Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGO-peliseura

Vastaus: MGO-peliseura

"Postimies" kyselee, että saatteko KonsoliFIN:ssä omaa claania pystyyn?
Jos onnistuu niin kirjautukaa osoitteeseen gamebattles.
Sitten vaan haastamaan claaneja.:cool:
 
Vastaus: MGO-peliseura

Voisin sut tossa lisäillä sinne MGO:n listaan...

Itellä ei mikkiä ole (taas vaihteeks) tällä hetkellä... Kun laitoin sen pyörähtämään Ruotsiin(älkää kysykö :p). Saan sen tos viikon parin sisään varmaankin takas...

Mahtavaa! Joo, mikkiä ei löydy täältä VIELÄKÄÄN - mutta toisin kuin GTAssa, tässä on sentään jonkinlainen kommunikointi systeemi :cool:

Miltäs kuullostaisi jos pistetään tänä iltana matsin tynkää pystyyn?
 
Vastaus: MGO-peliseura

Mahtavaa! Joo, mikkiä ei löydy täältä VIELÄKÄÄN - mutta toisin kuin GTAssa, tässä on sentään jonkinlainen kommunikointi systeemi :cool:

Miltäs kuullostaisi jos pistetään tänä iltana matsin tynkää pystyyn?
WuaaFIN -nimellä pelailen. Lisätkää vaan listoille. Tänään voisin pelailla siinä yheksän jälkeen.
 
Vastaus: MGO-peliseura

Ihan Pforce_ olen pelissä.

Meikä on ihan hukassa tuola CODin jälkee. Heti ku hokasin vaihtaa sen FPS tähtäyksen päälle ja sen muistin siihen, että ei aina tarvi uudestaan painaa sitä kolmiota ku tähtää ni alko ehkä vähä sujuu.

Ensihavainnot 30min TDMn jälkeen:

  • Peli on saakelin hidasta, en nyt ehtiny ku yhtä mappia vääntää, mutta respaat hevon kuuseen ja joudut kävelemään sieltä. Ite en löytäny millään juoksutoimintoa. Kävelet aina respasta uudestaan vihun snipujen alle ja tiput. Jossain vaiheessa löyty jotain makeita kujia ja pääsin urpoille kylkee AKn kans ja alko tippuu.
  • Kaikki istuu siis snipujen kanssa jossain katolla jonne on mahoton näillä skilleillä vielä flankata äijiä. Sitte liikkuminen on niin hidasta ett sut ehitään empua ku ylitätä jotain katua.
  • Asevaihdot esim kranaattiin on ihan naurettavan hidasta, kukaan keksiny tähä hyviä säätöä? Oli sielä settingseissä jotain, mutta en nähny togglessa ja sequentialissa mitää eroja.

Tänne saa prot antaa sitte vinkkejä, kaipaisin seuraaviin juttuihin valoa:
  • Ku on laser scopen saanu johonki pyssyyn, ni miten se jää siihen niin että sais painaa vaan starttia ni sulla ois sama "classi". Nyt ne kolmion takaset kilkkeet taitaa tippua pois.
  • Tohon aseenvaihttoon jos löytyy jotain vinkkejä tosiaan.
  • Mikä ois semmonen kunkku S&D tyyppinen pelimoodi jota vois alkaa koittaan? Toi TDM istuminen ei ihan istunut itelle.
  • Sitte vielä että miten noita "skillejä" kehitetään ja miten niitä käytetään. Esim jos oon valinnu sen juoksuskillin (quarterback tai olla), ni miten saan sen "päälle" ja miten sitä kehitetään taas paremmaksi?

Yksinpeliin en vielä päässyt, piti suorilta testata tota onlinee vaan. Sitä sitte ku tulee tylsää onlines . Kiitos jos joku jaksaa nyypän juttuihin vastailla, taidan lähtä ny testaa vähä lisää...

Moro pekkaa!! Miten tossa tehtää party ett päästää vääntää? Ja lisääs mut frendiksi pelis jos osaat jo :D
 
Vastaus: MGO-peliseura

Semmonen vinkki, että deathmatch ei oikein sovi pelin luonteelle. Se kannattaa unohtaa kokonaan. Base Mission on ehkä paras pelimuoto. Siinä kannattaa olla melkein koko ajan liikkessä, sillä basejen valloituksesta saa niin paljon pisteitä, että pelkästään sillä voittaa helposti snipuilla kämppijät. Sitte jos niitä snipuja on liikaa niin juokse laatikossa, niin ei voi heduun juurikaan osua.

Skillit kehittyy kun teet sitä mihin se skill vaikuttaa.

Niitä aseenvaihto-systeemejä on todella monta erilaista. Voi selata kahden tietyn välillä. Esim. puukosta primaryyn(rynkyt, sniput, haulikot, smg) tai primarysta supportiin(kranaatit sun muut härpäkkeet). Myös kolmen eri aseen välillä voi vaihdella. Esim. secondary(käsiaseet)->primary->support.
 
Vastaus: MGO-peliseura

Kysytäänkö tässä sitä Gamer ID:tä vai hahmon nimeä?


Hahmo kulkee nimellä Ludson

Lisäilkää vapaasti
 
Vastaus: MGO-peliseura

Kysytäänkö tässä sitä Gamer ID:tä vai hahmon nimeä?

