Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS 2 Pelivinkit (SPOILEREITA!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No minäki olen siinä, koitappa ampuu aina just ennen ku ne ampuu raketit, ja sitte ota Stinger pois ja kieri jos on tarpeen. Niin se luulisi menevän, ja uh..sinne tulee ainakin 2 lisää kun on tappanu niitä =) Sitten minä kuolin..
 
Hyvä taktiikka Rayhin on mennä sen jalkojen eteen juoksemaan vasemmalle ja oikealle. Ei kuitenkaan niin lähelle, että se voi tallata, eikä niin kauas että se ampuu ohjukset. Silloin se ampuu kokoajan vettä, joka on helppo väistää. Eli kun Ray ampuu vettä, ei tarvitse kuin hieman väistää, ottaa Stinger ja ampua suoraan suuhun.

Toinen hyvä on myös Crisiksen mainitsema, ensin jalkaan ja sitten suuhun.
 
oisko jotain hyviä taktiikoita soliduksen päihittämiseen?miekalla aina vähän sohhii mutta ei siltä mee ku iha vähä sitä energiaa.ja sitte se alkaa sohia ympäri sitä kattoa hirmusta vauhtia tuli perseessä....
 
Re: MGS 2 Juonianalyysi ja major spoiler-keskustelu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi

1. Vastasiko osotuksiasi?
2. Yllätyitkö "Raideniin"?
3. Mitä mieltä Snake "apurina"?
4. Liika codecia ja demoa?
5. Mitä mieltä musiikista?
6. Ymmärsitkö juonen 100%:sti, "Tactical Plot Twist"?
7. Ärsyttikö Rose sua?
8. Makein demoskene?
9. Paras taistelukohtaus? (Peli tilanteesa)
10. Dialogi/puhe, joka jäi mieleen?
11. Millä asetuksilla pelasit läpi ensimmäisellä kerralla ja aika? (vaikeusaste, tutka ja läpipeluuaika)
12. "Happy Ending-loppu" vai keskeneräinen?
13. Raiden "MGS3:een"?
14. Riittävästi huumoria?

1. Kyllä.
2. En.
3. Erittäin hyvä. Antoi Snakelle ammattimaisemman kuvan, ja kohotti statusta minun silmissä.
4. Ei.
5. Loistavat.
6. En, mutta pääasiat. Varsinkin patrioottien 100 vuotta sitten tapahtunut kuolema jäi mietityttämään. Kehitin teorian, että niiden geenit oltais siirretty tietokoneelle, jonka kautta ne hallitsevat. (tosin ajatusten yms. geenien kautta siirtyminenhän kiellettiin juonessa, mutta mutta...)
7. Ei (sillä oli miellyttävä ääni).
8. 1) Vampin veden/putken päällä juokseminen. 2) Snaken Rayn perään hyppääminen mereen. 3) Snaken ja Otaconin kaveruuden huipentuma jonka jälkeen Otacon murtuu; kolmistaan kuolinpaikalta hidastuksena käveleminen ja Snaken ja Otaconin käsihyvästit olivat loistavia :)
9. Harrier.
10. Presidentin kanssa jutustelu, jossa juonen massiivisimmat osat selvisivät.
11. Normal, type2, 16:58:00.
12. Öö? No varmaan toi Happy Ending.
13. Ei. Loppukohtauksen jälkeen Raiden pitäisi jättää omiin oloihinsa Rosen kanssa, eikä pilata jo nyt hyväksi muodostunutta persoonaa. Ja Kojima itsekin sanoi, että Raiden oli vain tuomassa Snakelle lisää persoonaa.
14. Samaa kuin ykkösessä mutta enemmän, eli KYLLÄ.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veikko
oisko jotain hyviä taktiikoita soliduksen päihittämiseen?miekalla aina vähän sohhii mutta ei siltä mee ku iha vähä sitä energiaa.ja sitte se alkaa sohia ympäri sitä kattoa hirmusta vauhtia tuli perseessä....
Voit blokata Soliduksen hyökkäykset, ei kaikkea mm. ohjukset ja latauslyönnit. Blokkaa Soliduksen peruslyönnit, Solidus horjahtaa, iskee miekalla 3x, jatka samaa rataa. kun Solidus ampuu "ohjuksilla", mee roikkumaan reunalle.

Kun toinen vaihe alkaa, Solidus heittää lonkeronsa pois. Solidus alkaa riehumaan, BLOKKAA, ja iskee 3x, toista se ja Solidus kuolee lopuksi ja loppudemo alkaa....
 
Re: MGS 2 Juonianalyysi ja major spoiler-keskustelu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi


Ensin olisi "pikku kysely" pelistä, sisällöstä, hahmoista, tapahtumista, ja muuta!

Peruskysymykset:

1. Vastasiko osotuksiasi?

2. Yllätyitkö "Raideniin"?

3. Mitä mieltä Snake "apurina"?

4. Liika codecia ja demoa?

5. Mitä mieltä musiikista?

6. Ymmärsitkö juonen 100%:sti, "Tactical Plot Twist"?

Extraa:

7. Ärsyttikö Rose sua?

