Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGO-peliseura

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ShotcowS

New Member
Elikkäs pistäkääs kaikki Metal Gear Onlinea pelaavat sen oman characterin nimen tänne.

Frendilistaan saa täältä lisäiltyä sit porukkaa peliin player searchingin kautta, joka löytyy MGO:n alkuvalikoista.

Omani on ShotcowS
 
Vastaus: MGO-peliseura

minun on Aleksi0 (voi lisätä kaveriksi. vielä on tilaa muutamalle)

pelissä tunnetaan C.Tsubasa
 
Vastaus: MGO-peliseura

Dr. Funkee nimellä pelailen. Eli beta-ajan nickistä lähti vain [FIN]-pääte pois. :)
 
Vastaus: MGO-peliseura

Tätä peliä pelaan nimellä Pyhä_Sukeltaja
tosin tässä oon miettiny kun suomalaistenkaa en oo viel pääsy pelaan niin jos vaikka tehtäis aina
C.Wolf > Servu Hauki on ??? Salasana kala
Tai Lokki on ??? Salasana lintu
 
Vastaus: MGO-peliseura

SILIK on nikki jolla pelailen. Jonkin verran tullut sitä jo pelailtua ja uskoisin, että lähes päivittäin tulee pelailtua. Niin ja headset löytyy.
 
Vastaus: MGO-peliseura

Hahmon nimi on Cathode. Just lopettelin neljän tunnin väännöt. M4 käteen ja rynnäkköön!
 
Vastaus: MGO-peliseura

tiong_fi nimellä mennään sekä PSN:ssä että MGO:ssa. Riittäisikö tänään porukkaa KonsoliFIN-servulle jos joku sellaisen pistäisi pystyyn?
 
Vastaus: MGO-peliseura

Juu, ajattelin itsekin piakkoin aloitella onlinen pelaamista. Todennäköisesti koko ilta menee pelin parissa, joten peliä vaan pystyyn. :)
 
Vastaus: MGO-peliseura

Simo911 on nimi. Yleensä ton Rammarin kanssa tehdään isoimpaan aulaan huone nimeltään *Suomi*, maksimi etuväleillä. Pelkkää basee 10min rundeilla, 2 per kartta. Saa nähä jos jossain vaiheessa aletaan jyystään Drebin pointseilla. Silloin tosin pitää olla monta rundia samaa karttaa, eikä voi skillejä vaihdella välissä, mikä on hieman ärsyttävää.

Huone on kaiketi vielä pystyssä. Itse lähdin pelaamaan yksinpeliä.
 
Vastaus: MGO-peliseura

Viper7 nimellä kuljetaan MGO:ssakin.
Miksi turhaan vaihtamaan, ja oma MG koodinimenikin oli tyyliin pussirotta niin ei ollut kovinkaan mieleinen.

PSN lista on piukassa mutta pelin listalla on viellä tilaa runsaasti.
 
Vastaus: MGO-peliseura

Eikö todellakaan mistään voi muuttaa hahmon ulkomuotoa? Tehdessä sanottiin vaan, että nimeä, naamaa ja voicea ei voi muokata jälkikäteen. Varusteista ja vaatteista ei puhuttu mitään. Ei ole hirveän mukava pelata samannäkösellä loppuelämäänsä, varsinkin kun uuden hahmon tekeminen maksaa.
 
Vastaus: MGO-peliseura

Eikö todellakaan mistään voi muuttaa hahmon ulkomuotoa? Tehdessä sanottiin vaan, että nimeä, naamaa ja voicea ei voi muokata jälkikäteen. Varusteista ja vaatteista ei puhuttu mitään. Ei ole hirveän mukava pelata samannäkösellä loppuelämäänsä, varsinkin kun uuden hahmon tekeminen maksaa.
lue ohjekirjasta mgon tarina. Siellä selitetään että pitää tulla lisää levelejä että tulee uusia vaatteita. Minua ei sitten MGOssa näy koska PS3 hajosi ja menee tänään korjaukseen
 
Vastaus: MGO-peliseura

Mä en oo viel saanut omaa postista (siis MGS4:ää)([Keskiviikkona tilasin ja perjantaina tuli viesti et on postissa, joten tänään ois asiallista odottaa sen saapuvan])...mutta Game ID on solidzake....aika tyhmää toi ettei voi käyttää isoja kirjaimia :(
SolidZake ois paree kuin solidzake.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom