Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Paranihan se kyllä sen alun jälkeen mutta siihen ei paljoa tarvittu. Alkuhan oli aikamoista putkeloa. Ensimmäinen avoin paikka oli virkistävä kokemus kuten arvelinkin mutta vähän on jo fiilikset, että voisi vaihtaa maisemia. Turhan tylsät ja harmaat (vaikka onkin looginen syy olemassa) eikä mitään kauhean ihmeellistä lopulta löydy vaikka tutkii joka nurkan. Toisaalta en edes osaa sanoa mitä sieltä sitten pitäisi löytyä.Kyllä se jatkossa paranee mielestäni huomattavasti. Pelihän on imenyt Stalkereista hirveen määrän vaikutteita ja tuntuukin Metrolta välillä ja toisinaan enemmän Stalkerilta. Se on vaan kehu, Stalkerit ovat minun kirjoissani ikiklassikoita, varsinkin modattuna. Kun lähdin jotain tehtävää suorittamaan niin joku omista huusi ihan Stalkerin lailla "Good hunting" -tuli viittauksesta viimeistään hymy huulille. On totta et ohjaus on raskasta mut siihen myös tottuu. Ampuminen itsessään on palkitsevaa hommaa ja vihollisten tekoäly on hyvällä tolalla niinkuin vanhemmissakin Metroissa oli. Bugeja oli vähän ilmoilla ja mullakin sammu pari kertaa kokonaan. Muuten toimii komeasti ja pidän siitä että ekan ison alueen jälkeen missä menee jo tunteja, niin tulee ennen seuraavaa isoa aluetta sellanen pitkän olonen putkiräiskintätehtävä. Se oli hyvää vaihtelua. Kolmas iso alue on komeinta tähän saakka ja sen alussa olen. Eri paikoissa myös on eri möröt. Se on mielestäni hyvä homma. Kyllä Metro Exodus on mielestäni erinomainen yksinpeli fps. mä annan lisäpisteitä kyllä jo miljööstä aika paljon. kiinnostavaa.
PClle ainakin tullu patchi, suorituskyky ilmeisesti noussu jengillä ja DLSS blurrisuus on korjattu, toivottavasti HDR on myös korjattu kun DLSS on päällä. Patch noteja en ole löytänyt.
Itsellä tehnyt X:llä tuon yhden kerran, eli kuva jäätyi paikalleen ja dashboardin kautta peli uudestaan käyntiin.. Pelattuna noin 6h..Toivottavasti jäi ainoaksi kerraksi..Kellään muulla ongelmia pelin jatkuvan kaatuilemisen kanssa? One X:llä pelaan ja peli jämähtää tasaisesti 15-20 minuutin pelaamisen jälkeen. Kuva siis jäätyy ja äänet katoavat. Eipä muuta kuin dashboardiin ja pelin uudelleenkäynnistys, joka ottaa aika runsaasti aikaa...
Muut pelit toimivat normaalisti, eli tuskin laitteessa ongelmaa.
Kertositko @HideoMiyamoto miten tuosta kohtauksesta nimeltä Enemi Raid pääsee eteenpäin.En saa tuossa enemy raidissa Milleri puhetta alkamaan ja jatkamaan seikkailua. Kaikki vihut on tapettu noin 15 kertaan.
Pelasin kyseisen osion siihen asti kun se mutantti karhu palaa takaisin ja sen jälkeen palataan sillä vaijerilla takaisin Auroralle se tyypin kanssa, sitten katsoin saman kohdan youtubesta niin se välivideo oli erilainen Miten voi olla? Mulla Auroralta päin ammuttiin Olgaa ja kumppaneita kohti mutta youtuben videolla kaikki on sovussa eikä kukaan ammu... Vaikuttaako tähän vaikeusaste vai miten se muuttuu näin?