Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS 2 Pelivinkit (SPOILEREITA!)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
mä taas en pääse sinne kirottuun goreen..sinne pitäs päästä E-F comnectin bridgen kautta..mutta mä en pääse..?


Eli E-F Connecting bridgellä juokset sitä reittiä pitkin missä lattia
lahoaa... ( jos Shell Core I haluat). Se siltahan haarautuu kolmeen osaan :

Strut E , ylös
Core , vasen
Strut F , alas

Paitsi jos olet yrittämässä väärällä sillalla? E - ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
mä taas en pääse sinne kirottuun goreen..sinne pitäs päästä E-F comnectin bridgen kautta..mutta mä en pääse..?

Eli ammu ne lentävät vekottimet ekaksi. Sitten vaikka juokset täysii sitä siltaa pitkin tai menet roikkumalla koska siinähän on niitä ansoja.
 
Eih, tää netti sekoo, näkyy oudois järjestyksis noi postit..anteeksi epäselvyyksistä =)
 
jos joku on pelannu PAL version jo läpi niin miten ne kolme(3) uutta peli modia saa(European extreme, castin theatre, boss battle)
 
Kaikki avautuvat kun pelaat pelin kerran läpi , Euro Extremen
voi ottaa kun valitsee new game ja valitsee sitten mitä osuutta pelaa Tanker-Plant , Tanker tai Plant , Boss Survival ja Casting theatre löytyvät special valikosta.

Euro Extremessä ei ole muuta ongelmaa mutta kun pomot tappavat yhdestä iskusta ( ainakin useimmat )...
 
Jumissa

Voisiko joku perusteellisesti kertoa mitä tuossa
pomminpurko hommasaa pitää tehdä.
 
Voisitko tarkentaa mistä on kyse? pommin purku ? tarkoitat
coolantilla vai niiden control unittien ampumista?
 
siis sillä coolantilla. Missä niitä on. miTä nille pitää tehdä. Mikä on muuten pomminpurkuimiiehen codec numero
 
Peter Stillman Codec numero on 140.25

Eli siis equippaa item ruutuun Sensor A niminen tavara jolloin
kartalla ( vaikkei radar ole käytössä nämä näkyvät silti ) näkyy keltainen alue jos C4:jää on alueella. Joitakin paikkoja missä pommeja on ( ulkomuistista, voi sitten muuttua vähän eri vaikeus asteilla, kaikkia pommeja ei ole aina joten katso sensorista. )
Pommeja suihkutetaan coolantilla kunnes ne jäätyvät , equippaa
coolant ja paina neliötä.

Strut C , naisten vessa peilien yläpuolella katon rajassa
Strut B , transformer room siellä taisi olla yksi piilossa erään avatun paneelin oven takana ( huoneessa missä tapasit Pliskinin ensimmäisen kerran ) sulje kaapin ovi ja jäähdytä pommi.
Strut A , pump facility putkien keskellä ryömit sitten niin kauan
että löydät punaisen/ruskean putken jonka alta pääsee ryömimään pommille.
Strut A , katolla aidan ulkopuolella kiinnitettynä yhteen pömpeliin :) löytää helposti first person modessa.
Strut F , warehouse laatikkojen keskellä piilossa , mene yläkertaan ja tiputtaudu alas laatikkojen päälle ja jäähdytä pommi.
Strut E , parcel room yhdessä liukuhihnalla liikkuvassa laatikossa
on pommi kiinni.
Strut E , heliport harrierin taka pyörän tukitelineessä.
Strut D , sediment pool , mustien lattia luukkujen alla 1 - 2 riippuen vaikeus asteesta..


Toivotaan että auttoi.
 
Pelin paras codec-läppä

Tää codec-läppä on ehdottomasti pelin paras:D

mee naistenvessaan "tyttölehti" kädessä, sulje ovi, soita Campbelille! Pelin paras Codec-läppä tulee:D :D

aijaijai...MGS2:ssa on NIIN paljon läppiä!!!!

taidanpa pistää toisen myöhemmin!
 
mä oon jumissa siinä, kun pitäis mennä hissiin, mutta se kamera kattoo, ja antaa hälyn heti???? mulla on se saakelin puku, ja joku kivääri-ase ... onkohan mulla väärä tussari?? tai jotain.. hjelp :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan X-Static
mä oon jumissa siinä, kun pitäis mennä hissiin, mutta se kamera kattoo, ja antaa hälyn heti???? mulla on se saakelin puku, ja joku kivääri-ase ... onkohan mulla väärä tussari?? tai jotain.. hjelp :p
Kai se joku kivääri-ase on AK? Muuten ei taidatoimia. AK:n saa strud F:stä.
 
No niin muutama pikku easter egg, ensin codec :

Soittakaapa Pliskinille muutama kerta heti ensimäisen kerran jälkeen kun näette hänet , muutaman kerran jälkeen hän puhuu unissaan,mutta mitä se selviää...

Soittakaa Roselle Strut C:n naisten WC:stä ( älkää tehkö jos haluatte tallettaa )

sitten

Heti ensimmäisen demon jälkeen kun näette Peter Stillmanin
menkää mahdollisimman nopeasti CD connecting bridgelle , näette jotain mielenkiintoista ;)

Suihkuttakaa Papukaijaa coolantilla/ampukaa sitä , mielenkiintoisia repliikkejä...

EDIT: Käskekää vahtia antautumaan RGB8 tai vastaa "isompi" tykki kädessä , niin näette hauskan reaktin ( katsokaa vartian housuja )

Kohdassa missä kuuntelette kahta henkilöä D.micin avulla kääntäkää mikkiä aikas paljon vasemalle ( silloin saatatte tunnistaa erään ykkösestä tutun henkilön )
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis

ja BTW jos joskus tulee mieli kerätä dog tageja tai jotain muuta
ja huoneessa on monta vastusta nukuta/tainnuta heidät , coolantilla voit näet herättää nukkuvan/tajuttoman vahdin ja sitten kohdata vahdit yksi kerrallaan.

Ja jottei tulisi tehtyä turhaa vaivaa, kannattaa aluksi tarkistaa että vihollisella edes ON dog-tag. Tämä onnistuu katsomalla heitä thermal gogglesseilla (dog-tagit näkyvät tietysti mustana).

Ja jos joku ei tajunnut/viitsinyt ottaa selvää, miten viholliselta saa dog-tagin, niin tiedoksi että se onnistuu yllättämällä heidät (takaa onnistuu parhaiten) siten, että heidän ei auta muuta kuin nostaa kädet ylös. Jos yllätät heidät takaa, paina (samalla kun ampumisnappi on pohjassa) L1:stä tai X:ää, niin voit liikkua aseen eteenpäin osoittaessa. Mene sillä tavoin vihollisen eteen. Sitten osoitat first person viewissä heitä aseella joko päähän, tai "sinne". Vihollinen alkaa heilutella ruumistaan, ja tiputella tavaroita, näiden joukossa dog-tag (tämän pitäisi olla ensimmäinen heidän tiputtamansa tavara -- jos ei ala tippua sitä, niin muista tarkistaa vielä kerran thermal gogglesseilla että vihollisella ylipäätänsä on se).
 
Ylös Bottom