Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime

ScorpioN

New Member
Jees, alotetaampa tämäkin nyt sitten jo...

tietääkös kukaan mitä tarvis tehdä charge beamin haettuaan ?
ohjuksiakin on jo kirpeät 20 kpl :)

Varia puku on vissiin seuraava hankinta taijotain...
 
Noita ohjuspakkeja saa kokoajan lisää. Hullua. Mä sain just wave beamin ja eteneminen on vähän jumissa. Ei auta valitus, ohjain takas käteen vaa :eek:
 
Offtopic.

Pakko tulla tännekkin riehumaan. Nyt on 28% menty läpi ja yli 50% kaikista skannattavista asioista skannattu ja Image Gallery unlockattu. Siellä sitten pääsee pällistelemään concept arttia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Offtopic.

Pakko tulla tännekkin riehumaan. Nyt on 28% menty läpi ja yli 50% kaikista skannattavista asioista skannattu ja Image Gallery unlockattu. Siellä sitten pääsee pällistelemään concept arttia.
Jep. Mä sain ton kans viimeyönä. Pari aika siistii kuvaa sieltä löyty.
 
Milläs se F:llä alkava kasviötökkä tapetaan? Mä saan morph-pommilla kerran sitä tölvästyä, mutta sen jälkeen lähtee aina henki. Ois kiva saada vinkkiä, oon pahasti jumissa ja hihat on jo palaneet.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jar
Milläs se F:llä alkava kasviötökkä tapetaan? Mä saan morph-pommilla kerran sitä tölvästyä, mutta sen jälkeen lähtee aina henki. Ois kiva saada vinkkiä, oon pahasti jumissa ja hihat on jo palaneet.
Jos se on se iso niin sun pitää vaan ampuu niitä peilejä jotka heijastaa aurinkoa siihen. Ekalla kerralla yks peili ja kun kerran pamautat morphpommilla niin tulee toinen jne. Sit muistat kokoajan ampua myös sitä kasvia ettei se kerkee kääntää niitä peilejä bäkkiin.

Mulla oli eka vaikee örkki tos äsken, semmonen Thardus.
 
Kiits. Täytyy yrittää, mutta vasta huomenna. Tänään paloi pinna niin monta kertaa ettei nyt just jaksa kiinnostaa.
 
Itseltäni Flaargin (vai mikä onkaan) tuhoaminen vaati kolme yritystä.

Muista tulittaa sitä ötökkää että se pysyy tainnoksissa
silloin se ei voi laittaa peilejä takaisin "päälle".
Jos peilille on hieman pidempi matka niin ainakin mulla ball moden käyttäminen toimi hyvin.

Ohjuksella peilin saa heti pois toiminnasta, ei tarvitse aina käyttää aikaa sen beamin lataamiseen.
 
Mä ammuin niitä peilejä ihan niillä pikkupalloilla rämpyttämällä, sit streiffasin vaa sivulle ja suihkutin ohjuksilla sitä kukkaa. Ekalla yrityksellä meni, enkä kikkaillu mitenkää erikoisesti.
 
Jeps, se ötökkä oli ihan liian helppo.

nyt kyydissä wave beam, supermissilet sekä thermal visor

edessä vittumainen pomo :)

jeeps, tällästä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ScorpioN
edessä vittumainen pomo :)
Todellakin. Eka pomo, jossa kädet hikoili ja pari kirosanaa pääsi lipsahtamaan.

Jee, mä sain eilen wavebusterin. Nyt on eteneminen taas vähän kyseenalaista.
 
Huh, nyt on sekin pomo selvitetty...

oli itseasiassa aika helppo eikä niin v-mäinen kuten aikaisemmin luulin...

pääsin toisella yrittämällä, ja tankkeja oli vielä 4 jäljellä :)
 
Minulta ei mennyt tuohon mato ötökkä mutanttiin yhtään yritystä pieleen. Ekalla kerralla läpi (Tuuri peliä, ainakin osaksi). Boost Ball on saatu ja eikun temmeltämään tuonne Laava landiin. Ottaa huomioon että hankinpelin vasta sunnuntaina. Että tämmöstä.
 
Super Missile hävyksissä

Eli näin tapahtu...Sain hankittua toissapäivänä super missilen. Lähdin etenee takasinpäin ja Kuolin sit Control Towereihin leijuessani liikaa. Vitutuksissani sit lopetin pelin pelaamisen siihen. Eilen rupesin jatkaa, eli lähdin taas hakee super missileä. Tyhjensin huoneen sekä avasin 2/3 niistä suojista skannaamalla.

Jostain kumman syystä, älkää kysykö miks, en ottanutkaan kaikkia suojia pois ja lähdin takaisin päin tulee. Huomasin vasta silloin, että super missile jäi paikalle kun "luulen että tässä sitä olisi tarvinnut". Taas palasin takaisin sinne alas hakee super missileä ja yllättäen sitä ei enää siellä ollutkaan.

Onko kellään hajua että mistä sen voisi nyt käydä poimimassa??
 
Olen jää maailman, ensimmäisessä isossa ulko paikassa jossa on leijuvia jää mölkyröitä ja kukkula jonka päällä on jonkulainen linnake (Ei muista nimee). Paikassa on vain yksi ovi jonka luokse pääsee (+savestation ovi ja tuloreitti ovi), mutta oveen ei tehoa järeinkään tykki, vaan skannaus tekstin mukaan oven päälle pano kytkinm on jossain muualla, siinä jää maailman ensimmäisessä isossa ulko paikassa, jossa olen. Elikkä missähän siellä? Yrittäkää auttaa, tämä tehtävä on liikaa aivokapasiteetilleni.:(
 
Ylös Bottom