Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS 2 Pelivinkit (SPOILEREITA!)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Ja minun sitten piti skipata tuo kohta jossa savukkeet saa... no eikun euro-extreme alusta uudelleen, onneksi en ole vielä pitkällä... :)

ja voikohan edes ko. kohtaa skipata? Pliskin (jos oikein muistan antaa savukkeet yhdessä cut-scenessä)...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis


ja voikohan edes ko. kohtaa skipata? Pliskin (jos oikein muistan antaa savukkeet yhdessä cut-scenessä)...

Voihan tuon. Ainakin minä skippasin... Alkaa siitä kun Vamp tappaa tyyyppejä, jonka jälkeen vain rämpyttää nappia, niin kauan että pääsee taas pelaamaan (ja tuossa välissä ne tupakit saa). Ensimmäisellä pelikerralla on joitain kohtauksia joita ei voi skipata - mm. Stillmanin pomminpurkuohjeet, mutta tuo tupakin ojennuskohtauksen voi mielestäni jo silloinkin.

Pari jippoa joita on tullut vastaan - Kun olet tavannut Stillmanin, älä mene naisten vessaan purkamaan pommia vaan mene suoraan CD-sillalle... ja katso mikä tilanne siellä on meneillään :D
Mene sitten vaikka sen jälkeen Strut C:n miesten vessaan katso pönttöä, joka ei ole oven takana 1st personista ja soita Colonelille :D
Ja onhan kaikki löytänyt Ocelotin piilotelemassa Metal Gear Rayn takana Hold 3:ssa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fat Abbot
onko mitään hyviä taktiikoita fatmaniin? syö miestä kun siinä menee joku tunti ku yrittää saada sen kiinni ja läjäyttää päähän.
Itse huomasin käytännölliseksi sellaisen keinon, että kun Fatman pysähtyy puuskuttamaan/haukkaamaan happea, juokse viereen ja aseta Claymore-miina. Miina räjähtää heti, Fatman ottaa lukua ja sillä aikaa voit ampua häntä kaljuun.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pazman

Itse huomasin käytännölliseksi sellaisen keinon, että kun Fatman pysähtyy puuskuttamaan/haukkaamaan happea, juokse viereen ja aseta Claymore-miina. Miina räjähtää heti, Fatman ottaa lukua ja sillä aikaa voit ampua häntä kaljuun.

Pöh, helpompaa on ampua pari neljä kutia että mies kaatuu. Claymore miinoja kannattaa kuitenkin asetella sellaisille kohdille mistä Fatman kulkee useasti. Myös yksi hyvä tapa saada mies kaatumaan on Stun Grenade. Myös lyönti-lyönti-potku on toimiva idea kun mies seisoo paikallaan. Myös ryömimällä niiden telineiden (vai mitä onkaan mihin hän niitä pommeja asettelee) alle, näet koko ajan missä hän menee ja voi ammuskella vaikka...
 
sain eilen ton pelin ja pelasin siihen pomminpurkamis kohtaan, kun ne kaikki 5 vai 6 on purkanut alkaa se aika, sitten se james räjähtää sielä, sitten aikaa on vielä jäljellä ja pitäis purkaa se viimenen pommi, missä helvetissä se pommi on:)? ja miten kummassa ton pelin saa tallennettua, ainakun käy siinä tietokoneella? jäi hieman epäselväksi, ja sitku olin räjähtänyt ajan loputtua pistin exit ja sinne meni koko peli ja joutuu alottaan alusta:D paskajuttu. kertokaapa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tupla R
sain eilen ton pelin ja pelasin siihen pomminpurkamis kohtaan, kun ne kaikki 5 vai 6 on purkanut alkaa se aika, sitten se james räjähtää sielä, sitten aikaa on vielä jäljellä ja pitäis purkaa se viimenen pommi, missä helvetissä se pommi on:)? ja miten kummassa ton pelin saa tallennettua, ainakun käy siinä tietokoneella? jäi hieman epäselväksi, ja sitku olin räjähtänyt ajan loputtua pistin exit ja sinne meni koko peli ja joutuu alottaan alusta:D paskajuttu. kertokaapa.
'


Snakella voit savata ku otatat codecin ni ni siin lukee otacon-save ni soita sinne.
Ja Raidenilla taas soita roselle ni se seivaa sun datan ei pitäs olla vaikeaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tupla R
ja miten kummassa ton pelin saa tallennettua, ainakun käy siinä tietokoneella? jäi hieman epäselväksi, ja sitku olin räjähtänyt ajan loputtua pistin exit ja sinne meni koko peli ja joutuu alottaan alusta:D paskajuttu. kertokaapa.

