Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS 2 Pelivinkit (SPOILEREITA!)

Ames

Mulla tuli pikku ongelma amesia etsiessä. Mä en tiedä olenko mä (taas) missannut codecista jotain, mutta luulen löytäneeni amesin (ne nyökkäilee täristen ja alkaa savuamaan), mutta en tiedä mitä sitten pitäisi tehdä. Vartijan jos ampuu tai nukuttaa niin heti kuolee ja oletettua amesia saa osoitella mikillä vaikka ikuisuuden eikä mitään tapahdu. Joten kertokaa pliis mitä tuossa kohdassa pitää tehdä.
 
Re: Ames

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Mulla tuli pikku ongelma amesia etsiessä. Mä en tiedä olenko mä (taas) missannut codecista jotain, mutta luulen löytäneeni amesin (ne nyökkäilee täristen ja alkaa savuamaan), mutta en tiedä mitä sitten pitäisi tehdä. Vartijan jos ampuu tai nukuttaa niin heti kuolee ja oletettua amesia saa osoitella mikillä vaikka ikuisuuden eikä mitään tapahdu. Joten kertokaa pliis mitä tuossa kohdassa pitää tehdä.
Osota Amesia sillä mikillä ja paina kolmiota
 
Osota Amesia sillä mikillä ja paina kolmiota
Niin mä teinkin. Sen jälkeen se kysy, että "Are you Ames?" Ja sitten tää tyyppi alkoi nyökkäileen ja savuamaan. Ja sitten mitään ihmeellistä ei tapahtunu. Mitä tossa tilanteessa pitää tehdä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff

Niin mä teinkin. Sen jälkeen se kysy, että "Are you Ames?" Ja sitten tää tyyppi alkoi nyökkäileen ja savuamaan. Ja sitten mitään ihmeellistä ei tapahtunu. Mitä tossa tilanteessa pitää tehdä?


No sitten se ei ole Ames, kun löydät Amesin niin tulee välianimaatio.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff

Niin mä teinkin. Sen jälkeen se kysy, että "Are you Ames?" Ja sitten tää tyyppi alkoi nyökkäileen ja savuamaan. Ja sitten mitään ihmeellistä ei tapahtunu. Mitä tossa tilanteessa pitää tehdä?

Kun osoittelet sitä amesia niin pitäs kuulua semmone erilainen ääni kun niistä muista ja kun olet löytänyt amesin niin osoita sitä ja paina kolmioo.

Tai sit sul on joku hälytys päällä
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff

Niin mä teinkin. Sen jälkeen se kysy, että "Are you Ames?" Ja sitten tää tyyppi alkoi nyökkäileen ja savuamaan. Ja sitten mitään ihmeellistä ei tapahtunu. Mitä tossa tilanteessa pitää tehdä?

Ames erottuu joukosta siltä osin että hänellä on pidempi harmaa takatukka kuin muilla harmaahiuksisilla tyypeillä. Katso myös kasvoja - muut harmaahiuksiset äijät näyttää muistaakseni kaikki samalta, mutta Ames erottuu joukosta. Lisäksi kuten Whilshu sanoi, Amesista lähtee vielä pieni piippaus. Mutta takatukan avulla minä aina herran tunnistan heti ensimmäisellä kerralla.
 
Vedinpä tossa juuri MGS2:den läpi ja ylläriksi tuli loppudemojen dogtags kohta jossa oli oma nimeni ja syntymäaikani ja tietenkin verityypit ja kansallisuudet :D Kattokaapa piruuttaan että onko teksti dogtagseissa Lauri ja syntymäaika 10-03-84 :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan coma
Vedinpä tossa juuri MGS2:den läpi ja ylläriksi tuli loppudemojen dogtags kohta jossa oli oma nimeni ja syntymäaikani ja tietenkin verityypit ja kansallisuudet
Kattokaapa piruuttaan että onko teksti dogtagseissa Lauri ja syntymäaika 10-03-84

