Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
siellä jos tappaa vartijat, tulee kokoajan, maailman kirotuimmat sanat..eli se kun joku kysyy miksi varmistus on myöhässä..vaikka puhelimet on tuhottu, ja ruumit kadonnu..sitte sinne änkää lisää ukkoja..aika ei riitä..Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Eli tuota sen Socom supressori kannattaa käydä hakemassa heti
kun mahdollista sieltä Strut F warehousesta , etsikää aukinainen ilmastointi käytävä seinästä ja ryömikää sen kautta erääseen huoneeseen jossa on Socom bullets ja Supressor laatikkojen takana..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
siellä jos tappaa vartijat, tulee kokoajan, maailman kirotuimmat sanat..eli se kun joku kysyy miksi varmistus on myöhässä..vaikka puhelimet on tuhottu, ja ruumit kadonnu..sitte sinne änkää lisää ukkoja..aika ei riitä..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
mistä löytää tossa Strut E:ssä , kun on tappanut Fatmanin niin missä se pommi on???? se jonka fatman aktivoi kuollessaan luulen että se on hänen oikean käden alla mutta en pääse sumuttamaan sitä Coolanttia sinne. eli tiätääkö kukaan ratkaisua tähän?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
mistä löytää tossa Strut E:ssä , kun on tappanut Fatmanin niin missä se pommi on???? se jonka fatman aktivoi kuollessaan luulen että se on hänen oikean käden alla mutta en pääse sumuttamaan sitä Coolanttia sinne. eli tiätääkö kukaan ratkaisua tähän?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Nyt kun MGS2 on julkastu ja koluttu läpi. Niinpä aattelin pistää uusi threadi "MGS2 juonianalyysi ja major spoiler"-keskustelu.
Tätä ei kannata lukea ellei peliä ole vedetty edes kerran läpi
Ensin olisi "pikku kysely" pelistä, sisällöstä, hahmoista, tapahtumista, ja muuta!
Peruskysymykset:
1. Vastasiko osotuksiasi?
2. Yllätyitkö "Raideniin"?
3. Mitä mieltä Snake "apurina"?
4. Liika codecia ja demoa?
5. Mitä mieltä musiikista?
6. Ymmärsitkö juonen 100%:sti, "Tactical Plot Twist"?
Extraa:
7. Ärsyttikö Rose sua?
8. Makein demoskene?
9. Paras taistelukohtaus? (Peli tilanteesa)
10. Dialogi/puhe, joka jäi mieleen?
11. Millä asetuksilla pelasit läpi ensimmäisellä kerralla ja aika? (vaikeusaste, tutka ja läpipeluuaika)
12. "Happy Ending-loppu" vai keskeneräinen?
13. Raiden "MGS3:een"?
Ja loppukevennykseksi:
14. Riittävästi huumoria?
Ok, millä vaikeusasteella pelat?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jaxberg
Mun seuraava mission on mennä pelastamaan pressa joka on ShellKakkosessa. Se silta StrutD:stä Shell2:seen on täynnä niitä infrapunapommeja. Mun pitäis ampua kaikki ne sensorit mutta en millään löydä kaikkia !! Voisiko joku kertoa missä ne ovat !!
Olen itse löytänyt kaikki jotka näkyvät hyvin ja ne jotka ovat lipun ja lokkien takana. Minulla ei ole PSG1:stä !!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Eli niiden sensoreiden paikat ovat , jos oikein muistan ensimmäinen sen ison virta paneelin päällä, toinen oikealla semtexin ja paneelin jossa keltainen varoitus kolmio välissä , vasemmalla seinässä olevan paneelin takana piilossa first person modessa R2 niin pääset ampumaan sitä kulmaan..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jalmari
Miten noita sensoreita pitaisi oikein ampua? Ainakun ammun vaikka yhtä sensoria niin koko paikka räjähtää ?