Miten joku ei voi olla tajuamatta miten pelissä tallennetaan? Eihän siihen tarvitse mitään muuta kuin pelin seuraamista... Whilshu tuon jo kertoi, mutta oikeasti, hei? Ja tuon pommin löytämiseenkin on pelissä annettu ohjeet ihan selvästi... Käytä Sensor B:tä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Miten joku ei voi olla tajuamatta miten pelissä tallennetaan? Eihän siihen tarvitse mitään muuta kuin pelin seuraamista... Whilshu tuon jo kertoi, mutta oikeasti, hei? Ja tuon pommin löytämiseenkin on pelissä annettu ohjeet ihan selvästi... Käytä Sensor B:tä...

esitin asiani hieman huonosti, löysin kyllä sen missä se tallennetaan, laitoin save, no reaction mut ajattelin etkai se jonnekin tallettui, aloittaessani pelin seuraavaksi, "no mgs2 data on memorycard" jaahas, laitoin muistikortin 2 slottiin, johan toimi.
joo pelissä on annettu ohjeet mutta kun sitä sensor beetä käyttää ja menee sillä hissillä alas, ei se tunnu löytävän pommia?nousee ylös hissillä, ei sieläkään löydä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tupla R


esitin asiani hieman huonosti, löysin kyllä sen missä se tallennetaan, laitoin save, no reaction mut ajattelin etkai se jonnekin tallettui, aloittaessani pelin seuraavaksi, "no mgs2 data on memorycard" jaahas, laitoin muistikortin 2 slottiin, johan toimi.
joo pelissä on annettu ohjeet mutta kun sitä sensor beetä käyttää ja menee sillä hissillä alas, ei se tunnu löytävän pommia?nousee ylös hissillä, ei sieläkään löydä?

Okei. Jos pelaat Normalilla tai helpommalla pommi on sukellusveneen pohjassa, huoneessa josta Plant-osuus alkaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Miten joku ei voi olla tajuamatta miten pelissä tallennetaan? Eihän siihen tarvitse mitään muuta kuin pelin seuraamista... Whilshu tuon jo kertoi, mutta oikeasti, hei? Ja tuon pommin löytämiseenkin on pelissä annettu ohjeet ihan selvästi... Käytä Sensor B:tä...
kaikki ei jaksa kattoa niitä helvetin yksinkertaisia brieffauksia, eikä tutustua ohjeisiin sen vertaa, että pelin yksinkertaisimman asian saisi selville..on se niin sääli
 
Hä?

Mitä se oikeen tarkotaa kun,sneikkipliskin ja raiden tapaa ekan kerran ja sneikki senkun hokee:''I need a few more minutes''.Voisko se liittyä vaikka Foxdiehin?
 
Re: Hä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FAMAS
Mitä se oikeen tarkotaa kun,sneikkipliskin ja raiden tapaa ekan kerran ja sneikki senkun hokee:''I need a few more minutes''.Voisko se liittyä vaikka Foxdiehin?
Ei, Snake tarvitsi vähän aika levätäkseen. Hän menetti verta, joka sai hänet melkein pyörtymään. Kai muistat et Vamp viilsi veitsellä Snaken rannetta ensi tapaamisella.
 
S

Määpä pelasin tänään MGS2 E-Extreme tasolla, ja oon siinä Harrier kohassa ( jo viiettä tuntia...:mad: )
kuitenkin, ku se Solidus sanoi : "I'll let you go out in Style" ja ampu ne homerit, niin ne ei osunu muhun eikä mihinkään muuhun. Piipitys vaan jatku. No, luulin että hienoo, ne ei ees osunu mihinkään. No, sitte piipitys taas jatkuu tiheempään ja tihempään kunnes ne ohjukset tulee uuestaan ja pämäyttää mua selkään? Onko kellään tapahtunu vastaavaa? Yleensä ne homing-missles osuu ees johonkin, mutta mulla ne jäi vaan kiertelemään...
 
LOL! En ole aiemmin huomannut (onko muut) "uusia" läppiä "Colonelilta" seottuaan. Ennen kuin menet pyöreääseen huoneeseen jossa tulee vastaan hemmetisti Arsenal Tenguja soitappa pari kertaa ja Roy kertoo pätkän GBC:n Metal Gearista tuttua IdeaSpy 2.5-tarinan (tarina joka on legenda :D) ykkösepisodista. Hitto että meikäläinen repesi jo kuulleessaa ekat sanat tosta viestistä, kun tuli toi koko IdeaSpy-stoori mieleen :D
 
Ylös Bottom