Olipa minullakin oma nimeni tuossa lopussa - itsehän sen sinne Plant-osuuden alussa ekalla nodella sinne kirjoitin - aivan kuten kaikki muutkin ;) Siinä alussahan sitä kysyttiin, katsos :)

Edit: Send-nappulaa on aina hauska painaa ennen kun teksti kokonaan valmis ;)
 
Aijuu siinä alussahan kysyttyy niitä hitto kun en muistanu. Ihmettelinkin kun siinä ei ollu sukunimeä
 
Re: Ames

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
ne nyökkäilee täristen ja alkaa savuamaan.

Jos tarkemmin katsot niin näillä henkilöillä tulee pissa housuun. Niiden alle syntyy sellainen keltainen lätäkkökin. Oli muuten naurussa pitelemistä kun tämän ensimmäisen kerran huomasin:D
 
Pelissähän Rose toistelee vähän väliä päivämäärää 30.4. joka on Raidenin ja Rosen ensitapaaminen.
Eilen oli 30.4. Oliko pelissä huomattavissa mitään extraa missään kohdin, luulisi ainakin että ohjelmoijat olisi voineet jotain kivaa ylläriä laittaa kun koneen ja pelin päivämäärät 'kohtaavat' ?

Dogtageissahan tulee kai joku syntymäpäiväonnittelu, jos katsoo disikameran läpi vartijaa jolla on dogtagissa sama päivämäärä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Ja onhan kaikki löytänyt Ocelotin piilotelemassa Metal Gear Rayn takana Hold 3:ssa?
[/QUOTE

???

Niin, siellä hän seisoo. Ensin vain pitää ryömiä venttiileiden kautta MG Rayn alle ja sitten kun on vastaantulevalla tangolla, Ocelotin näkee seisomassa Rayn juurella.
 
MGS2 apu - spoilata saattaa

Minne se vanha ketju katosi?

Kysymykseni:
Miten voi päästä Soliduksen toisen kuristuskohtauksen läpi (RAYden jälkeen) Arsenalissa extremellä käyttämättä huijausta tai turbo-ohjainta? Tehtävähän on ihan mahdoton.
 
Noita sivujakin on enemmän kuin yksi...löysin kyseisin ketjun heti toiselta sivulta. Alanurkassa on tommonen systeemi mistä saa vaihdettua.:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan k_laakso
Noita sivujakin on enemmän kuin yksi...löysin kyseisin ketjun heti toiselta sivulta. Alanurkassa on tommonen systeemi mistä saa vaihdettua.:)

Jeps, mutta yhdistin ketjut yhteen...
 
Jaa-a...

Huomasin tälläsen jutun, jonka on varmaan jokainen huomannu
paitsi mä ja teen itteni (entistä?) naurettavammaksi, eikä tämä varmaan tänne edes kuulu but here goes nothing:

Leffa nimeltä Escape From L.A.(Pako L.A:sta) Pääosassa Kurt Russell ja joku misu.

Russelin roolihahmon nimi on siinä Snake Plissken.

Aika jännittävää vai mitä?
 
Re: Jaa-a...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HCORE
Huomasin tälläsen jutun, jonka on varmaan jokainen huomannu
paitsi mä ja teen itteni (entistä?) naurettavammaksi, eikä tämä varmaan tänne edes kuulu but here goes nothing:

Leffa nimeltä Escape From L.A.(Pako L.A:sta) Pääosassa Kurt Russell ja joku misu.

Russelin roolihahmon nimi on siinä Snake Plissken.

Aika jännittävää vai mitä?

