Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Vastaus: Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Meinasin hankkia pelin, mutta en sitten hankkinut kaiken negatiivisen palautteen myötä mitä tuttavilta tuli tästä sanottua.

Eipä tuossa nyt pahemmin negatiivista ole kuin hinta. Se kun laskee tai käytettynä, niin todella loistava hankinta.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Eipä tuossa nyt pahemmin negatiivista ole kuin hinta. Se kun laskee tai käytettynä, niin todella loistava hankinta.

ITsellä tämä innoitti MGS3:n läpipeluun samalla uudestaan. Vaikka tuo MGS3 HD on paljon parannettu ja vapaan kameran ansiosta "helppo", on tuo kontrolliskeema @ MGS:GZ jotenkin vain tehnyt pelistä paljon mielenkiintoisemman ja tavallaan helpomman samalla.

Suurin ongelma, minkä tämä peli aiheutti on se, että MGS3:n kontrolliskeemasta tulee lähinnä mieleen "WTF were they thinking".

Hyvä peli, sisältää kuitenkin suht paljon pelattavaa noin lyhyeksi peliksi.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Phantom Painista ei ole näemmä vielä omaa ketjua, joten postaan tuoreen gameplay-videon tänne. Näyttääpä todella hyvältä:

[video]http://www.ign.com/videos/2014/06/26/metal-gear-solid-5-the-phantom-pain-gameplay-demo-e3-2014-1080p60[/video]
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Phantom Painista ei ole näemmä vielä omaa ketjua...
OT: Pitäisikö tämä ketju vaihtaa suorilta Phantom Painiksi? Teoriassa kyseessä on kuitenkin sama peli. Eikä kenenkään tarvitsisi taikoa uusia ketjuja foorumia tukkimaan.

EDIT: Hyvä homma, thänks!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid: Ground Zeroes

OT: Pitäisikö tämä ketju vaihtaa suorilta Phantom Painiksi? Teoriassa kyseessä on kuitenkin sama peli. Eikä kenenkään tarvitsisi taikoa uusia ketjuja foorumia tukkimaan.

Tehdään vaan uusi triidi, mä tekaisen. Käytännössä kuitenkin eri peli :)
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Ostin tämän kun halvennuksessa oli. Alkuperäinen hinta oli minusta liikaa tästä ja nyt kun tätä on pelaillut, niin olen edelleen samaa mieltä.



Noh, ei siitä sen enempää. Hieno tekelehän tämä on, mutta ei sammuta ollenkaan MGS-nälkää. Liian lyhyt tarina ja into ei riitä hakkaamaan samoja tehtäviä uudestaan ja uudestaan. Tulisi jo se Phantom Pain!!

Ps. Snaken ääni on pilalla. Enää ei tule samanlaisia fiiliksiä kuin ennen. :(
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Minä kyllä tykkäsin tästä kun alle 10 dollaria maksoin. Peli on kyllä laatua alusta loppuun mutta hinta on ollu alunperin liian kova. Jos tästä trophyt kaikki keräis niin kyllä tuota kestoa näinkin lyhyeen peliin saa aika hyvin. Aikaisemmin on tullut pelattua vaan ensimmäinen Metal gear solid ps1:llä läpi ja HD-collectionia kokeiltua mutta nappien takia jäänyt molemmilla kerroilla samantien kesken, ei semmosiin ratkaisuihin vaan enää tunnu tottuvan. Phantom pain olisi varmasti ostoon mennyt muutenkin mutta tämän ansiosta odotus tuntuu mukavasti pitemmälle. Tiedä vaikka omaan makuun kautta-aikojen paras peli tulossa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Latasin tämän plussana ja pelattuani ensimmäisen tehtävän poeka ja neiti ulos guantanaamiosta niin peli hyppää suoraan lopputeksteihin mahanleikkuuvideoiden jälkeen ja ei etene enää mihinkään vaan jää musta ruutu. Myös PS4 ilmoittaa että olen katsomassa videota jonka takia pelitallennus keskeytyy. Mikähän tässä nyt mättää? Kannattaisiko kerran poistaa koko peli ja asentaa uudelleen? Kiitos avusta!
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Ground Zeroes

guantanaamiosta lopputeksteihin ja ei etene enää mihinkään vaan jää musta ruutu.

Muistaakseni tuossa kohdassa tulee todella pitkä lataustauko(+1min?), anna pleikkarin latailla rauhassa ja jos ei sillä toimi niin poistoon ja uudelleen asennusta sitten.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Muistaakseni tuossa kohdassa tulee todella pitkä lataustauko(+1min?), anna pleikkarin latailla rauhassa ja jos ei sillä toimi niin poistoon ja uudelleen asennusta sitten.
Ompa jännää, pitää vielä sitten kerran kokeilla vaikka pari minuuttia taisin odotella jo siinäkin. Kiitti neuvosta!

