Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid: Master Collection

Piti palata ketjuun itkemään kun vieläkään ei olla saatu 4K päivitystä. Hankintalistalla tämä on mutta vasta päivityksen saatuaan. Ja pitäähän näiden pyöriä 60fps vähintään. En muista oliko kaikkien kohdalla näin. Mä en millään pysty diggaa Konamin tavasta tuoda nää klassikot ulos. Itseasiassa en ihmettelisi jos päivitystä ei saataisi ikinä. Modaajat toi pelit 4K/60 tilaan tyyliin viikko julkaisun jälkeen, ei tuo voi olla mitenkään vaikea urakka. Pelit olisi alunperinkin pitänyt tuoda uudessa loistossa ulos, tämä jos joku sarja olisi sen ansainnut
 
Piti palata ketjuun itkemään kun vieläkään ei olla saatu 4K päivitystä. Hankintalistalla tämä on mutta vasta päivityksen saatuaan. Ja pitäähän näiden pyöriä 60fps vähintään. En muista oliko kaikkien kohdalla näin. Mä en millään pysty diggaa Konamin tavasta tuoda nää klassikot ulos. Itseasiassa en ihmettelisi jos päivitystä ei saataisi ikinä. Modaajat toi pelit 4K/60 tilaan tyyliin viikko julkaisun jälkeen, ei tuo voi olla mitenkään vaikea urakka. Pelit olisi alunperinkin pitänyt tuoda uudessa loistossa ulos, tämä jos joku sarja olisi sen ansainnut
Itsekkin vähän niinkuin odottelen sitä päivitystä. Sitä ennen en koske näihin.

On siis ollut pitkän aikaa tavoitteena tutustua tähän sarjaan ja tarkoituksena olisi aloittaa tästä.
 
Konamilta kysyttiin suoraan MGS 4 tuomisesta nykylaitteille, Konamin vastaus "Ensimmäinen kokoelma oli nimeltään Vol 1 joten voitte päätellä siitä"

"We definitely are aware of this situation with MGS4. Unfortunately we can't really say too much at the moment with Vol. 1 containing MGS 1-3 dot dot dot… you can probably connect the dots!"

 
Piti palata ketjuun itkemään kun vieläkään ei olla saatu 4K päivitystä. Hankintalistalla tämä on mutta vasta päivityksen saatuaan. Ja pitäähän näiden pyöriä 60fps vähintään. En muista oliko kaikkien kohdalla näin. Mä en millään pysty diggaa Konamin tavasta tuoda nää klassikot ulos. Itseasiassa en ihmettelisi jos päivitystä ei saataisi ikinä. Modaajat toi pelit 4K/60 tilaan tyyliin viikko julkaisun jälkeen, ei tuo voi olla mitenkään vaikea urakka. Pelit olisi alunperinkin pitänyt tuoda uudessa loistossa ulos, tämä jos joku sarja olisi sen ansainnut
Onko tämän päivityksen tippumisesta mitään tietoa vieläkään? Onkohan edes tulossa
 
Ylös Bottom