Kyllä.Saako siis käytännössä saman paketin jos ostaa Storesta tuon PS4:n Gold Editioninin, kuin että ostaisi juuri julkaistun Compelete Editionin PS5:lle?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä.Saako siis käytännössä saman paketin jos ostaa Storesta tuon PS4:n Gold Editioninin, kuin että ostaisi juuri julkaistun Compelete Editionin PS5:lle?
Tuon takia minä jätin nyt toistaseks kesken, kattellaan sit uusiks jos joskus korjailevat tota.Onko tuota senssiä mitenkään mahdollista saada nopeemmaksi? Asetuksista laitettu kaikki maksimiin ja ukon liikuttaminen on naurettavan hidasta ja pelkkä 360 käännös kestää joku 6-7s. Peli on ihan pelikelvoton tällä hetkellä.
Tänään kun pelasin tätä useampia tunteja XSX-versiolla, niin kyllä nämä joidenkin kommentit todella yllättävät. En törmännyt minkäänlaisiin kuvailemiinne ongelmiin. En input-lagiin, enkä mihinkään ihmeellisyyksiin siinä miten viholliset huomasivat minut. Ihan järkevästi ja loogisesti menivät tilanteet, joissa huomasivat. Kun etenin sniikkaamalla ja pimeässä, niin eivät huomanneet ollenkaan.Tuon takia minä jätin nyt toistaseks kesken, kattellaan sit uusiks jos joskus korjailevat tota.
Alko kans vähä syömää ku päiväsaikaan vihut spottaa sut jostain kilometrin pääst ja yöaikaan eivät näe vaikka miltee törmäät niihin. Ihmettelin ku alko taistelumusa soimaa ja lensi hilloa ruudulle, sitte huomasin et joku pikselin kokonen äijä ampuu mua jonkun talon nurkalla.
Ei ole kyllä input-lagia ps5 versiossa, hyvin rullaa ja vastaa komentoihin. n.10 tuntia Ps5 versiota alla itellä.Voiko nyt olla sitten siitä kyse, että PS5-versiossa on jotain inhottavaa input-lagia? Nimittäin XSX-versiossa en todellakaan ole sellaiseen törmännyt.
Tänään kun pelasin tätä useampia tunteja XSX-versiolla, niin kyllä nämä joidenkin kommentit todella yllättävät. En törmännyt minkäänlaisiin kuvailemiinne ongelmiin. En input-lagiin, enkä mihinkään ihmeellisyyksiin siinä miten viholliset huomasivat minut. Ihan järkevästi ja loogisesti menivät tilanteet, joissa huomasivat. Kun etenin sniikkaamalla ja pimeässä, niin eivät huomanneet ollenkaan.
Siis mikä juttu tuo valitus kauheasta input-lagista tosiaan on? Minulla peli pyörii sulavasti 60 fps ja ohjaus tottelee komentoja ilman viiveitä. Toki hahmo liikkuu sinänsä hieman kankeammin, kuin joissain hektisissä sotapeleissä, mutta hahmo kuitenkin reagoi ohjausliikkeisiin aivan kuin kuuluukin. Hieman hahmon liikkuminen muistuttaa mielestäni viimeisintä Resident Eviliä, vaikkakin toimii mielestäni jonkin verran sulavammin ja näppärämmin.
Voiko nyt olla sitten siitä kyse, että PS5-versiossa on jotain inhottavaa input-lagia? Nimittäin XSX-versiossa en todellakaan ole sellaiseen törmännyt.
Ei ole kyllä input-lagia ps5 versiossa, hyvin rullaa ja vastaa komentoihin. n.10 tuntia Ps5 versiota alla itellä.
Tuon dialogin sekavuuden ja aika heikon tason yleisestikin allekirjoitan kyllä itsekin ehdottomasti. Vastaavasti ohjauksen kankeus tosiaan lienee makuasia. Olen kuitenkin itse kokenut pelin aikalailla selviytymistaistelupeliksi, jossa ei ole tarkoituskaan antautua sellaiseen ”all guns blazing”-tyyppiseen taisteluun, koska sellaisessa on itsenikin noilla jäykähköillä kontrolleilla vaikea monessa kohdassa pärjätä. Olen siis pyrkinyt sniikkausta ja pimeyttä hyödyntämään sekä myös maastoa ja snipukivääriä surutta aina, kun vain suinkin mahdollista. Itsellänikin on tupannut käymään huonosti noiden kissamaisten otusten kanssa, mikäli en ole niitä esim. jonkun auton raadon päältä päässyt turvasta räiskimään.En kyllä tiedä mistä toi inputlag juttu on tullut ja miksi siitä puhutaan, itellä on enemmänkin kontrollien senssien kanssa ongelmia.