Tuo pelin lataus oli kovolle jotain 4gt ja vähän epäilin että olen imuttanut vain jonkun demon jossa on yksi sessio pelistä mutta kun nykyään pelit latautuvat juuri noin että koko peli imuttuu sitten vasta pelattaessa niin empä tiedä..
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Ompa jännää, pitää vielä sitten kerran kokeilla vaikka pari minuuttia taisin odotella jo siinäkin. Kiitti neuvosta!

Tuo pelin lataus oli kovolle jotain 4gt ja vähän epäilin että olen imuttanut vain jonkun demon jossa on yksi sessio pelistä mutta kun nykyään pelit latautuvat juuri noin että koko peli imuttuu sitten vasta pelattaessa niin empä tiedä..
No siis.. -Eihän siinä ole kuin yksi kartta.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Älä viitti!!! Plussapelinä tämmönen juu juu. Tuota aloin 'pelätä' itsekkin. Tulee noi loput kai sitten Phantom kokopelissä pelattavaksi ko kö? No lyhyt oli tämä peli sitten, next please, ou, we dont offer anything else. Nice! Kai se kohta driveklubbiki tulee plussalle eiku no joo. Hauskaa jussia vaan sitten!
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Onhan tuossa useampi tehtävä mutta kaikki tapahtuu samassa kartassa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Ei tätä nyt ikinä ole "kokonaiseksi" peliksi väitettykään. Prologue lähinnä. Ja kyllä itse sain tämänkin kanssa useamman tunnin vierähtämään helposti.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Juu, nolottaa, taisin odottaa liikoja ja ns. kokopeliä kun ajattelin että tämä oli se the peli ps+ tarjonnassa tässä kuussa vaikka vaikea sitä on tarjota kun ei ole edes valmis vielä. Noh, ihan mukavaa menoahan tämä satunnaiselle MGS fanille oli kun itsekkin ensimmäisen osan pelasin PS1llä niin Snake on jättänyt lähtemättömän jäljen pelimuistiin myös minulla. Syksyllä sitten Phantom Pain jos hiiviskely sattuu maistumaan.

Ensi kertaa muuten PS4 piti kohtuullista meteliä pelattaessa, tuuletin huuteli välillä aika railakkaasti, mutta niinhän se toimii.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Tämä vedettiin sunnuntai-iltapäivän ratoksi reilu kahteen tuntiin. Meni hyvänä lämmittelynä ylihuomiselle julkaisulle.

Olisi pitänyt enemmän vain hiippailla, tuo ihan oman jännityksensä vältellä hälytyksiä. Nyt kunniakkaan alun jälkeen sorruttiin lopulta ramboiluun. Tästä viisastuneena kohti MGS V:tä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Tämä vedettiin sunnuntai-iltapäivän ratoksi reilu kahteen tuntiin. Meni hyvänä lämmittelynä ylihuomiselle julkaisulle.

Olisi pitänyt enemmän vain hiippailla, tuo ihan oman jännityksensä vältellä hälytyksiä. Nyt kunniakkaan alun jälkeen sorruttiin lopulta ramboiluun. Tästä viisastuneena kohti MGS V:tä.

Mulla kävi sama, eka pelikerta meni ihan lööperiksi ja sekoiluksi kun kontrollit ei ollut hallussa ja vetelin rambona menee kunnes kyllästyin ja aloitin koko homman alusta vähän harjaantuneena. Sit alkoikin sujua pienen treenin jälkeen.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Aukeeko noi vikat tehtävät kun on kaikki vedetty hardilla vai pitääkö tehdä kaikki tehtävät viellä jollain tietyllä arvosanalla?

Kaksi tehtävää taitaa olla viellä itellä lukittuna.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Mulla kävi sama, eka pelikerta meni ihan lööperiksi ja sekoiluksi kun kontrollit ei ollut hallussa ja vetelin rambona menee kunnes kyllästyin ja aloitin koko homman alusta vähän harjaantuneena. Sit alkoikin sujua pienen treenin jälkeen.

Tässä oppii napit sentään suht nopeasti tosin on ne sen verran monimutkaiset että harva välttyy sekoilulta alussa. HD collection on jääny jo kahdesti alkuunsa vanhojen nappien takia.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Aukeeko noi vikat tehtävät kun on kaikki vedetty hardilla vai pitääkö tehdä kaikki tehtävät viellä jollain tietyllä arvosanalla?

Kaksi tehtävää taitaa olla viellä itellä lukittuna.

Kaikki XOF lätkät kun kerää ni aukee.
 
Ylös Bottom