Loistavia päätöksiä, jotka varmasti parantaa myös henkilökohtaista yleistä peliharrastusviilistä. Nuo puhuvien päiden kommenttikentät on kyllä kaikista pahimpia mielen alentajia.
Tästä voi tietenkin repiä peliverkkarinsa. Saa nähdä miten se peliin vaikuttaa. Minä en usko, että tuo tuhoaa pelin mutta luulen, että peli on edelleen pääasiassa Samusin yksinäistä seikkailua suurella planeetalla.
Riippuu siitä kuinka paljon nuo on äänessä.
Mc Kenzie olisi ihan ok jos sen alku esittelyn jälkeen se puhuisi seuraavan kerran silloin kun sen kanssa löydetään se mechi, mutta kun siinä välissä on jatkuvaa "look a door", "we should avoid that water", "oh you can read that", "maybe you should use missiles", "check your map" etc.
Plus se tuntuu huudahtavan joka kerta kun vihollinen hyppää kimppuun.
Tuota voisi verrata siihen jos Ellie last of usissa sanoisi jatkuvasti "you should grab this plank and use it as a weapon", "hey come grab this bottle", "maybe you should hide" jne. Kukaan ei tykkäisi tuosta.
God of warin Atreus ja myös Aloyn yksinpuhelu on saanut ihan ansaittua kritiikkiä ja herra Mc Kenzie näyttää puhuvan vieläkin enemmän ja sitten kun siitä pääsee fyysisesti eroon niin se onnistuu ottamaan suhun yhteyden radiolla.
Toivottavasti se tuossa vaiheessa osaa olla sentään suurimman osan ajasta hiljaa.
Ja ihan sama vaikka se olis mukana tuossa alussa vaan tunnin sillä sekin on liikaa kun pelkästään noita previkoita katsoessa alkoi jo vituttaa tuo jatkuva puhe kun ruudulla olis komeita maisemia mistä ei voi edes nauttia tuon takia.
No parempi, että tuo näytettiin jo nyt eikä vasta sitten kun itse aloittaa pelaamaan sillä se vasta oliskin märkä rätti...tai oikeastaan iso märkä pyyhe vasten kasvoja.