Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid: Master Collection

Mites on kolahtanut tämä ensikertalaiselle?
Aika kivasti. Viimeinen Act menossa. Kaikessa erikoisuudessaan tämä on yllättävän viihdyttävä, vaikka rytmitys jonkin verran kärsii aivan järkky pitkistä välivideoista. Välillä on ollut tilanteita että olen aloittanut illalla pelaamaan, katsonut puolisen tuntia välinäytöstä ja lähtenyt nukkumaan. :D

Mutta samaan aikaan on tämä verrattain eeppinen ja muutama pomotaistelu todella onnistunut. Näkee kyllä, että on ollut kunnianhimoinen peli Xbox360/PS3 aikakauden tekeleeksi. Niin ja nyt pyörii uusilla laitteilla kivan sulavasti korkealla resoluutiolla.

MGS4 nuo pitkät välivideot tekee sen, että esim. aamulla ei kannattanut peliä edes harkita pelattavaksi jos pitää lähteä vaikka töihin tai muuhun. Sillon 2009 kun pelin pelasi ps3 niin olin 9. luokalla. Siinä oli muutamana aamuna tuskanhiki päällä kun tätä pelasi ja kello käy, pitäs jo mennä kohti koulua mutta Snake tai apina vaan vetää tupakkia rauhassa :D

MGS4 nuo pitkät välivideot tekee sen, että esim. aamulla ei kannattanut peliä edes harkita pelattavaksi jos pitää lähteä vaikka töihin tai muuhun.
Xboxilla onneksi on Quick Resume. Se on noussut tämän pelin kanssa arvoon arvaamattomaan. Minulla on ollut MGS 4 käytännössä koko ajan päällä siitä lähtien, kun pelin aloitin. Näin pikkulapsiarjessa välillä vaan on joutunut lopettamaan ihan kesken välivideon. Tai juurikin jos aamulla ennen töitä on halunnut hetken pelata. Sitten vaan myöhemmin jatkanut samasta kohtaa, eikä ole kuitenkaan haitannut muiden pelien pelaamista.

Ylös Bottom