Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Calathia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metroid Prime 3

proCyon sanoi:
Nyt n. 3 tuntia pelanneena voin kertoa, että taattua Primea kyseessä. Ohjauksessa aluks pikkasen hakua kun ei pidä lukitusta päällä niinkuin ennen. Tämä ominaisuus kyllä plussaa vaan. Toinen opettelun paikka on hyppynapissa joka on B. Se vaan on niin selkäytimessä että Samusia hyppyytetään peukalolla:D

Jos et ole sattunut huomaamaan niin optionsseista voi ampumis- ja hyppynappien paikkaa vaihtaa päittäin. :rolleyes: Itse tykkään ainakin ammuskella B-näppäimellä. Sieltä voi muutenkin säätää kontrolleja.

Lisäystä:

Pitänee vaikka huomenna ruveta vaihtelemaan niitä vouchereita :)
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Jooseppi sanoi:
Jos et ole sattunut huomaamaan niin optionsseista voi ampumis- ja hyppynappien paikkaa vaihtaa päittäin. :rolleyes: Itse tykkään ainakin ammuskella B-näppäimellä. Sieltä voi muutenkin säätää kontrolleja.

Lisäystä:

Pitänee vaikka huomenna ruveta vaihtelemaan niitä vouchereita :)

Joo huomasin toki mut ongelmahan on siinä et molemmat toiminnot tapahtu ennen peukalolla.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Tuli tämä nyt ennen töitä haettua Pelimiehestä, joten saa nähdä miten työnteko maistuu. Valitettavasti ei voi lähteä aikaisemmin pois, kun olen tämän päivän ainoana töissä ja kauppa olisi kuitenkin pidettävä auki kuuteen. Kaiken lisäksi on vielä huomennakin töitä, mutta onneksi sain maanantain vapaaksi.
Voi kyllä tulla hyvin piiiitkä päivä.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Ääh, kävin katsastamassa Tampereen GameStoppia ennakkoon varatun Metroidin tiimoita. "Eioon" kanssa poistuin liikkeestä... sanoivat että klo 17 pitäisi jonkin sortin lähetys vielä tulla, mutta varmaa ei ollut kai sekään, onko pelit siinä lastissa.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Muutama pelitunti takana ja oivoi miten hieno peli, ehdottomasti Wiin parhaan näköinen julkaisu tähän mennessä, munakkaat äänet, ohjaus toimii kuin unelma ja tunnelma on heti alusta asti käsinkosketeltava. Oli tätä jo ehditty odotellakin.

edit: niinjuu, ja tosiaan jos on aiemmista Primeista kokemusta niin ottakaa suosiolla heti tuo vaikeampi vaikeustaso, tuntuu sopivan haastavalta eli se "normal" lienee naurettavan helppo.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metroid Prime 3

anttti sanoi:
Ääh, kävin katsastamassa Tampereen GameStoppia ennakkoon varatun Metroidin tiimoita. "Eioon" kanssa poistuin liikkeestä... sanoivat että klo 17 pitäisi jonkin sortin lähetys vielä tulla, mutta varmaa ei ollut kai sekään, onko pelit siinä lastissa.
Ei löytynyt Turunkaan Gamestopista. Kuulemma maanantaina saattaa tulla.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

peippo sanoi:
Ei löytynyt Turunkaan Gamestopista. Kuulemma maanantaina saattaa tulla.
Oli ilmeisesti muutkin tänään julkaistut pelit (esim. PES) siinä myöhästyneessä kuormassa. Aina on onneksi vaihtoehto pelaamiselle.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Sain juuri tiedon. Tampereen Gamestoppiin on saapunut Metroid Primea. Parin tunnin päästä hakemaan samalla kun lähden CMX:n keikalle Pakkahuoneelle. Asun kuitenkin vähän kaempana (no vain 60 km) niin sattui sopivasti.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Ihmeessä hakeen tuurista jos töysä ei ole kaukana.. Metroidi keskisellä vain 42,90e! :D Oli pakko ostaa limiitillä ku ei ollu rahaa ja toi hinta oli nii koukuttava kute itse peliki :D~~
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Jyväskylän Gamestop saa maanantaina pelinsä, pitkäkööt samalla. Jotain toista sitten tilalle. Tuli VPD:ltä PERUTTU Metroid Prime 3 jo eilen :D , tosin tänään kävin hakemassa vasta kun ei ollut varmuutta Jyväskylän tilanteesta.

