Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime

Hitto, varmaan ainoa peli mistä puuttuu opastavat kyltit tai edes jokin vihje.

No, onneksi eteneminen on helppoa. Ei tule turhia jumi kohtia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Oven alapuolella on luola, jonka suuaukon voi räjäyttää ohjuksella auki.
Tietenkin! Olinpa tyhmä!:rolleyes: Ratkaisu olikin aivan liian helppo ja yksin kertainen. Mutta jotenkin minusta tunutuu että ammuin kys. ovea ohjuksilla useaankin otteeseen, heti huoneeseen tultuani, mutta taisin tyhmyyttäni tähdätä kaikki ohjukset oven reiästä läpi, luullen että se aukaisisi oven. Tyhmä, mikä tyhmä.:rolleyes: Kiitos vinkistä!
 
chozo Artifact

Vihdoinkin pelin lopussa! Vain tarttee vaan löytää ne chozo Artifactit! tarttisinkin neuvoa niiden olinpaikoista, kun niitä puuttuu vaan 3 :eek:
 
Re: chozo Artifact

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Maxzz
Vihdoinkin pelin lopussa! Vain tarttee vaan löytää ne chozo Artifactit! tarttisinkin neuvoa niiden olinpaikoista, kun niitä puuttuu vaan 3 :eek:

Juu eli ite löysin läjän noita tallon overworldistä, mutta uskon että olet jo itsekkin löytänyt nuo. Itseltäkin puuttuu kait 4.

Ite oon pelannu peliä 2tuntia 51minuuttia (vasta sain) ja 11%itemeist ja 33%skannauksist. onko hyvä?

Aiemmin keskustellusta flaagista, pääsin itse toisella yrittämällä.
 
Puuttuu enää kaks energiatankkia... Onko kukaan löytänyt niitä kaikkia? Helpottais paljon lopparia vastaan...
 
Tietääkö kukaan kuinka monta aluetta/maailmaa kaiken kaikkiaan löytyy? Kun niitä on tähän mennessä putkallehdut esiin tasaista tahtia esiin. Viimeisin tais olla "Phason mines" tai sen tapainen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan heikki
Tietääkö kukaan kuinka monta aluetta/maailmaa kaiken kaikkiaan löytyy? Kun niitä on tähän mennessä putkallehdut esiin tasaista tahtia esiin. Viimeisin tais olla "Phason mines" tai sen tapainen.

6
 
Kuinka monta ohjusta olet löytänyt?

Paljonko on mahtanut pitkälle/läpi päässeet pelaajat saada ohjuksia. Minulla on 215 ja mietin että mahtaakohan niitä olla vielä paljonkin piilossa? Uskoakseni minulla on kaikki energia tankit hankittu (yht 15).
 
Wave Beam

Mistä ihmeestä Wave Beam löytyy. Olen tahkonnut jo monta tuntia, mutta sädettä ei löydy missään. Kaverikin totesi, että se löytyy aivan pelin alkuvaiheilta....?

Edit: Löytyi muuten aika nopeasti tämän viestin kirjoittamisen jälkeen... :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Omega Pirate imposible #¤&%?!

Miten Omega Piraten saa tapettua. Oon saanu monta kertaa tuhottua kaikki sen suojakilvet, mutta se ei ole siitä menettänyt yhtään. Voisitteko kertoo miten siihen saa damagee?:confused:
 
Silloin kuin Omega katoaa ja seuraa sulle tulee pitämään pari
Piratea,niin katso x-ray,katseella niin se omega kerää jossain
siellä energiaa,ammu sitten sitä.
 
Ja kannatta ampua supermissilellä vai mikä nyt onkaan lataa ekaks sitä perus asetta ja sitten ampuu sen ohjuksena. Itse pääsin juuri vähän aikaa sitten tuon Omegapiraten lapi ja nyt olen vähän hukassa pitäis kai etsiä kaikki ne kaikki artifaktit. No se navi homma näyttää että pitäis kai tehdä jotain siellä artifact temppelissä, tarkottaako tuo sitä että pitää kerätä kaikki artifaktit? vai pystyykö siellä temppelissä tekee jotain?
 
sun pitää kerätä kaikki artifactit,jotta siellä tapahtuisi mitään.
Niitten löytäminen on aika helppoa.Vihjeen saa kun scannaa
sitä pylvästä siellä temppelissä.
 
Elite Pirate - Phazon Mines

Miten sen hemmetin isokokosen körmyn saa tuhottua? Saan ammuttua sen suojat pois. Sit kaveri menee maihin ja kutsuu paikalle sen kivoja kavereita. Saan tuhottua myös ne ja Körmy syntyy uudelleen. Sama ruljanssi jatkuu niin kauan kuin kuolen.

Saan siltä suojat pois mut siihen sit jääkin...
 
Tuskin nyt enää auttaa hirveästi, mutta Omega piraten suojat kannattaa tuhota asettamalla power bomb sen jalkojen juureen. Hyvällä säkällä jokainen suoja lähtee power bomb:n räjähdettyä. :)
 
Pitkä peli. Vasta 20 % tehty. Sain juuri Gravity suitin vai mikä se nyt olikaan. Nuo pääbossit on kyllä tehty ihan liian helpoiksi.
 
Ylös Bottom