Graafisesti yms niin pelissä ei ole vikaa minullakaan. Eli on varmaan enemmänkin sitte omista preferensseistä kiinni, Artyom esim. kääntyy ja liikkuu omaan makuun hitaasti (tekee tähtäämisestä turhan vaikeaa), olen jatkuvasti jumissa jossain oksanpätkässä tai tiilen murikassa ja pariin otteeseen olen joutunut lataamaan talletuksen koska en pääse irti.
Dialogin kaaottisuus paikoitellen häiritsee, esim. junassa kaikki puhuu päällekkäin ja välillä dialogi ei oikein selkeästi kerro mitä tehdä jne.
Mutta juu, makuasioita kaiketi ja pikku juttuja monille. Itte vaan semmonen pelaaja että sitte kun tarpeeksi moni asia häiritsee niin hyvätkin pelit jää kesken, esim FF7R ja Uncharted 4. Varmaan muuten ihan hyvä peli tämä Metro mutta ei osunu mun pelimakuun.
Mulla on tuollainen 55” Philips, jonka mallinumeroa en tähän hätään muista. Muutaman vuoden vanha ja ihan kelpo telkkari ollut pelikäytössäkin. Ja itselläni ei siis ole minkäänlaisia input-lag kokemuksia Metro Exoduksessa tai muissakaan peleissä ollut.Milläs telkkarilla sitten olette kokeilleet???
Itsellä 65" cx ja series x versio pelistä niin näyttää ja pelaa kyllä mahtavasti.
Samsung q70t eikä ole ollut input lagin kanssa valittamistaMilläs telkkarilla sitten olette kokeilleet???
Itsellä 65" cx ja series x versio pelistä niin näyttää ja pelaa kyllä mahtavasti.
Tänään kun pelasin tätä useampia tunteja XSX-versiolla, niin kyllä nämä joidenkin kommentit todella yllättävät. En törmännyt minkäänlaisiin kuvailemiinne ongelmiin. En input-lagiin, enkä mihinkään ihmeellisyyksiin siinä miten viholliset huomasivat minut. Ihan järkevästi ja loogisesti menivät tilanteet, joissa huomasivat. Kun etenin sniikkaamalla ja pimeässä, niin eivät huomanneet ollenkaan.
Siis mikä juttu tuo valitus kauheasta input-lagista tosiaan on? Minulla peli pyörii sulavasti 60 fps ja ohjaus tottelee komentoja ilman viiveitä. Toki hahmo liikkuu sinänsä hieman kankeammin, kuin joissain hektisissä sotapeleissä, mutta hahmo kuitenkin reagoi ohjausliikkeisiin aivan kuin kuuluukin. Hieman hahmon liikkuminen muistuttaa mielestäni viimeisintä Resident Eviliä, vaikkakin toimii mielestäni jonkin verran sulavammin ja näppärämmin.
Voiko nyt olla sitten siitä kyse, että PS5-versiossa on jotain inhottavaa input-lagia? Nimittäin XSX-versiossa en todellakaan ole sellaiseen törmä
Mistä input lagista? Kyse on ollut hitaasta senssistä joka tekee pelistä pelikelvottoman. Vaikka peli on muuten hidastempoinen, niin ei se tarkoita sitä että hahmon pitää liikkua kun kaulaa myöten betonissa.Tänään kun pelasin tätä useampia tunteja XSX-versiolla, niin kyllä nämä joidenkin kommentit todella yllättävät. En törmännyt minkäänlaisiin kuvailemiinne ongelmiin. En input-lagiin, enkä mihinkään ihmeellisyyksiin siinä miten viholliset huomasivat minut. Ihan järkevästi ja loogisesti menivät tilanteet, joissa huomasivat. Kun etenin sniikkaamalla ja pimeässä, niin eivät huomanneet ollenkaan.
Voiko nyt olla sitten siitä kyse, että PS5-versiossa on jotain inhottavaa input-lagia? Nimittäin XSX-versiossa en todellakaan ole sellaiseen törmännyt.
Tai sitten koen vain pelien ominaisuudet eri tavalla kuin jotkut muut? Ja nyt sinä tunnut ottavan aika henkilökohtaisesti sen, että koen tämän pelin osalta ohjauksen toisella tavalla kuin sinä.Mistä input lagista? Kyse on ollut hitaasta senssistä joka tekee pelistä pelikelvottoman. Vaikka peli on muuten hidastempoinen, niin ei se tarkoita sitä että hahmon pitää liikkua kun kaulaa myöten betonissa.
Mutta sinun viestejä kun on lukenut näissä eri ketjuissa, niin et pysty tunnustaan pelien ongelmia vaan aina puolustelet niitä ja sanot että niitä ei ole. Tunnut ottavan nämä asiat välillä liian hlö kohtaisesti, vaikka kyse on vaan tietokonepelistä eikä mistään muusta.