Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Fusion, Zelda GBA ja Super Monkey Ball GBA!!!

Metroid! Metroid! Metroid! :D

Jos Metroid Prime Cubella osottautuisi jostain syystä pettymykseksi (tosin upealta sekin näyttää!), niin Fusion ainakin hoitaa pisteet Nintedon pussiin. Sanokaa minun sanoneen :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Metroid! Metroid! Metroid! :D

Jos Metroid Prime Cubella osottautuisi jostain syystä pettymykseksi (tosin upealta sekin näyttää!), niin Fusion ainakin hoitaa pisteet Nintedon pussiin. Sanokaa minun sanoneen :D

IGN arvosteli pelin ja Fusion keräsi pisteet 9.5! Jenkeissä julkaistaan 18.11. mutta eikös mekin saada tämä vielä ennen joulua, vai muistanko väärin?

Takuuvarmasti vuoden parhaita pelejä, 9.5 eli eivät varmasti ole hutiloineet tuota peliä- en tosin epäillyt hetkeäkään... muistaakseni Super Metroidin tehneet miehet olivat alusta lähtien Fusionin teossa (?).
 
Eikös Metroid Fusion ole se varsinainen jatko-osa Metroid-saagaan toisin kuin Metroid Prime? Niin tai näin, MF:n pitäisi ilmestyä aivan samoina päivinä kuin Yhdysvalloissa. Ja kun GBA-peliin ehtii kyllästyä, pääsee jo odottamaan sarjan ensiesiintymistä GameCubella. Pakko-ostoksia molemmat ja vielä linkkikaapeli konsoleiden väliin. Nintendo taitaa rahastuksen, mutta en valita. :)
 
Joo, jatkuu siitä mihin Super Metroid jäi. Prime taitaa tosiaan olla ihan oma lukunsa, mutta totta puhut: pakko-ostoksia molemmat. Kun on päässyt Fusionin läpi, niin linkkikaapelilla saa NES:n Metroidin auki Primeen- linkkikaapeli puuttuu multakin. Rahathan tuossa touhussa menee, mutta en valita minäkään :).
 
Noh... Metroidin tapaiset hyppely-ammuskelut eivät oikeastaan kiinnosta (vaikka kaikki sanoisivat sen sisältävän mitä tahansa, mikä tuhoaa hyppely-ammuskelugendreeni sijoittelut), mutta milloin se Zelda tulee?

Niin... ja nuo kuvat eivät toimi.
 
Zelda täytyy meidän jokaisen käydä ostamassa muistaakseni heti ensi vuoden alussa.... tammi-helmikuu? Edit: olin unohtaa uuden ja upean GBAfin:n, siellä julkaisu on tammikuu.

Jenkeissä julkaisu on mun mielestä aivan näinä päivinä.
 
Jees, Metroidia en ole kerinnyt vielä paljoa pelailemaan, mutta näyttää aika hyvältä. Pelattavuus on ehkäpä vielä hitusen parempi kuin SNES:in Super Metroidissa ja hahmojen animaatiot ovat kyllä todella hienoja. Koneesta ainakin otetaan tehot kunnolla irti.

Zeldaa kokeilin nopeasti, näyttää lähes 100% kopiolta alkuperäisestä, mutta mukanahan seuraa Four Swords -moninpeli, josta en tosin tiedä yhtään mitään, kun ei ole tutuilla GBA:ta. :p
 
Four Swords?

Nii sitä neljää miekkaa ei voi pelaa ollenkaa yksinpelinä?
Eli pakko olla 4gba + 4kpl zelda? :confused:
 
Re: Four Swords?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -Hunk-
Nii sitä neljää miekkaa ei voi pelaa ollenkaa yksinpelinä?

Yksin ei pääse pitkälle. Kuulemma kahdella pelaajalla selviää. Nimenomaan moninpeli on Four Swordsin tarkoitus.
 
Ylös Bottom