Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Calathia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metroid Prime 3

Olen jonkun tunnin tätä pelannut (sain Phazon-puvun) ja on todella positiiviset ensivaikutelmat. Alku on liian suoraviivaista menoa, mutta toivottavasti tuo seikkailu vähän vapautuisi ajan mittaan.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

rKarhu sanoi:
Lisäksi itseäni häiritsevät pelissä runsaasti esiintyvät sahalaidat, jotka näkyvät varsinkin esineitä skannatessa. Onko asia säädöistä kiinni, kuuluvatko ne peliin vai pääsisikö niistä kenties piuhoja vaihtamalla eroon(millä piuhalla paras kuvanlaatu 60 hz putkitöllössä)?

Juu, sahalaitaa löytyy. Komponentti 480p ja 26" LCD. Lisäksi huomasin, että sivuille jää 480p-tilassa jostain syystä noin 1 cm mustaa. Zeldassa ja Paper Mariossa ei moista ilmene, joten ei ainakaan pelkästään telkusta ole kiinni.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Ice missilet justiin sain. Onpahan pirun tiukka peli. Ohjaus oli aluksi hirveätä kun nappeja sai muistella urakalla. Ohjastaminen toisaalta ollut alusta asti pirun näpsäkkää, vaikkei tuota 180 asteen pikapiruettia olekaan apuna.

Lisäksi peli on aivan hiton upean näköinen.

Äänimaailma tosin jäi mietityttämään, sillä reilusti yli puolet efekteistä on olleet suoranaista monoääntä jossa ei ole mitään presenssiä. Ambienssista en oikein osaa vielä mielipidettä sanoa, mutta edellisissä osissa tämä oli helvetin iso osa peliä. Rundaksen nahinassa oli oikea ensimmäinen musiikkimelodia joka sai noilta osin fiiliksiin.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Tässä pelissä ainakin huomaa, että nunchuk<->remote yhteys pitäisi saada myös langattomaksi.
Johto heiluu siinä mukana ja häiritsee kyllä hieman...

Mutta peli on aivan loistava. Olen aivan alussa vasta tunti pari pelattuna ja ei malttaisi lopettaa. Kontrollit olivat heti alusta saakka loistavat ja ei paljon tarvinnut totutella.

Graafinen ilme on joissain kohdin aika ankea, mutta sitten taas toisaalla näyttää hyvältä.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Muistakaa ne spoileritagit.

Ei sillä, että mä tätä peliä tulisin ostamaan, mutta kun omistan 2 edellistä Primea, niin tulee luettua välillä tätä threadia. Ja kun luen, mä en haluaisi nähdä tekstiä, jossa lukee tyyliin "pelattu nyt 15h ja sain muuten space wolf suitin ja sitruunamissilet. ja vähänkö se bossimatsi super mega ridley brainia vastaan oli hyvä."

Ja ihan siis varmuuden vuoksi: en mä tiedä, että onko prime 3 -pelissä space wolf suittia, sitruunaohjuksia tai super mega ridley brainia. Ihan vaan ettei kukaan hätäänny.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

No mitä helvettiä tänne pitäisi kirjoittaa? Väki kun pelailee, niin miksei sitä fiiliksiä saisi kirjoittaa sitä mukaa kun ehtii. Ei luulisi haittaavan varsinkaan jos ei peliä ole aikomus ostaa.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Hylian sanoi:
No mitä helvettiä tänne pitäisi kirjoittaa? Väki kun pelailee, niin miksei sitä fiiliksiä saisi kirjoittaa sitä mukaa kun ehtii. Ei luulisi haittaavan varsinkaan jos ei peliä ole aikomus ostaa.
Ehkä niitä kokemuksia SPOILAAMATTA. Jotkut ihmiset voivat lukea threadeja näistä peleistä että tietää vähän millaisia tunteita ne herättää pelaajissa ja haluavat ehkä kysyä pelistä. Eivät he halua nähdä spoilereita. Yksinkertaista?
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Zuor sen sanoi. Luultavasti kuitenkin joskus pääsen näkemään ko. peliä, mutta sen ei pitäisi vaikuttaa tähän asiaan nyt mitenkään. Pointtinani oli se, ettei poweruppeja, juonenkäänteitä, bosseja ym. välttämättä tarvitse välttämättä mainita. Sitä helvettiä minä tarkoitin. Ehkä en sitten vaan osaa kirjottaa selkeästi. Jos tästä pistä sitten vaikka pahoittelut Hylianille. Ensi kerralla kirjoitan pointtini selkeämmin esiin.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Tuli tänään haettua. Kontrollit ovat kyllä älyttömän hyvät advanced tasolla. Aloitin pelaamaan Veteran vaikeusasteella, koska yksi Metroid Prime on jo pelattuna ja homma on tuttua touhua.

