Omenanraato
Well-Known Member
Kovasti olen odottanut Hunterin tekijöiden kalastuspeliä, mutta eiköhän CotW: The Angler jää hankkimatta, näyttää vaativan vielä tosi paljon korjauksia, eikä sisältöäkään tunnu olevan kovin paljon.
The Hunter on joo arcade, mutta tämä menee jo ihan liian arcadeksi.
Täytynee jatkaa Fishing Planetin ja Russian Fishing 4:n pelaamista, ne on omaan makuun parhaat kalastuspelit atm.
Tuossa KpShaminon arvio The Anglerista:
Muutama tutoriaali tehtynä (max 15min) ja täyttä arcadea. Pädillä kontrollit ei ole mun makuun. Lisäksi ukon liikkuminen on jotenkin tosi outoa ja epämääräistä.
Kalat ei luonnollisesti tee veden pintaan mitään pientä rinkulaa, vaan parinsadan gramman kalatkin isoja kuplia ilmaan. Ja kun kala lopulta nappaa, tulee ruutuun kissankokoisin kirjaimin ”STRIKE!” Kuin jossain Mario pelissä konsanaan.
Kaiken lisäksi pc:llä peli on aivan älyttömän raskas. Siinä missä the hunter pysyy mun koneella lukittuna 120fps (4k ultra), niin tässä pyöritään 50-64fps lukemissa eikä ole kovin sulavan oloista.
Siltikin, jos kaverit pelais ni kyllähän tuota johonkin vois keskelle järveä mennä veneellä ja jauhaa discordissa shaissea ja kuluttaa aikaa. Tuskin yksin jaksan kauaa pelata. Ois melkein voinu 10e extraa maksaa ja ostaa steamista ja palauttaa, eikä säästää ja pitää kirjastossa.