Ja voi pojat mikä peli se onkaan... paremmin ei olisi voinut 60 eeroa sijoittaa. Petyinkö odotuksiin? No en, vaan tällä hetkellä MP3 on kaikki odotukset ylittänyt. Taisi viimein ensimmäinen Prime kohdata voittajansa <3
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Pyramidhead sanoi:
Sain juuri tiedon. Tampereen Gamestoppiin on saapunut Metroid Primea.

Noniin tietysti, mietin duunista lähteissä että kävelisinkö nyt ton kaupan kautta jos siellä ois niitä sattunutkin tulemaan... ja laiskuus voitti, jätin kävelemättä. Nyt keljuttaa..
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Tylsä viikonloppu tulossa, ei mitään tekemistä....

Kävin sitten hakemassa sen perhanan metroidin...
 
Vastaus: Metroid Prime 3

MP3 hankittu ja parisen tuntia takana peliä. Ongelmat / reitit / salapaikat on kyllä niin hyvin tehty että joutuu oikein pähkäilemään. niin hankin pelin töysän tuurista n. klo 12.00 jäljellä oli vielä reilut kymmenen kpl. Ps. yhdyn a_Sniper:in kommentiin kypällä.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Siis aivan käsittämättömän kaunis peli, kaunein mitä olen koskaan itse pelannut.
Ohjaus on loistavaa ja musiikit ja ääninäyttelyt jotain aivan uskomatonta.
Erityisesti pidän tästä leffa-fiiliksestä/tunnelmasta pelatessa.
En pitänyt Prime1:stä tai 2:sta paljoa, mutta tämä on loistava niihin verrattuna..
Ja nyt olen motivoitunut tuosta skannaamisestakin kun niistä saa noita tokeneja, joilla taas voi ostaa bonussisältöä peliin (kuten musiikkia, arttia jne..)
Niin ja peliähän on nyt takana 1,5 tuntia, harmi vaan kun tämäkin pelinautinto loppuu aikanaan :D
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Kyllähän minä tästä tykkään, aikaisemmat osat kai on vaan luonu semmoset mielikuvat tylsästä putkijuoksusta tai jotain. Nyt jotain 3h pelattu ja on se kova. Tosin tuo liiketunnistin voi olla yks mikä vaikuttaa, se on tajuttoman kova. Pelisarjan faneille pakkoostos.

Muuten, Samusilla on pelimaailman uber-coolein avaruusalus ja sillä ei pääse edes lentämään itse? Virhe! Toivottavasti korjaantuu pelin edetessä..
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Ötzi sanoi:
Kyllähän minä tästä tykkään, aikaisemmat osat kai on vaan luonu semmoset mielikuvat tylsästä putkijuoksusta tai jotain. Nyt jotain 3h pelattu ja on se kova. Tosin tuo liiketunnistin voi olla yks mikä vaikuttaa, se on tajuttoman kova. Pelisarjan faneille pakkoostos.

Muuten, Samusilla on pelimaailman uber-coolein avaruusalus ja sillä ei pääse edes lentämään itse? Virhe! Toivottavasti korjaantuu pelin edetessä..

Vähän siltä vaikuttaa ettei pysty itse sillä lentämään. Olen kyllä ikävästi nalkissa yhdessä puzzlessa :mad:
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Kannattaa vaan tutkia ja skannailla ympäristöä tarkasti, sekä kurkkia joka nurkan taakse josko siellä avautuisi kulkureitti. Kertakaikkisen upea peli kyllä, eikä ainakaan vielä ole tullut liian vaikeita puzzleja/pulmia vastaan, sopivan kinkkisiä kyllä.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Ötzi sanoi:
Muuten, Samusilla on pelimaailman uber-coolein avaruusalus ja sillä ei pääse edes lentämään itse? Virhe! Toivottavasti korjaantuu pelin edetessä..
Seuraavaan F-Zeroon voisivat Samusin purkin laittaa :)

FPS:stä sais kyllä pitää kaikki turhat ajoneuvot pois. Esim. Halossa ja varsinkin Red Factionissa noilla joutuu ihan liikaa ajelemaan. Ajopelit on erikseen. Ja homma toimii myös toiseen suntaan, Star Fox Assault olisi voinut olla ihan hyvä peli, jos siihen ei olisi sotkettu huonosti toteutettuja maataisteluita.
 
Ylös Bottom