Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid: The Twin Snakes

Minä olen rakastunut tähän peliin, tosin se on täysin platonista. Pitkästä aikaa peli jota jaksaa pelata.

Miten niitä Dog Tageja saa?
 
Mielestämni peli on mahtava! Mutta liian lyhyt... :(
Pelissä oli todella hieno grafiikka ja hyvät äänet.
 
Eilen aloittelin uuden pelin ja kyllähän se tuli melkein kakkoslevyn alkuun heti pelailtua. Poiketen pelaajien yleislinjasta ajattelin tällä kertaa olla skippaamatta välianimaatioita ja CODEC-keskusteluita.

- Esa
 
Peli on tullut hakattua läpi 8 tai 9 kertaa läpi. Kolme kertaa olen nauttinut kaikki välivideot (joka kerta kaikki Ninja-videot, on ne vain niin upeat) ja Codec-keskustelut... vielä pitää keretä kaikki Dog Tagit, tosin Very Easyllä, Easyllä, Normalilla ja Hardilla olen jo kaikki kerännyt. Täytyy sanoa että hauskaa on leikkiä Stealthillä ja Bandanalla.
Kerran pelasin Extremellä läpi ilman "huijaus" tavaroita ja hauskaa oli, haastetta oli tarpeeksi.
Kukas on jo haamuja "kerännyt"? Noin 10 kpl olen vasta itse löytänyt.
 
Jep. Kyllä ne taistelut on tosi upeita. Ne codecit tosin on ärsyttävän pitkiä välillä. Huomaa jo ajattelevansa jotain muita juttuja kesken pelin.

Tänään tuli pitkän taun jälkeen vedettyä peli loppuun. Nyt on ehkä pakko aloittaa uudelleen alusta. On tää vaan älyttömän paljon parempi kuin MGS2!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan laatikko
Mistäs muuten ne nimet niissä Dog Tageissä on peräisin?

Niillähän oli Konamin sivuilla käsittääkseni jälleen sellainen "kilpailu", missä yhteystietonsa antamalla sai mahdollisuuden saada oman nimensä mukaan.

- Esa
 
Vastaus: Metal Gear Solid: The Twin Snakes

Englannin Amazonista saa TS:n postikuluineen reiluun neljäänkymppiin, sieltä tilasin omanikin äsken. Toinen halpa vaihtoehto on sitten NTSC-peli + Freeloader. Esim. DVDboxoffice myy Twin Snakesia hintaan 28.11 euroa...

Itselläni ei vielä Freeloaderia ole, mutta taitaa olla ehdoton ostos jatkoa ajatellen jos noin suurista säästöistä on kyse.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: The Twin Snakes

Pelasin tässä aikani kuluksi itselleni Big Boss -koodinimen. En varmaan enää ikinä pelaa muuta kuin extremellä, sen verran hauskaa oli.

Ilman stealthia ja ilman bandanaa - luonnollisesti. Ei continueita, ei rationeita, ei ainuttakaan tappoa, eikä muuta kuin ne 8 pakollista alertia. Aikaa saa kulua korkeintaan kolme tuntia, mutta tuo menee helposti alle kahden tunnin kun tietää mitä tekee.

Ei mikään ihmeellinen saavutus, kunhan postailen kun tuli vanhat hyvät ajat mieleen. Alkuperäinen MGS oli vaikeampi kuin Twin Snakes, mutta nyt extreme-vaikeusasteella pääsin pitkästä aikaa samoihin fiiliksiin.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: The Twin Snakes

En, mutta tiesin että tämän pääsee paljon nopeammin läpi kuin alkuperäisen. Konamin sivuilla siellä tilastoissa oli jollain aika 1h 6min ja risat. :) First person view ja nukutusaseet helpottavat menoa kummasti...

En jaksa katsoa tuota videota, mutta paljon mahdollista että sekin on pätkittyä kamaa eikä yhteen menoon pelattu. Sama juttu kuin sen japanilaisen Super Mario Bros 3 -videon kanssa. Tai sitten ei. Joka tapauksessa tämän pääsee aika haipakkaa alusta loppuun.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: The Twin Snakes

Kannattaako peliä hankkia jos on mennyt pelin läpi pleikka ykkösellä...
onko pelissä mitää uutta muuta ku grafiikka?
 
Vastaus: Metal Gear Solid: The Twin Snakes

redwolf sanoi:
Kannattaako peliä hankkia jos on mennyt pelin läpi pleikka ykkösellä...
onko pelissä mitää uutta muuta ku grafiikka?

Kieltämättä peli ei tarjoa erityisemmin uutta, uudistukset ovat pitkälti juuri grafiikkassa sekä Metal Gear Solid 2:n pelimekaniikkassa. Omasta mielestäni Twin Snakes on ehdottomasti ainakin testaamisen arvoinen, jos sarjan peleistä vähääkään pitää :) Mutta minähän olenkin fanipoika :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid: The Twin Snakes

Ei helvetti repesin kun Psycho Mantis pamautti: "You have been playing Super Mario Sunshine, haven't you" :D Vähän pilas kyllä tunnelman, mutta hyvä läppä.

Ja joo vähän jälkijunassa pelailen ko. peliä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: The Twin Snakes

Ei helvetti repesin kun Psycho Mantis pamautti: "You have been playing Super Mario Sunshine, haven't you" :D Vähän pilas kyllä tunnelman, mutta hyvä läppä.

Ja joo vähän jälkijunassa pelailen ko. peliä.

Jeh miulle tuli Eternal Darkness. :cool: "I see you like Silicon Knights games." :D
 
Ylös Bottom