Ite en ollu mokomast leffast ees kuullu mut kun kaveri ekan kerran näki mun pelaavan ton kohan mis Raiden tapas Snaken ni se heti tunnisti "sattuman"! :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan coma
Vedinpä tossa juuri MGS2:den läpi ja ylläriksi tuli loppudemojen dogtags kohta jossa oli oma nimeni ja syntymäaikani ja tietenkin verityypit ja kansallisuudet :D Kattokaapa piruuttaan että onko teksti dogtagseissa Lauri ja syntymäaika 10-03-84 :D
..huooh..arvaappa miten se sinne joutu? miksette te lue aikaisempia viestejä, joissa tämäkin ollaan ihmetelty jo tuhanteen kertaan
 
jospa nyt vastais näihin.
vasta äsken pelasin pelin läpi.
julkaisupäivänä kyllä hankin, mutta tuli pidettyy joku kuukauden tauko kun ne Colonel:n seko jutut rupes jurppii ja pomo taistelu sen jälkee tuntu mahdottomalta (3xMG Ray).
ei mun kyl kuukauden taukoo pitäny pitää, pari päivää vaan, se tauko vaan veny:)

1. Vastasiko odotuksiasi?
osittain kyllä.

2. Yllätyitkö "Raideniin"?
positiivisesti kyllä, odotin pahempaa mammanpoikaa tai jotain,
kun vähä joka puolella nettii oli Raidenii haukuttu.

3. Mitä mieltä Snake "apurina"?
se toimi, mutta ennemmin olisin Snakena pelanu koko pelin läpi.

4. Liika codecia ja demoa?
välillä, varsinkin kun niiden aikana ei voi paussia laittaa päälle.

5. Mitä mieltä musiikista?
aivan hemmetin hyvää, varsinkin siinä Fatman pomo kohdassa.

6. Ymmärsitkö juonen 100%:sti, "Tactical Plot Twist"?
sinne Raidenin kidutukseen saakka ymmärsin kaikki.
ehkä jotain pientä jäi pimentoon.
sitte se Colonel sekos ja samalla sekotti mutkin.
eikä missää tuntunu enää olevan mitää järkee.
tuo taukokaan ei varmaan hyvää tehny tän juonen seuraamisen kannalta.

7. Ärsyttikö Rose sua?
ei.

8. Makein demoskene?
Fatman pomo kohta.

9. Paras taistelukohtaus? (Peli tilanteesa)
Fatman pomo kohta.

10. Dialogi/puhe, joka jäi mieleen?
Fatman pomo kohta:)

11. Millä asetuksilla pelasit läpi ensimmäisellä kerralla ja aika? (vaikeusaste, tutka ja läpipeluuaika)
normal, päällä, n.15h.

12. "Happy Ending-loppu" vai keskeneräinen?
ihan sekava loppu.
kaikki mikä tapahtu Raidenin kidutuksen jälkee ei mielestäni sopinu edes koko peliin. meni aivan liian sekavaksi.
ja sitä Fortunea vastaa olisin halunnu taistella.
ja Vamppia vastaan uudestaa kun se ei kerta kuollu siel altaal.

ja se ei ollu kiva kun lopussa Ocelot karkaa MG:n kanssa, peli jäi liian auki.

13. Raiden "MGS3:een"?
eiköhä tämä riittäny.

14. Riittävästi huumoria?
oli.


missä muute Mei Ling oli, loppu teksteis oli sen nimi?


edit: "pommimies" sanan vaihdoin Fatmaniks.
vastaus no.12. lisäsin viimesen rivin, joka on erillään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn
missä muute Mei Ling oli, loppu teksteis oli sen nimi?

Jostain luin, että jos Tanker-osuudessa tallentaa tarpeeksi monta kertaa, eli aina uuteen tilaan tullessa (esim. tankerin kannelta -> sisään tankeriin -> miehistön oleskelutilaan jne.), niin Mei Lingin pitäisi keskeyttää Codec puhelu. Tosin en ole itse ikinä tätä jaksanut kokeilla, joten en mene takuuseen että asian laita on näin. Voisihan tuota jossain vaiheessa yrittää etsiä varmempaa tietoa netistä, kunhan jaksaa...
 
Ylös Bottom