Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime

Mulla on ollut vaikeuksia niitten vihulaisten kanssa joihin tehoaa vain tietty ase ne vihulaiset on siellä Phanzon Mines:issa.
En nyt muista niitten nimejä kun en ole pelannut vähään aikaan.

Eli minkä lainen taktiikka olisi hyvä niitä vastaan?
 
no ei muutakun pistät lockin päälle, ja jos tyyppi on esim sininen ni ammut jäällä latauksen, eli chargea, ja jos punainen niin wavea chargella.

ja muista väistää eli streiffaa, ja mene aina vähän matkaa eteenpäin ettei tule miljoonaa päälle joka suunnasta.

toinen vaihtoehto on vaan JUOSTA läpi :)

T: Scorpz
 
Jasus et toi peli on hyvä!Pelannu nyt sitä viikon verran ja kohta on peli tahkottu läpi.Enää puuttuu 3 artifactia, sitte meta ridley ja metroid prime.Picture gallery 1 avattu jo.
 
Löytyy vielä joku joka ei ole pelannut tuota peliä läpi?. Itse pelasin sen ajat sitten. Meni noin 20 tuntia. Mutta on varmasti minua nopeampiakin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Löytyy vielä joku joka ei ole pelannut tuota peliä läpi?. Itse pelasin sen ajat sitten. Meni noin 20 tuntia. Mutta on varmasti minua nopeampiakin.

Itse en ole pelannut peliä läpi vaikka puuttuis vain 3 tai 4 (tais olla 3) artifactia. Ja olen piettämässä pikkasta taukoa siitä, jos sitä parin viikon päästä taas innostais pelata.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan G.O.A
Jasus et toi peli on hyvä!Pelannu nyt sitä viikon verran ja kohta on peli tahkottu läpi.Enää puuttuu 3 artifactia, sitte meta ridley ja metroid prime.Picture gallery 1 avattu jo.

Metroid on tuossa kaapissa kaksi kuukautta odotellut. Innostus on vähän laskenut, katsotaan kesän jälkeen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Löytyy vielä joku joka ei ole pelannut tuota peliä läpi?. Itse pelasin sen ajat sitten. Meni noin 20 tuntia. Mutta on varmasti minua nopeampiakin.

itellä meni vain n. 14h

btw, pelissä pääsee _aina_ eteenpäin kun katsoo kartasta sen hint jutun, siinä näkyy aina huone jossa tapahtuu jotain jännää
 
Nonih nyt tultiin vähän jelppiä pyytämään, eli:
Kuinka saan tapettua siellää jäämaassa sellaisen jättipredaattorin? Ekana tulee about 5-6kpl sellaisia pikku predaattoreja, joidenka taakse pitää päästä ja sitten ampua niitä selkään. se iso mörökölli on vähän vaikeampi, olen sita skannaillut, ja siinä luki jotakin sen selästä ja vatsasta. mutta jos jonkinlaista taktiikkaa annatte sen pirulaisen selättämisestä, niin olisin kiitööllinen, tänks jo etukäteen.:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Nonih nyt tultiin vähän jelppiä pyytämään, eli:
Kuinka saan tapettua siellää jäämaassa sellaisen jättipredaattorin? Ekana tulee about 5-6kpl sellaisia pikku predaattoreja, joidenka taakse pitää päästä ja sitten ampua niitä selkään. se iso mörökölli on vähän vaikeampi, olen sita skannaillut, ja siinä luki jotakin sen selästä ja vatsasta. mutta jos jonkinlaista taktiikkaa annatte sen pirulaisen selättämisestä, niin olisin kiitööllinen, tänks jo etukäteen.:)

Eippä tarvvii ennään apuva kiitokset kaikille, jotka minua auttoivat tässä pulmassa:rolleyes:
 
Nonih, taas tarvittaisiin jelppiä!

Siellä jäämaassa on sellainen ovi, joka ei saa virtaa, se yläpuolella on semmonen juttu mihin pitää ampua sähköä, miten sen suojan saa auki? ja montako niitä ammuttavia hörskyjä oikein on? tähän kohtaan on uhrattu jo tunteja, joten apu on tarpeen!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Eippä tarvvii ennään apuva kiitokset kaikille, jotka minua auttoivat tässä pulmassa:rolleyes:
Minäkin tarvitsisin apua siihen osiin örkkiin siellä jäämaassa. Millaista taktiikkaa käytit Zos?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Minäkin tarvitsisin apua siihen osiin örkkiin siellä jäämaassa. Millaista taktiikkaa käytit Zos?

Pyörin vaan sillä pallohärpäkkeellä (morphball tai joku) sen ison predaattorin lähellä ja ammuskelin niitä lautauksia, mitä siitä pallosta lähtee, sen mahan alla kun paukuttelin, niin johan tokeni, mielestäni tähänastisista ököistä helpoin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Minäkin tarvitsisin apua siihen osiin örkkiin siellä jäämaassa. Millaista taktiikkaa käytit Zos?

Oletkos sinä tai joku muu saanut tapettua sen elitepiraten, joka voi muuttua näkymättömäksi, ja se lähettelee niitä pikkupiraatteja, tuntuu että se ei kuole mistään:mad:
 
Se ökö on omega pirate.Tykität siltä ne suojat pois sillä supermorphpommipaskalla, sitte ku se muuttuu näkymättömäks x-ray visor päälle, sitte ku se näkyy ni ammu ja lujaa.
 
Mitäs pitää tehdä Metroid primen "mustekala" vaiheessa, kuinka se oikein nujerretaan? Kokeilin vähän kaikkea enkä saanut sen energia mittaria vähenemään. Kielipääni ei saanut selvyyttä asiasta skannaamalla.
 
Muistaakseni se "mustekala" tekee sellaisen lätäkön alleen ,jonka jälkeen pitäis mennä siihen lätäkön päälle ja pamauttaa siitä metroidia.Muista käyttää eri visiireitä,sillä Metroid muuttuu välillä näkymättömäksi.
 
Jep, odota, että se laskee alleen niitä Phazon- lätäköitä, jonka jälkeen astut sellaiseen ja menet hypermoodin. Sen jälkeen annat tykin laulaa. Metroid Prime näkyy ensin tavallisella, sen jälkeen X-Ray:n avulla ja jos se ei näy kummassakaan näissä, käytä Thermal Visoria.

Perhana nuo Phazon Minesit ovat hankalia Hardilla. Nuo Shock ja Power Trooperit ovat varsinainen riesa, puhumattakaan sitten pelin loppuvaiheessa tulevista Fission Metroideista...
 
Ylös Bottom