8. Makein demoskene?

9. Paras taistelukohtaus? (Peli tilanteesa)

10. Dialogi/puhe, joka jäi mieleen?

11. Millä asetuksilla pelasit läpi ensimmäisellä kerralla ja aika? (vaikeusaste, tutka ja läpipeluuaika)

12. "Happy Ending-loppu" vai keskeneräinen?

13. Raiden "MGS3:een"?

Ja loppukevennykseksi:

14. Riittävästi huumoria?

LOL:D meitsi vastaa omaa kysymyksiini. no..anyways...

1. juu...taattua Kojima-laatua

2. no, aluksi se ärsytti, sellanen whine-boi, "mä en pysty tähän ja siihen!", mut lopuksi Raidenista tuli mies!

3. No, se "pikkusen" harmitti, mut ei sille voi mittään. Snake oli "erilainen" toisesta perspektiivistä, hyvä asia, saadaan tietä Snakesta enemmän.

4. no...ei.

5. VAU! Varsinkin ne DEMO-musat, vau! Jytinää ja paukutusta kaksin verroin;)

6. no...suurin osa, sit "loppusekoilu", ennen Solidus matsia, tipuin kärryltä.... "luodaan tekstiä, ei hallitä niitä"

7. JOO!!!.....keskellä kaaosta/taistelutilanteessa nainen soittaa ja kyselee, "Muistatko mikä 30.4 on?" "D´oh!!!!" Kyllä se Rose ärsytti, joka kerta tekisi mieli skipata sitä....

8. Se alku Snake sillalla mallu suussa, sillalta alas Stealthin kaa, musa oli mahtava, VAU!!! ja Solidus esittää itsensä Snakeksi Raidenille, Snake helikopterista huutaa " NO! That is NOT Solid Snake!" ja ampuu rynkyllä Solidusta..... JEESH!

9. Harrier ja Ninjahyökkäyset Arsenal Gearissa!

10. Snaken "No! That is NOT Solid Snake!", VAKUUTTAVA! Liquidin "Brothers!!!", RAYn päällä! heh! ja tää oli tyhmä et jäi mieleeni, Raidenin " Did say Nerd?" , D´oh!

11. hard, ei tutkaa ja 15h

12. keskeneräinen, "It´s up to you to decide"

13. ei... jätetään Raiden rauhaan, hänestä tulee isä, saisi keskittyä perheeseen.

14. Koskaan ei oo liikaa, mut on paljon huumoria! pelin parasta antia, kieltämättä!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unwelcome guest
Mitä eroo on "Happy ending" ja keskeneräisessä?

Uskoisin että kaikki ratkeaa "Happy Ending":issä, mutta keskeneräisessä jaa aukkoja pelin kulkuun ja jatkoon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unwelcome guest
Mitä eroo on "Happy ending" ja keskeneräisessä?
pelissä on yksi loppu. Täs yritn kysellä, "happy ending" eli loppuiko se hyvin SUN mielestä vai jäikö se keskeneräiseksi.

toivottavasti tää selitti:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cem0
Alright, läpi on. Siis jos menee läpi viel niin mitä muita uusia tavaraoita saa?

No niin ekalla kerralla saat Boss Survival ja Casting theatre modet
ja D.G Cameran ja USP Supressorin ( tämän löydät tankkerin mastosta , kerrosta thermal goggleseja alempana ) , jos haluat
jotain muita bonuksia niin keräileppä , aikas paljon dog tageja
tankkerilla ja plantilla viellä enemmän...
 
Tuli vain mieleen, että siinä Sniper-kohtauksessa, jossa Emma piti saattaa "turvallisesti" ylitse, niin saako jotain erikoista jos ei pyydä Snakea apuun? Hän kun ei ammu, jollei erikseen pyydä.
 
Itsekin mietin samaa mitä Guardian Viper tuossa ylhäällä.

Ihmetytti myös onko mitään eroa sinisellä ja punaisella HF Bladella. Siis kun painaa neliötä sen väri vaihtuu aselistassa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ghegs
Ihmetytti myös onko mitään eroa sinisellä ja punaisella HF Bladella. Siis kun painaa neliötä sen väri vaihtuu aselistassa...

Sininen tainnuttaa, punainen tappaa.
 
MGS2 HARD-vaikeusaste

:confused:

Kuinka HARD-vaikeausasteella pääsee sen 300 sekunnin pommipurku-tehtävän läpi??? Jokapaikassa kerrotaan että se pommi on sielä sukellusveneen pohjassa ja senkun jäädytät... mutta kun ei yletä. Onko pommi mahdollisesti HARDILLA eri paikassa kuin helpommissa vaikeusasteissa.... Olen pelannut samaa kohtaa jo varmaan kaksi tuntia ja tulosta ei synny.... onko kyseessä bogi vai silkka allekirjoittaneen tyhmyys...)

Kiitos jo etukäteen avusta!
 
Ylös Bottom