Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metallica Olympiastadionilla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WeePee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

WeePee

Member
Heavyrockin jättiläinen saapuu Suomeen 28.5 !!

Ketkä aikovat mennä kyseiseen konserttiin?

Itse en pysty mennä lippuja aamutuimaan jonottamaan vaan kaveri hakee (ainakin yrittää parhaansa) liput. Ruotsin konsertti oli myyty jo loppuun 2 tunnissa.

Lämppäribändi eli Slipknot ei vaan nappaa yhtään.

Mulla vaan on armeija tuolloin, pitää toivoa jos olis lomat sillon. Ei vaan haluis missata tätä tilaisuutta. Prkl
:mad:
 
Slipknotille iso :center:. Aamulla lähetään kuitenkin lippuja jonottamaan ja kentälle pyritään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WeePee
Mulla vaan on armeija tuolloin, pitää toivoa jos olis lomat sillon. Ei vaan haluis missata tätä tilaisuutta. Prkl
Oi voi, taitaa olla WeePeellä punden paikka. Minäköhän viikonpäivänä tuo keikka järjestetään?
 
Kieltämättä metallica on loistava bändi ja varsinkin justiceen asti teki hyvää metallia, mutta kyllähän bändi on viimeiset kymmenen vuotta tehnyt sellaista paskaa että oksat pois. Poisluettakoon garage inc mutta sehän onkin covermatskua.
 
Olisihan se ihan mukava lähteä katsomaan Slipknottia toisen kerran varsinkin kun niiden uus levy tulee huhtikuussa! Mutta tuskin saan lippua sinne, ja ne tulee toivottavasti myös omalle keikalle Suomeen aikasemmin.

Ja mitä metallicaan tuleen, niin tää uusin "levy" on niin paskaa että pojat voisivat lopettaa jo! Ei sellasta kattilan hakkausta jaksa kukaan kuunnella, mutta tää vanhempi matsku on paaljon parempaa.

Kannatttaa tilata ne liput netistä niin saa ainakin..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Kannatttaa tilata ne liput netistä niin saa ainakin..

Niinkö? Tukossahan nekin on.
Itse taistelin kaks tuntia puhelin kourassa ja sain lopulta lipun. Harmi, että en kentälle pääse, mutta yksi istumapaikka ihan lavan vierestä löytyi.
 
Kyllä syö miestä. Olin Lippupalvelun luukulla 8.45 ja silti myytiin kentän liput ennen vuoroani. Lahdessa oli kyllä niin huonosti hoidettu tuo lipunmyynti, että ei mitään rajaa. Jäi sitten tiketti hankkimatta aikakin suoraan LP:sta.

btw. Jos jollain on ylimääräinen lippu kentälle, niin olen kiinnostunut ostamaan. Saa laittaa privaan.
 
Olin katsomassa Oulunkylässä -93 ja jäähallissa -96, mutta nyt jää väliin, kun ei uusin levy nappaa yhtään. Jäähallin keikalla eivät onneksi soittaneet surkealta Loadilta kuin pari-kolme biisiä.
 
Jees, kentälle tuli sitten lippu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Ei sellasta kattilan hakkausta jaksa kukaan kuunnella, mutta tää vanhempi matsku on paaljon parempaa.

Onneksi rummut ovat livenä normaalissa vireessä.


Kannatttaa tilata ne liput netistä niin saa ainakin..

No ei todellakaan. Lippupalvelun serveri jumittuu ihan heti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veloxneb
Olin katsomassa Oulunkylässä -93 ja jäähallissa -96, mutta nyt jää väliin, kun ei uusin levy nappaa yhtään. Jäähallin keikalla eivät onneksi soittaneet surkealta Loadilta kuin pari-kolme biisiä.

Eipä tuolta uudelta levyltäkään nähtävästi soiteta kuin pari-kolme biisiä ja Loadeilta tasan nolla.
 
Jesh. kentälle tuli lippu saatua. Nyt vaan pitää toivoa, rukoilla ja luottaa onneen, että olisi armeijasta vapaalla tollon. Muuten saavat sotilaspoliisit hakea konsertin jälkeen karkulaisen takaisin... ;)


Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Oi voi, taitaa olla WeePeellä punden paikka.

Btw. Mikä on "punde" ?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Eipä tuolta uudelta levyltäkään nähtävästi soiteta kuin pari-kolme biisiä ja Loadeilta tasan nolla.

Tuo pitää varmasti paikkansa, ja kyllähän Metallicalla on livenä niin helvetin hyvä meininki, ettei siinä pari huonompaa biisiä menoa haittaisi. Suurin syy lähtemättömyyteeni on se, että eräs "luotto"kaverini päättikin olla lähtemättä, eikä ole siten jakamassa bensakuluja täältä Jyväskylästä. Surkea tekosyy, myönnetään :o
 
Kenttä kutsuu Toukokussa.
Jonotettua tuli, koska puhelimitsi tai netin kautta on turha kuvitella saavaansa (kunnon) lippuja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Olisihan se ihan mukava lähteä katsomaan Slipknottia toisen kerran varsinkin kun niiden uus levy tulee huhtikuussa! Mutta tuskin saan lippua sinne, ja ne tulee toivottavasti myös omalle keikalle Suomeen aikasemmin.

Ja mitä metallicaan tuleen, niin tää uusin "levy" on niin paskaa että pojat voisivat lopettaa jo! Ei sellasta kattilan hakkausta jaksa kukaan kuunnella, mutta tää vanhempi matsku on paaljon parempaa.

Kannatttaa tilata ne liput netistä niin saa ainakin..

Ja mitä nyt slipknottiin tulee, niin se se on sen verran paska"orkesteri" että voisivat ampua kaikki itsensä.:mad: :mad:
 
Ylös Bottom