Graafisesti hienon näköinen tekele. Kaikinpuolin toimiva kokonaisuus. Tosin Metroid Prime oli jo pirun siisti graafisesti gamecubella.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Upea peli on kyseessä. Kontrollit toimivat ja tunnelma on sitä taattua Retro Studiosin laatua. Vasta pari tuntia takana, joten enempiä en vielä uskalla sanoa. :)
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Onko kellään muulla ongelmaa, että pelin ystävälistalla kaikki nimet ovat harmaana eivätkä mustana? Tiettävästi pelin profiili pitäisi kuitenkin monilta listalla olevilta löytyä, kun olen numeroita näilläkin forumeilla vaihdellut.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Volle sanoi:
Onko kellään muulla ongelmaa, että pelin ystävälistalla kaikki nimet ovat harmaana eivätkä mustana? Tiettävästi pelin profiili pitäisi kuitenkin monilta listalla olevilta löytyä, kun olen numeroita näilläkin forumeilla vaihdellut.
Boottaapas kerran Wii niin, että WiiConnect24 on valittu Standbylla päälle. Käynnistä Metroid ja nimien pitäisi muuttua mustiksi, näin ainakin minulla. Muutenkin aina kun epäilyttää, että on saanut noita Friend Vouchereita joltakulta, niin kannattaa kokeilla samaa kikkaa, tulevatpahan varmasti perille.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

tanhu sanoi:
Boottaapas kerran Wii niin, että WiiConnect24 on valittu Standbylla päälle. Käynnistä Metroid ja nimien pitäisi muuttua mustiksi, näin ainakin minulla. Muutenkin aina kun epäilyttää, että on saanut noita Friend Vouchereita joltakulta, niin kannattaa kokeilla samaa kikkaa, tulevatpahan varmasti perille.
Ja homma toimii, kiitosta! Onpa harmillisen bugittava toiminto tuo. Ei kuitenkaan kehtaisi pitää sähkösyöppöä Standby:ta vain tämän vuoksi päällä.

Lisäsin sunkin Wii-numeron, omani on 7247 8762 7604 7470. Ottakaa vain kaikki peliä tahkovat tuo ylös ja pistäkää privaa, täältä löytyy iso liuta vouchereita vaihdettavaksi. :)
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Volle sanoi:
Ja homma toimii, kiitosta! Onpa harmillisen bugittava toiminto tuo. Ei kuitenkaan kehtaisi pitää sähkösyöppöä Standby:ta vain tämän vuoksi päällä.

Tuossa stanbyssa tuo tiedonsiirto taitaa vain toimia. En ole tosin varma. Mutta sen verran olen tesminyt, että riitttää kun laitat sen vain hetkeksi päälle niin kaikki tieto siirtyy aikalailla samantien. Eli kannattaa pitää tuota vain välillä lyhyitä aikoja päällä, jos on odotettavissa esim friend vouchereita. Ennen Metroidiahan tuota ei ollut oikein mitään syytä pitää päällä koskaan. Kaikista Nintendon viesteistäkin kuuli jo foorumeilta.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Volle sanoi:
Ei kuitenkaan kehtaisi pitää sähkösyöppöä Standby:ta vain tämän vuoksi päällä.
Jos sähkön säästäminen kiinnostaa, kannattaa laittaa kaikki laitteet (televisio, konsolit jne.) yhteen kytkimelliseen pistorasiaan, josta saa napsaistua virrat helposti pois päältä. Meillä on sekä olohuoneessa että makkarissa tällainen systeemi käytössä, ja pelottaa ajatella, paljonko sähkölasku ilman tätä olisi ollutkaan.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Volle sanoi:
Ja homma toimii, kiitosta! Onpa harmillisen bugittava toiminto tuo. Ei kuitenkaan kehtaisi pitää sähkösyöppöä Standby:ta vain tämän vuoksi päällä.

Voit pitää asetuksissa WiiConnect24:n päällä mutta sammuttaa koneen vähemmän virtaa syövään standby-tilaan pitämällä koneen (ei siis moten) off-näppäintä pohjassa kunnes sen valo muuttuu punaiseksi eli muuutaman sekuntin ajan. Tässä tilassa wii ei pidä yhteyttä verkkoon.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Jep, kiitos vinkeistä. Edelleen tuottaa ogelmaa Metroidin ystävälista. Yksi nimi kyllä muuttui mustaksi tuon Standby:n kautta mutta muut ovat edelleen harmaina vaikka peli varmasti löytyy. Sanoisinko, ettei vakuuta Wiin verkko-ominaisuudet tällä hetkellä..
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Volle sanoi:
Jep, kiitos vinkeistä. Edelleen tuottaa ogelmaa Metroidin ystävälista. Yksi nimi kyllä muuttui mustaksi tuon Standby:n kautta mutta muut ovat edelleen harmaina vaikka peli varmasti löytyy. Sanoisinko, ettei vakuuta Wiin verkko-ominaisuudet tällä hetkellä..

Tymä kysymys: Onko ne muut "kaverisi" lisänneet omaan wiihinsä sinun wii-numerosi?
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Vaikuttaa hyvältä tunnin pelailun perusteella. Ohjattavuus on todella mainio. Mitäs muuten tapahtuu jos lähettää noita Friend Vouchereita ihmisille joilla ei ole Metroidia? Tuleeko siitä silti joku ilmoitus?
 
Ylös Bottom