Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mä en oo viel saanut omaa postista (siis MGS4:ää)([Keskiviikkona tilasin ja perjantaina tuli viesti et on postissa, joten tänään ois asiallista odottaa sen saapuvan])...mutta Game ID on solidzake....aika tyhmää toi ettei voi käyttää isoja kirjaimia
SolidZake ois paree kuin solidzake.
Mut kuinka sit se kaverilista menee...??? Jos mun kaveri on kaverilistoilla normisti (PSN) ja MGO (Game ID vai mikä oli). niin näänkö mä niitten molemmat nimet valikossa vai onko MGO:ssa oma kaverilista kuin normi lista???Sä voit pelissä tehdä itsellesi hahmon ja nimetä sen miten lystää. Kaikki kirjaimet ja merkit käytössä. Sillä sinut MGS4:ssa tunnistetaan ja sillä nimellä sinut lisätään kaverilistoillekin.
Mut kuinka sit se kaverilista menee...??? Jos mun kaveri on kaverilistoilla normisti (PSN) ja MGO (Game ID vai mikä oli). niin näänkö mä niitten molemmat nimet valikossa vai onko MGO:ssa oma kaverilista kuin normi lista???
Vähän epäselvä selittää... siis pystyykö kavereita "hallita" yhestä valikosta ja onko niillä sitten kaksi nimeä?
Tuli muuten mieleen...et eihän Konami ID tai Game ID tartte olla sama kuin PSN ID. ja jos tarttee niin kumpi...mut luulen et ei...jos niitä isoja kirjaimia ja joitain merkkejä ei voi käyttää
Mut kuinka sit se kaverilista menee...??? Jos mun kaveri on kaverilistoilla normisti (PSN) ja MGO (Game ID vai mikä oli). niin näänkö mä niitten molemmat nimet valikossa vai onko MGO:ssa oma kaverilista kuin normi lista???
Vähän epäselvä selittää... siis pystyykö kavereita "hallita" yhestä valikosta ja onko niillä sitten kaksi nimeä?
No niin nyt minäkin olen valmis astumaan palvelukseen, nimimerkki vanha tuttu: Foeman. Tutut ihmiset ainakin voisivat lisäillä.