Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS 2 Pelivinkit (SPOILEREITA!)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Jostain luin, että jos Tanker-osuudessa tallentaa tarpeeksi monta kertaa, eli aina uuteen tilaan tullessa (esim. tankerin kannelta -> sisään tankeriin -> miehistön oleskelutilaan jne.), niin Mei Lingin pitäisi keskeyttää Codec puhelu. Tosin en ole itse ikinä tätä jaksanut kokeilla, joten en mene takuuseen että asian laita on näin. Voisihan tuota jossain vaiheessa yrittää etsiä varmempaa tietoa netistä, kunhan jaksaa...

Aah. Nopeata toimintaa jopa minulta. Tuo ylläoleva juttuni pitänee paikkansa. Löysin tämän:

"Otacon tells you proverbs when you save the game on the Tanker. If you keep on saving, Mei Ling makes an appearance on the 13th time, which is why her name is featured on the credits.
 
kiitos.


loppu pomo juttujen osalta tuo peli oli pieni pettymys.
pomot oli hyvin tehty, mutta se häiritsi kun niitä ihan lopussa ei tarvinnu tappaa.
-Liquid/Ocelot livistää.
-Fortune kuoli ihan ilmaisiksi.
-ja Vamppi ei kuollu lopullisesti.

Solidus ei tuntunu loppu pomolta, joku siinä mätti.
onneks sen sentää pääsi tappamaa.

sillä Fortunella kun oli se suoja, niin miksi se ei toiminu lopussa.
ja sitten taas toimi, kummallista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn
kiitos.

sillä Fortunella kun oli se suoja, niin miksi se ei toiminu lopussa.
ja sitten taas toimi, kummallista.

Koska Ocelot/Patriootit sulki koneen. Ja Snakehan sanoi koneen ollessa pois päältä et Fortune oli sittenkin Lady Luck.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit
Koska Ocelot/Patriootit sulki koneen. Ja Snakehan sanoi koneen ollessa pois päältä et Fortune oli sittenkin Lady Luck.
jep, mutta kun se kerran oli Lady Luck, niin miten se luoti sitte osu siihen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn

jep, mutta kun se kerran oli Lady Luck, niin miten se luoti sitte osu siihen.

No se oli eräänlainen loppuhuipennus, minkä tarkoituksena oli taaaaaaas kerran sekottaa pelaajien päät. Siis Liquid Ocelot sulki sen vempeleen, jolloin se luoti osui fortuneen. Fortune suuttuu ja Kojima lisää vähän mystiikkaa peliin, jolloin Fortune torjuu ne Rayn ampumat ohjukset.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin


No se oli eräänlainen loppuhuipennus, minkä tarkoituksena oli taaaaaaas kerran sekottaa pelaajien päät. Siis Liquid Ocelot sulki sen vempeleen, jolloin se luoti osui fortuneen. Fortune suuttuu ja Kojima lisää vähän mystiikkaa peliin, jolloin Fortune torjuu ne Rayn ampumat ohjukset.

Mystiikka on juuri oikea sana. Fortunella on kyseinen voima ollut, mutta hän tajusi sen vasta elämänsä loppupuolella. Kun Ocelotin laite ei ollut päällä, voi huomata että Fortune "luotti" luodin menevän ohi, joten hän ei ollut varautunut siihen. Kun MG Rayn ohjukset ynnä muut tulivat kohti, hän selvästi joutuu keskittymään.

Minulla on ollut sellainen kuva, että Patriootit tiesivät tästä voimasta, mutta koska Fortune olisi tapattanut itsensä, he kehittivät kyseisen laitteen Big Shell-tilanteen luomiseksi. Ja nyt moni sanoo, että Ocelotkin ihmetteli miksi ohjukset eivät osuneet. Tähän voi helposti sanoa, että Ocelot on vain Patrioottien välikäsi, joten hänelle ei pakosti oltu kerrottu asiasta.
 
Tuli tosta happy endingistä mieleen: Onko siinä edes muunlaista loppua kuin se yksi, jossa Rose tulee kadulla ihmisvilinästä vastaan ja blaa blaa blaa. Tämä on ehkä todettu tässä jossain, mutta en lievästi kuumeisena jaksa alkaa kahlaamaan...

Pariin otteeseen olen pelin läpi vääntänyt ja sama loppu on ollut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Tuli tosta happy endingistä mieleen: Onko siinä edes muunlaista loppua kuin se yksi, jossa Rose tulee kadulla ihmisvilinästä vastaan ja blaa blaa blaa. Tämä on ehkä todettu tässä jossain, mutta en lievästi kuumeisena jaksa alkaa kahlaamaan...

Pariin otteeseen olen pelin läpi vääntänyt ja sama loppu on ollut.
Mä oon vetäny pelin moooooooooooonta kertaa läpi, eri vaikeus asteilla..eikä ole erinlaisia loppuja näkyny
 
Re: Jaa-a...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HCORE
Russelin roolihahmon nimi on siinä Snake Plissken.

Aika jännittävää vai mitä?

Ja Kurt Russelin Snake Plisskenhän oli entinen sotasankari ja nykyinen lainsuojaton; aivan kuten MGS2:n Solid Snake-Plissken.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cem0
Korjaan vähän Crisis

Socom: Se Snaken näköne äijä antaa, en muista nimee

M9: F osan ylä kerros oikean puoleinen huone

En tiiä saako äänenvaimentajaa socomiin siinä vaiheessa, itse olen kanssa juuri pommin purku hommis.


Sen äijän nimi on Iroquois Pliskin... Pelis kertoo et Etunimi meinaa Ranskan murteella (tai jollain) käärmettä ja sit muistin et leffas Pako L.A:sta Kurt Russel esitti Snake Plissken nimistä heppua... Hardil saa muuten shaverin jonka Raiden antaa Snakelle...
 
Re: Jaa-a...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HCORE
Huomasin tälläsen jutun, jonka on varmaan jokainen huomannu
paitsi mä ja teen itteni (entistä?) naurettavammaksi, eikä tämä varmaan tänne edes kuulu but here goes nothing:

Leffa nimeltä Escape From L.A.(Pako L.A:sta) Pääosassa Kurt Russell ja joku misu.

Russelin roolihahmon nimi on siinä Snake Plissken.

Aika jännittävää vai mitä?

Ehit eka kertoo ton... En huomannu sun viestiä ku oli niiiin perkeleen pitkäl...
 
Tuli väärä lainaus... Piti lainata sitä vähä alempaa... Missä joku toteaa ettei muista Snaken peitehahmon nimeä...
 
Oisko joku vinkki?

Miten sen Extreme tason kidutuskohtauksen pääsee läpi onko joku vinkki? Ku se on aika vaikee :D . PS: ku se oon päässy nii sit on kaikki dog tagit :) ja saan sen sinisen wigin ja senavulla voin olla loputtomasti veden alla, oxygen on loputon :).
 
Ylös Bottom