntää rautalangasta, ja selittää jokaisen hahmon taustat soluasteelle saakka! Kyllähän Kojima juonenkäänteitä keksii, mutta elokuvakerronnan perusteiden kanssa on vähän niin ja näin, sen verran on kohtauksissa ilmaa ja täysin turhaa jaarittelua.
Mutta juu, itse toiminta maistui monimutkaisista kontrolleista huolimatta. En silti ymmärrä, miksi peliä on ylistetty mediasta toiseen aivan jumalaiseksi, hyvää viihdettä, muttei läheskään täydellinen pelikokemus. Itse olen pitkälti samoilla linjoilla Pelit-lehden arvioijan kanssa.
Minusta välinäytökset olivat mahtavia! en kyllästynyt kertaakaan muuta ko Big maman kohtauksessa.

Ekalla kerralla reilut 30 tuntia tutkien ja opetellen kaikkea ja katsoen tarkasti välivideot. Toisella kerralla asteen kovempi vaikeustaso ja pyrin corpse camon saamiseen, 12 h. Nyt pelaan läpi kolmatta kertaa tähtäimessä SOLAR GUNin saaminen ja samalla harjoittelua jo big boss emblemiä varten. Huomaa ettei oo taidot vielä kunnossa mutta tahto on kova jatkaa yrittämistä
 Ekalla kerralla reilut 30 tuntia tutkien ja opetellen kaikkea ja katsoen tarkasti välivideot. Toisella kerralla asteen kovempi vaikeustaso ja pyrin corpse camon saamiseen, 12 h. Nyt pelaan läpi kolmatta kertaa tähtäimessä SOLAR GUNin saaminen ja samalla harjoittelua jo big boss emblemiä varten. Huomaa ettei oo taidot vielä kunnossa mutta tahto on kova jatkaa yrittämistä 

Dark Knightissa tuli heti ekana Batmanin äänestä mieleen Solid Snake.
 Dark Knightissa tuli heti ekana Batmanin äänestä mieleen Solid Snake.