Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGO-peliseura

Vastaus: MGO-peliseura

Mä en oo viel saanut omaa postista (siis MGS4:ää)([Keskiviikkona tilasin ja perjantaina tuli viesti et on postissa, joten tänään ois asiallista odottaa sen saapuvan])...mutta Game ID on solidzake....aika tyhmää toi ettei voi käyttää isoja kirjaimia :(
SolidZake ois paree kuin solidzake.

Sä voit pelissä tehdä itsellesi hahmon ja nimetä sen miten lystää. Kaikki kirjaimet ja merkit käytössä. Sillä sinut MGS4:ssa tunnistetaan ja sillä nimellä sinut lisätään kaverilistoillekin.
 
Vastaus: MGO-peliseura

Pistin MGS4, sitten kun saan sen niin nickinä on Eggerix. MGO beta:ssa oli sama.
 
Vastaus: MGO-peliseura

Tuli muuten mieleen...et eihän Konami ID tai Game ID tartte olla sama kuin PSN ID. ja jos tarttee niin kumpi...mut luulen et ei...jos niitä isoja kirjaimia ja joitain merkkejä ei voi käyttää
 
Vastaus: MGO-peliseura

Sä voit pelissä tehdä itsellesi hahmon ja nimetä sen miten lystää. Kaikki kirjaimet ja merkit käytössä. Sillä sinut MGS4:ssa tunnistetaan ja sillä nimellä sinut lisätään kaverilistoillekin.
Mut kuinka sit se kaverilista menee...??? Jos mun kaveri on kaverilistoilla normisti (PSN) ja MGO (Game ID vai mikä oli). niin näänkö mä niitten molemmat nimet valikossa vai onko MGO:ssa oma kaverilista kuin normi lista???

Vähän epäselvä selittää... siis pystyykö kavereita "hallita" yhestä valikosta ja onko niillä sitten kaksi nimeä?
 
Vastaus: MGO-peliseura

Mut kuinka sit se kaverilista menee...??? Jos mun kaveri on kaverilistoilla normisti (PSN) ja MGO (Game ID vai mikä oli). niin näänkö mä niitten molemmat nimet valikossa vai onko MGO:ssa oma kaverilista kuin normi lista???

Vähän epäselvä selittää... siis pystyykö kavereita "hallita" yhestä valikosta ja onko niillä sitten kaksi nimeä?

MGO:ssa on oma kaverilista jolle mahtuu 35 kaveria. Mielestäni suoraan omalta PSN kaverilistalta ei pysty lisäämään kavereita pelin listalle (tai en ainakaan ole keksinyt miten), vaan sinun täytyy tietää kaverin MGO:n hahmon nimi. Ja nämä listat ovat erilliset, kumpikaan ei vie kummankaan tilaa, eli toisin sanoen mahdollisesti kavereita voi olla yhteensä 85 kun lasketaan molemmat kaverilistat yhteen.

Eli kun käynnistät ensimmäisen kerran MGO:n sinun tulee kirjautua sisään omalla Game ID:llä. Tämän jälkeen voit tuohon Game ID-tiliin luoda yhden hahmon, jonka nimeät haluamallasi tavalla. Tämän hahmon nimellä sinun siis tulee etsiä kaverit omalle MGO-kaverilistalle.

Tuli muuten mieleen...et eihän Konami ID tai Game ID tartte olla sama kuin PSN ID. ja jos tarttee niin kumpi...mut luulen et ei...jos niitä isoja kirjaimia ja joitain merkkejä ei voi käyttää

Ei tarvitse olla. Game ID/Konami ID ovat pelikohtaisia, ei laitteisto kohtaisia. Eli PSN ID ei ole missään vaiheessa vuorovaikutuksessa itse pelin kanssa. Toisin sanoen peliä olisi (periaatteessa) mahdollista pelata ilman PSN ID:tä.
 
Vastaus: MGO-peliseura

Kiitos taas tuhannesti kun tyhmempää opetetaan. nyt olen tajunnut pelistä vähän enemmän ilman että omaa kappaletta ole edes nähnytkään. Nyt tuli mieleen että tämä oli ehkä väärä keskustelu tälle asialle mutta tulipa sekin hoidettua.:) Eli nimi jolla minut sitten tunnistetaan tulee olemaan joku SolidZake mutta kuten aiemmin sanoin...vahvistan asian kun se on varma.

Tässä joillekkin vinkkejä nimestä joka olisi aika Metal Gear Solid aiheinen

-:n kohdalla voi lisätä mieluisimman nimen joka voi olla ote PSN nimestä (omani sointuu hyvin noin) kaikki ovat aiempien ja tämän MGS:n hahmoja (ja tietenkin sotilas arvonimet käyvät tällaiseen peliin vallan mainiosti) ((minun mielestä on aika tylsää jos luen, tapettuani jonkun, hänen nimensä jossa ei ole käytetty yhtään mielikuvitusta))

Solid-
Solidius-
Naked-
Metal Gear-
Old-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MGO-peliseura

Mut kuinka sit se kaverilista menee...??? Jos mun kaveri on kaverilistoilla normisti (PSN) ja MGO (Game ID vai mikä oli). niin näänkö mä niitten molemmat nimet valikossa vai onko MGO:ssa oma kaverilista kuin normi lista???

Vähän epäselvä selittää... siis pystyykö kavereita "hallita" yhestä valikosta ja onko niillä sitten kaksi nimeä?

MSG:ä oma
 
Vastaus: MGO-peliseura

Joo nyt tuli peli postista ja ei voi muuta sanoa...kuin että massiivinen on alkuvaikutelman mukaan... Ja pelaus nimeksi tuli se: .....


Solid Zake (huomaa väli sanojen välissä) pistäkää kaverilistalle niin päästään joskus pelaamaan...
 
Vastaus: MGO-peliseura

Peetteri nimimerkillä minä alan jossain vaiheessa MGO:ssa näkyilemään (ensin pelailen MGS4:ää). Saa lisätä kaverilistalleen, jos haluaa (pelaan myös NHL 08, GTA IV ja tulevaisuudessa BF:BC).
 
Vastaus: MGO-peliseura

MGO Character name: a1m

PSN-listalla vielä pari paikkaa, pelin list.. pelin sisäinen lista?
 
Vastaus: MGO-peliseura

Teen klo 21.15 huoneen OTACON-serverille, joten kaikki mukaan ottamaan matsia! Saatte helppoja tappoja kun minä olen siellä :D

Huone: KonsoliFIN
Salasana: Suomi (huom. iso kirjain)
 
Vastaus: MGO-peliseura

No niin nyt minäkin olen valmis astumaan palvelukseen, nimimerkki vanha tuttu: Foeman. Tutut ihmiset ainakin voisivat lisäillä.
 
Vastaus: MGO-peliseura

No niin nyt minäkin olen valmis astumaan palvelukseen, nimimerkki vanha tuttu: Foeman. Tutut ihmiset ainakin voisivat lisäillä.

Voisin sut tossa lisäillä sinne MGO:n listaan...

Itellä ei mikkiä ole (taas vaihteeks) tällä hetkellä... Kun laitoin sen pyörähtämään Ruotsiin(älkää kysykö :p). Saan sen tos viikon parin sisään varmaankin takas...
 
Ylös Bottom