Hahmo kulkee nimellä Ludson

Hahmon nimeä. Sehän on se, joka tarpeen mukaan lisätään kaverilistalle. Toisten pelaajien game_id:tä ei taideta edes näyttää missään vaiheessa peliä.
 
Vastaus: MGO-peliseura

Kyllä mä nyt pääsen.. Enempi porukkaa?

Edit. pistän Fin servun päälle. Servun nimi on FinGear pistänkö salasanaa?
 
Vastaus: MGO-peliseura

Kyllä mä nyt pääsen.. Enempi porukkaa?

Edit. pistän Fin servun päälle. Servun nimi on FinGear pistänkö salasanaa?

höm...mä oon tosin viel aika naabo MGO:ssa siis en tiedä kuinka saa valittua tietyn servun...sori et esitän tyhmän kysymyksen mutta...pelaamaan oon silti parempi
 
Vastaus: MGO-peliseura

Siis... kun alat pelaan: siin tulee se kohta kun oot valinnu characterin ja tulee vaihtoehdot automatching, free(joku) ja practice. Valitset niistä sen keskimmäisen. Seuraavasta valikosta VAMP: BEGINNER... sit tulee servulista josta etsit FinGear nimisen. that's it.
 
Vastaus: MGO-peliseura

Siis... kun alat pelaan: siin tulee se kohta kun oot valinnu characterin ja tulee vaihtoehdot automatching, free(joku) ja practice. Valitset niistä sen keskimmäisen. Seuraavasta valikosta VAMP: BEGINNER... sit tulee servulista josta etsit FinGear nimisen. that's it.

selvä...kokeellaan...
 
Vastaus: MGO-peliseura

Ihan Pforce_ olen pelissä.

Meikä on ihan hukassa tuola CODin jälkee. Heti ku hokasin vaihtaa sen FPS tähtäyksen päälle ja sen muistin siihen, että ei aina tarvi uudestaan painaa sitä kolmiota ku tähtää ni alko ehkä vähä sujuu.

Ensihavainnot 30min TDMn jälkeen:

  • Peli on saakelin hidasta, en nyt ehtiny ku yhtä mappia vääntää, mutta respaat hevon kuuseen ja joudut kävelemään sieltä. Ite en löytäny millään juoksutoimintoa. Kävelet aina respasta uudestaan vihun snipujen alle ja tiput. Jossain vaiheessa löyty jotain makeita kujia ja pääsin urpoille kylkee AKn kans ja alko tippuu.
  • Kaikki istuu siis snipujen kanssa jossain katolla jonne on mahoton näillä skilleillä vielä flankata äijiä. Sitte liikkuminen on niin hidasta ett sut ehitään empua ku ylitätä jotain katua.
  • Asevaihdot esim kranaattiin on ihan naurettavan hidasta, kukaan keksiny tähä hyviä säätöä? Oli sielä settingseissä jotain, mutta en nähny togglessa ja sequentialissa mitää eroja.

Tänne saa prot antaa sitte vinkkejä, kaipaisin seuraaviin juttuihin valoa:
  • Ku on laser scopen saanu johonki pyssyyn, ni miten se jää siihen niin että sais painaa vaan starttia ni sulla ois sama "classi". Nyt ne kolmion takaset kilkkeet taitaa tippua pois.
  • Tohon aseenvaihttoon jos löytyy jotain vinkkejä tosiaan.
  • Mikä ois semmonen kunkku S&D tyyppinen pelimoodi jota vois alkaa koittaan? Toi TDM istuminen ei ihan istunut itelle.
  • Sitte vielä että miten noita "skillejä" kehitetään ja miten niitä käytetään. Esim jos oon valinnu sen juoksuskillin (quarterback tai olla), ni miten saan sen "päälle" ja miten sitä kehitetään taas paremmaksi?

Yksinpeliin en vielä päässyt, piti suorilta testata tota onlinee vaan. Sitä sitte ku tulee tylsää onlines . Kiitos jos joku jaksaa nyypän juttuihin vastailla, taidan lähtä ny testaa vähä lisää...

Moro pekkaa!! Miten tossa tehtää party ett päästää vääntää? Ja lisääs mut frendiksi pelis jos osaat jo :D

Älä nyt valita niistä Snipereista siellä katolla, ne ovat minulle ne tappokohteet numero yksi :(. Siis lähes jokaisessa pelissä saan nätisti joku 5-10 ilmaista tappoa siitä kun sielä joku taavetti heiluu sen snipukiväärinsä kanssa (ja yleensä vielä seisoo täysin paikoillaan tehden oman hengen riistämisestään naurettavan helppoa.). Niihin osuu jo Snipuskillillä 1 jos näin tarvitsee :p eli SVD hetkeksi käteen ja porukka alas tornista, tämä siis jos löytyy edes jonkun verran tuota taitoa analogi tateilla taiteilla (luulisi jos Codissakin pärjää).
Itse pidän niitä kattoja ja torneja itsemurha alueina. Miksi? no ne eivät tarjoa juurikaan suojaa ja vihollinen voi sinne ampua lähes mistä tahansa karttaa. Kuten taas maatasanne antaa suojaa yllin kyllin.

Kattellaan jos illalla pääsee, voi olla trophy whoring vaihde päällä nyt kun päivityskin tuli :D
 
Vastaus: MGO-peliseura

tänään illalla vois vaikka pelaillakin, oma hahmo on tällä Grandi-nimellä.
 
Ylös Bottom